https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Die blijft denk ik toch wel bovenaan staan. Sergey en Rusland; die kunnen live een drol uitdraaien en men verwacht er alsnog veel van.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef justnathan321 het volgende:
Hoop echt dat Rusland hun nummer morgen niet teveel aandacht steelt van Duncan... (bij de bookies enzo)
Finishen bijna altijd top 5quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Ik vind het wel maf dat Rusland dan bovenaan staat bij de bookies zonder een nummer?
Hoop het!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat vanaf de repetities Duncan er voorbij schiet
Unibet kan je nu ook overal op in zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Ja zie superveel Britten die dit tof vinden!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Em31 het volgende:
Als het live gewoon goed en mooi is twijfel ik niet dat we de finale halen, maar dat Duitsland, UK, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Ierland, Letland, Litouwen, Zwitserland en Oostenrijk bij ons stemmen is toch wel genot![]()
Ik bij betfair exchange. Heb zelfs nog ingezet toen de odds op 55 stondenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Unibet kan je nu ook overal op in zitten
Precies, en je krijgt vaak een betere startpositie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Dit is het precies ja. Er wordt dan vaak gereageerd dat het nog niets zegt, maar dit is precies het voordeel wat je hebt als je hoog staat. Helemaal nu met social media en alles is dat echt wel belangrijker geworden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Ja, ik ook op unibet (https://www.unibet.eu/bet(...)ty/global/eurovision)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Greys is langerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, 'groot'.
[ afbeelding ]
(Wat je al niet vindt op Google btw)
Toen zat ik er ook maandenlang over te stuiteren hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef MaLo het volgende:
We hechten nu wel meer waarde aan de bookies dan vorig jaar met Waylon he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |