Dat hoef ik toch niet daar te doen als ik al aan het douchen benquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met tanden poetsen bij de wastafel
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeienquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet daar te doen als ik al aan het douchen ben
Je bent dan ook niet voor niks de voorzitter van zijn fanclub.quote:
Voor snoeien onder de douche moet je juist de tijd nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeien
Huh? Owww snoeien is snoozenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor snoeien onder de douche moet je juist de tijd nemen.
Geen dank, heb het graag over voor mijn medemensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:14 schreef AirwiN het volgende:
Zit nu door @:STING met dat nummer in mijn hoofd.
Dit inderdaad......wijze Fok! les......klik nooit zomaar een link aanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Ik ken het niet en ga de link niet aanklikken
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Als ik hem pak bij het in de douche stappen dan is dat toch net zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeien
Ik kende het al wel en het zat ver weggestopt in mijn geheugen. Tot 10 minuten geleden...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Okee okee jij wint ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik hem pak bij het in de douche stappen dan is dat toch net zo makkelijk
Met zulke medemensen heb ik geen vijanden meer nodig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geen dank, heb het graag over voor mijn medemens
Totoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:20 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik blij dat ik ver weg blijf van die muziek... Ik zet gewoon nog een Toto lp op
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:20 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik blij dat ik ver weg blijf van die muziek... Ik zet gewoon nog een Toto lp op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |