Je kunt je ook niet aanstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zet de verwarming wel iets hoger.
Nee kan nietquote:
Oh shit geen muziekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan nietOud huisgenootje is kabels van mijn speakers aan het inkorten enz dus ik kan ze niet eens aansluiten.
16 als ik niks doe en 19 als ik hem omhoog zet. En als ik visite heb doe ik hem wel beetje omhoog.quote:
Ik ben al een paar weken lekker met de meiden aan het schreeuwen door mijn huis.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh shit geen muzieknouja dan zelf zingen, vast zelfde effect
Ik heb van die gare warmwaterbuizen als vloerverwarming, altijd 19 graden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
16 als ik niks doe en 19 als ik hem omhoog zet. En als ik visite heb doe ik hem wel beetje omhoog.
Nou, dan log je toch lekker uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken lekker met de meiden aan het schreeuwen door mijn huis.
Ben je nog dietistequote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag één stuk fruit per dag inname als drank, dus hou gewoon je mond stokert
Netjes, dit was de afspraakquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
16 als ik niks doe en 19 als ik hem omhoog zet. En als ik visite heb doe ik hem wel beetje omhoog.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken lekker met de meiden aan het schreeuwen door mijn huis.
18:00 bij mij thuis plsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Netjes, dit was de afspraak![]()
[..]
Ja[..]![]()
heb die nog nooit gehoord trouwens, bewust maar
Nooit geweest? Heb wel mn diploma en die dingen blijven wel geldigquote:
Help je mij met afvallen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit geweest? Heb wel mn diploma en die dingen blijven wel geldig
Zou je eens moeten proberenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, ik conformeer mij niet zomaar naar andermans normen.
Nee ik vind dat echt kutje werk, minder eten en meer bewegenquote:
rot op man je gáát niet neuken, met niemand niet, hoe eerder je dat onder ogen ziet hoe beter het met je gaatquote:
Gemeen dit en onnodigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
rot op man je gáát niet neuken, met niemand niet, hoe eerder je dat onder ogen ziet hoe beter het met je gaat
Nee, ik ga alleen naar der toe..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
rot op man je gáát niet neuken, met niemand niet, hoe eerder je dat onder ogen ziet hoe beter het met je gaat
Wil best een opmerking maken over een zure sloot, maar die heeft hij ook al een poosje niet gezienquote:
soms kunnen zelfs professionelen een kapot iets niet fixenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat de kapper er een zootje van heeft gemaakt.
Ik ben hier al jarenlang dag in dag uit mee bezig. Op een gegeven moment is het cut your losses en in bed liggen.quote:
nergens voor nodig om je naar zijn niveau te verlagenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wil best een opmerking maken over een zure sloot, maar die heeft hij ook al een poosje niet gezien
IK WEET HET NIETquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemeen dit en onnodigwat is er met je?
Nee. Heb een tekort van 500 kcal em t staat stil.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt kutje werk, minder eten en meer bewegenyou can do it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |