Heb je nu inhammen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat de kapper er een zootje van heeft gemaakt.
Ja knul hij was leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha snap je 'm vriend, hij zei der en ik ben der_mann
Bedelen op straatquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET
Ik wil een leuk vriendinnetje, hoe kom ik daaraan?
Dat is nooit de oplossingquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben hier al jarenlang dag in dag uit mee bezig. Op een gegeven moment is het cut your losses en in bed liggen.
Voor mij zou het klimmen zijn, niemand komt zo laag als ikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens voor nodig om je naar zijn niveau te verlagen
gewoon op je rug liggen en je bent langer dan de meestenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor mij zou het klimmen zijn, niemand komt zo laag als ik
Godverdomme ik zei dat ik niet wilde helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Heb een tekort van 500 kcal em t staat stil.
DIT KAN NIETquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon op je rug liggen en je bent langer dan de meesten
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme ik zei dat ik niet wilde helpen
ben je platquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Godverkuthoeren bijna al mn kleren uit verwegland zijn te grootretourkosten
KUUUUUT
Ja, maar dat is geen probleem. Deze wereld die niet kan omgaan met het accepteren van dikke mensen en maat xl ineens maat s gaan noemen ROT OPquote:
Nouja dan eet je toch wat meer (lol)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Godverkuthoeren bijna al mn kleren uit verwegland zijn te grootretourkosten
KUUUUUT
Dan word ik toch niet langer klootzak doe normaalquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nouja dan eet je toch wat meer (lol)
forum@fok.nl voor verder gezeikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen probleem. Deze wereld die niet kan omgaan met het accepteren van dikke mensen en maat xl ineens maat s gaan noemen ROT OP
Dat zei je er toch niet bij :Squote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan word ik toch niet langer klootzak doe normaal
Goed zo Crack, zeg het hem.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sinds t begin. Hihaho.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme ik zei dat ik niet wilde helpen
Maar hoe weet je dat je te kort 500 is en sinds wanneer staat het stil
lolmadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanavond komt DjeDje naar je huis om al je vleselijke lusten en carnale fantasieën te bevredigen.quote:
Ik weet echt niks van die fitbit dingenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sinds t begin. Hihaho.
Heb m fitbit, die geeft kcal weer en daar haal ik 500 vanaf en zit ik dus met een tekort. Eten hou ik netjes bij, weeg t af.
ik wil gewoon menselijk contactquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanavond komt DjeDje naar je huis om al je vleselijke lusten en carnale fantasieën te bevredigen.
haha en nu in je vrije tijd internetconciërge spelen op een forum zonder enige compensatie, lekker lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrienden goed nieuws.
IK HEB WEEKEND HAHA
zonder broodjes en de frikandel moet je er bij bedenken?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we frikandelbroodjes gevecht doen, lijkt me echt leuk
wie het snelste kan eten of elkaar te lijf gaan met frikandelbroodjes want ik zou beide winnenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we frikandelbroodjes gevecht doen, lijkt me echt leuk
Rooibos?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toevallig eerder vandaag thee gekocht
Ehhquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zonder broodjes en de frikandel moet je er bij bedenken?
Laatste, met extra sausquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie het snelste kan eten of elkaar te lijf gaan met frikandelbroodjes want ik zou beide winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |