Hij is dragqueen. Dat is toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jorge heeft nog 2 dagen om zijn geheim te vertellen
Ja jammer ..die hebben schijnbaar geen idee wat er in zon iemand om kan gaan in deze situatie ..alhoewel Jens dat wel zou moeten weten...quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens en Greet nu lullig over Jorge praten. Kneuzen.
Vond hem wel vaag doen over zijn werk 'horeca, achter de bar zeg maar'quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jorge heeft nog 2 dagen om zijn geheim te vertellen
Denk dat ze bedoelen 'het op Tim stemmen' met de gouden kaart?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
wat is nu de gouden kaart ? ze weten al dat hij een geheim heeft ?
Ja ..kenbaar aan de groep maken dat je Tim eruit stemt..quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelen 'het op Tim stemmen' met de gouden kaart?
Ruudquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef Hagenesie het volgende:
De stem van Dylan lijkt op iemand uit uto 1. Weet alleen niet wie.
Ruud?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef Hagenesie het volgende:
Klonk meer 'letterlijk' dan 'figuurlijk' 🤔quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
een mooie jongen was het, een mooie kerel (jorge over maik)
Ruud heb ik hier voorbij zien komen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef Hagenesie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij bent vast een Leeuw.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Voor de nieuwe en oude users, vond dit filmpje bij het terugzoeken naar een
ander fragment. De aankomst van nieuwe bewoners een hele tijd geleden ....![]()
Onder de spoiler, weet iemand nog wanneer dit was ?17 juni 2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Voelen zich ver verheven boven alles wat daar binnenkomt. Vooral die halve schedel die zelf niks kan of doet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja jammer ..die hebben schijnbaar geen idee wat er in zon iemand om kan gaan in deze situatie ..alhoewel Jens dat wel zou moeten weten...
voordat het te OT wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Zo een heldhaftige actie roept wel respect op bij die groentjes hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:37 schreef rowan634 het volgende:
ger vertelt een stoer verhaal over hoe hij tim zn spullen bij de poort had gezet aan de nieuwen
wat een kneus!
ik denk dat ik moe ben maar ik kreeg even een gedachte dat ik het voor ger wel leuk zou vinden als tim mocht blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Zo een heldhaftige actie roept wel respect op bij die groentjes hoor
Dat is 100% het beste scenario voor de show, De gezichten van sommige inwoners danquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ik moe ben maar ik kreeg even een gedachte dat ik het voor ger wel leuk zou vinden als tim mocht blijven![]()
Zitten ook beide te diep in het spel...Jens wil Jorge en Gerrit wil Dylan ..het schaken is begonnen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voelen zich ver verheven boven alles wat daar binnenkomt. Vooral die halve schedel die zelf niks kan of doet.
Eerlijk, goed en snel.quote:
Letterlijk genomen denk ik dat Greet niet eens kán schaken. Daar is hij te stom voor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Zitten ook beide te diep in het spel...Jens wil Jorg en Gerrit wil Dylan ..het schaken is begonnen..
Ah weet ik meteen waar die gedachte bij mij vandaan komt. Ik ben gewoon ook moe.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ik moe ben maar ik kreeg even een gedachte dat ik het voor ger wel leuk zou vinden als tim mocht blijven![]()
mooi contrast toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef snetje het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee..terwijl er nog leven op het terrein is....
[ afbeelding ]
Lijkt me een prima plan en dan Christel eruit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Gerrit wil eens rokeren, maar hij weet niet waar de koning staat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Letterlijk genomen denk ik dat Greet niet eens kán schaken. Daar is hij te stom voor.
En een nieuwe voor Chris erinquote:
En te traag, en je kunt bovendien niet schaken met twee handen in je zakken ....quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Letterlijk genomen denk ik dat Greet niet eens kán schaken. Daar is hij te stom voor.
Ja, alleen moeten anderen dat geld voor hem verdienen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger zit hier ook al 9mnd wil ook eens iets voor zichzelf gaan doen, dj tafel etc.
Ja maar hij denkt heel stoer het te kunnen ..je ziet Jens elke keer bijna in de lach schieten maar houdt zich steeds op tijd in..quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
laten we maar niet te ver gaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan en dan Christel eruit.![]()
![]()
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef Mumbojumbo het volgende:
Eigenlijk vond ik Ger net als Ik bij Tim heb alleen leuk in combinatie met Joaquin.
die dylan is ook niet wijsquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Bel een ex van Tim en vraag of hij is vreemdgegaan.
Advies van Dylan aan Tranny.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Robert laat ook weer van zich horen, wat een kneus is dat toch ....
En dat in één zin....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.
Sorry liet me even gaan.Slaap gebrekquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.
Ook niet van spelling.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, punten en komma's heeft hij nog nooit van gehoord ....
Ik heb laatst het vertrek van Robert Donkers gekeken.Dat is een aanrader.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Is er meer behoefte aan oude fragmenten van 2015, 2016, 2017 etc ?
Een nog grotere zijweg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb laatst het vertrek van Robert Donkers gekeken.Dat is een aanrader.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas blijft voor mij de Utopiaan aller tijden, alleen jammer dat hij later Beau neukte ...
Wat kom je doen? Vakantie vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Bas blijft voor mij de Utopiaan aller tijden, alleen jammer dat hij later Beau neukte ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
Joey, Ivan, Gina en Laura waren wel leuk, LauraB was zelfs een lekker wijf ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik moet er nu weer om lachen.quote:
Ook een nette familie en vrienden.Ik weet nog toen hij familie en vrienden bezoek kreeg dat ze gewoon voor de drankjes etc betaalden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerste avond had hij al mot met Rob.Die zei iets over zijn oma zoietsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat kom je doen? Vakantie vieren.
Ja, en al die vrienden op bezoek in dezelfde outfit ....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef mcspicy het volgende:
Ook een nette familie en vrienden.Ik weet nog toen hij familie en vrienden bezoek
kreeg dat ze gewoon voor de drankjes etc betaalden!
toen ging hij daarna nog heel agressief in de gym boksen omdat ie zo boos op rob wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:15 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En eerste avond had hij al mot met Rob.Die zei iets over zijn oma zoiets
als ik iemand nog een tweede kans gun in utopia 2 is dat gina welquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk om terug te zien, Gina, Markie, Joey, Ivan, toen hadden wij nog hoge verwachtingen ....
Isa ook wel hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Joey, Ivan, Gina en Laura waren wel leuk, LauraB was zelfs een lekker wijf ....
Heb je iets van Bas en Do?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Is er meer behoefte aan oude fragmenten van 2015, 2016, 2017 etc ?
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, sorry we dwalen af, maar er gebeurd toch geen kut nu meer in Utopia2 ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ouwe pikkenpijper....toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
bas had het over dat ie de groep meer collectief wilden maken, minder egoïsmequote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan: ben je bekend met Geert Hofstede, WTF .....
Ja, het meeste is helaas weg, zeker van Talpa.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik vond het prille begin leuk, maar kon niet veel kijken.
Is volgens mij nog amper wat van terug te vinden.
Tja talpa moet een nieuw setje na het vertrek van Mike en Lotusquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:31 schreef snetje het volgende:
Ook al een tweepersoons bed? Dat is toch best rap na 2 weken binnenkomst..
[ afbeelding ]
Ja zo zonde.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het meeste is helaas weg, zeker van Talpa.
Ik heb gelukkig nog heel veel vanaf 2015 tot en met 2018, soms twee of drie streams 24/7 ...
Patrick kwam er op 13 oktober 2014 in en ging in maart 2015 weg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wanneer zaten die Wilco en Patrick er ook alweer in? 15 of 16?
Het antwoord staat hierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wanneer zaten die Wilco en Patrick er ook alweer in? 15 of 16?
Dankjequote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het antwoord staat hier
UTO / Utopia Memory Lane
Beter dan de huidige electrische zooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 05:23 schreef formule het volgende:
Wij hadden een handkoffiemolen aan de muur hangen, met zo'n glazen bakje waar de gemalen koffie in kwam
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 05:28 schreef ZieHane het volgende:
[..]
Beter dan de huidige electrische zooi.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:00 schreef formule het volgende:
Jessie neemt zijn bakkie koffie mee naar het toilet
Dylan, die kan riemen totoeërenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:32 schreef HiDiHo het volgende:
GM![]()
En? Is het wat die nieuwe?
Wie blijft er?
Heeft er nog niemand voor proefkonijn gespeeld?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:46 schreef formule het volgende:
[..]
Dylan, die kan riemen totoeërenik ga voor Jorge
Jessie heeft zijn leren riem beschikbaar gesteld om op te oefenenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft er nog niemand voor proefkonijn gespeeld?
Nah valt mij tegen....
Op een riem kan ik het ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:50 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie heeft zijn leren riem beschikbaar gesteld om op te oefenen
Ijzer op ijzer klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:54 schreef formule het volgende:
Wanneer gaat hij eens een siliconen of houten spatel gebruikenrot herrie
Geen idee. Vind zelf beide niets.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:10 schreef formule het volgende:
Wie is de favo van de inwoners Jorge of Dylan?
Wat is de toegevoegde waarde daar van, gaan ze een schuilkelder makenquote:
Ik laat me verrassenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde daar van, gaan ze een schuilkelder maken
Vooral van Bitcoinsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Jessy heeft toch overal verstand van he![]()
Ik ga voor degene die Tim er in laten, niet dat ik hem een leuk persoon vindt maar hij zorgt wel voor leuke streams. Zonder een Tim wordt het een saaie boel. Dat zien we nu al eigenlijk nu hij zich inhoudt. Het is saaier dan saaiquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:41 schreef Poezewoes het volgende:
Ga voor de persoon die Terror Tim naar huis stuurt
Ja behalve van zijn gore opsnuiven van zijn snotquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Jessy heeft toch overal verstand van he![]()
Nog steeds bezig met de fundering en grafkelder voor de mausoleum van ToetAnkhJessiequote:
Maar ik vind het op zich ook wel weer boeiend om te zien hoe ver anderen gaan om hem op zeker weg te laten sturen. Echt bizar!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga voor degene die Tim er in laten, niet dat ik hem een leuk persoon vindt maar hij zorgt wel voor leuke streams. Zonder een Tim wordt het een saaie boel. Dat zien we nu al eigenlijk nu hij zich inhoudt. Het is saaier dan saai
Misschien zorgt dat apneumasker wel voor irritatie aan zijn slijmvliezen. Hij moet dat gesnuif toch ook zelf in de gaten hebben of zal het soort van tic zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja behalve van zijn gore opsnuiven van zijn snot
Ja, er zit echt veel haat daarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar ik vind het op zich ook wel weer boeiend om te zien hoe ver anderen gaan om hem op zeker weg te laten sturen. Echt bizar!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met de fundering en grafkelder voor de mausoleum van ToetAnkhJessie![]()
Goedemorgen Cos
ik denk het laatste Crabquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien zorgt dat apneumasker wel voor irritatie aan zijn slijmvliezen. Hij moet dat gesnuif toch ook zelf in de gaten hebben of zal het soort van tic zijn?
Of voor Katie die er misschien wel indonderdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook handig zo'n trap voor bezoekers in 'n rolstoel/met rollator
En misschien is er van alles weggeebd bij mij maar Tim heeft toch geen unieke streken? Ze liegen, bedriegen en 'stelen' daar allemaal en qua seksueel grensoverschrijdend gedrag (verbaal) kunnen Jens, Erik en Jessie er ook wel wat van.quote:
Of 'n Jessie in het donker.......... maar da's dan weer lachenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of voor Katie die er misschien wel indonderd
Wordt een dumpput met ongebluste kalk voor schuimpjes die hun geld terugvragenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook handig zo'n trap voor bezoekers in 'n rolstoel/met rollator
Goffer m'n koffiequote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wordt een dumpput met ongebluste kalk voor schuimpjes die hun geld terugvragen
Zit hij niet zonder werkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:48 schreef formule het volgende:
Dylan graaft een kuil, maar is het voor zichzelf?
Nee joh, ik ril van Tim, ik zap hem weg!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga voor degene die Tim er in laten, niet dat ik hem een leuk persoon vindt maar hij zorgt wel voor leuke streams. Zonder een Tim wordt het een saaie boel. Dat zien we nu al eigenlijk nu hij zich inhoudt. Het is saaier dan saai
Ben het met je eens, en ik vind zijn streams ook echt niet tof met zijn gemanipuleerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ril van Tim, ik zap hem weg!
Ik heb op Jorge gestemd..... Goedemorgen Pwopquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:08 schreef pollewop77 het volgende:
Goodmorning deze morgen
Dus Dylan gaat blijven? ik heb nog niet gestemd
Heeft mijn persoonlijke voorkeur ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb op Jorge gestemd..... Goedemorgen Pwop![]()
Wat? Pwop?!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft mijn persoonlijke voorkeur ook
Hahaha, om Jorge in Utopia te houdenquote:
Ik ook,maar meestal heb ik het misquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb op Jorge gestemd..... Goedemorgen Pwop
Myléne?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Jens onbetrouwbaar met zijn nieuwe grote beer
Ja, ik denk er net zo over hoor. Het is na mijn gevoel overal goed aangedikt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En misschien is er van alles weggeebd bij mij maar Tim heeft toch geen unieke streken? Ze liegen, bedriegen en 'stelen' daar allemaal en qua seksueel grensoverschrijdend gedrag (verbaal) kunnen Jens, Erik en Jessie er ook wel wat van.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n Jessie in het donker.......... maar da's dan weer lachen
Dat heb ik met iemand andersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ril van Tim, ik zap hem weg!
Tim strijkt tegen je haren in, tenminste de mijnequote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik denk er net zo over hoor. Het is na mijn gevoel overal goed aangedikt.
Ger is net zo erg geweest met zijn streken met Joa en Tim samen
Ik ook niet, en denk dat ik het ook niet ga doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:15 schreef Poezewoes het volgende:
Heb nog geen voorkeur, heb nog niet gestemd
Dat kan, bij mij doet iemand anders dat weerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:28 schreef formule het volgende:
[..]
Tim strijkt tegen je haren in, tenminste de mijne
Ik doe een gokje,Jessie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, bij mij doet iemand anders dat weer
Erik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]vooral als Donny weer eens om de hoek komt kijken
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:33 schreef pollewop77 het volgende:
Zelfs als Jorge Tim er in zou houden dan nog zou Tim op Dylan stemmen
Gister maakte die t nog mooier, toen was ook nog en als Dylan mij eruit zou stemmen, dat die gast zich\zelf nog serieus neemtquote:
Het kan verkeren, merk het welquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Zondag wel anders, als Dylan naar huis moet
Dylan werkt zich kapot, die valt in een groot gatquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Zondag wel anders, als Dylan naar huis moet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:31 schreef formule het volgende:
[..]
Voor de golfbaan2x100 ja ik weet het niet.. zou eerst deze week al komen... maar ja Tim ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die krijgt een toneelhaak vermoed ik
Want hij had een hart voor Utopia,zoiets was het toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:36 schreef pecla het volgende:
[..]
Gister maakte die t nog mooier, toen was ook nog en als Dylan mij eruit zou stemmen, dat die gast zich\zelf nog serieus neemt
Die heeft geen toneelhaak nodig, die had de FEBO juist nodig om er nog steeds in te blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
2x100 ja ik weet het niet.. zou eerst deze week al komen... maar ja Tim ....
die krijgt een toneelhaak vermoed ik
Haha ja dat roept die tegenwoordig 100 keer op een dag, hij heeft niet eens een hart voor zijn kleine meidquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Want hij had een hart voor Utopia,zoiets was het toch?
Ach, de inwoners maken hun keuze, Jorge of Dylan, ik vertrouw erop dat ze de juiste keuze makenquote:
Denk dat het wel goed komt iddquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, de inwoners maken hun keuze, Jorge of Dylan, ik vertrouw erop dat ze de juiste keuze maken
Alsof ze dat ooit doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, de inwoners maken hun keuze, Jorge of Dylan, ik vertrouw erop dat ze de juiste keuze maken
Die heeft nog werk genoeg liggen in de Tattoo-shop waar die werktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef formule het volgende:
[..]
Dylan werkt zich kapot, die valt in een groot gat
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
[..]
Sorry liet me even gaan.Slaap gebrek
quote:
Jij hebt echt humor, ze kiezen vaak de verkeerdequote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef formule het volgende:
[..]
Hij is ook blij met zijn jas.Erik draagt graag PME.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:53 schreef Chanel5 het volgende:
Het was al duidelijk maar toch, met een kist naar binnen en de koffer komt er achteraan dus.
Wij ook een Ford Kaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:53 schreef formule het volgende:
Erik en Hiske hebben een heel klein autootje
Haar vader heeft een dikke BMW.quote:
De groep beslist, en die weten alles beterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij hebt echt humor, ze kiezen vaak de verkeerde
Zitkuil.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef chufi het volgende:
Wat is het plan van die kuil? Of zit daar ergens de toegang tot de ondergrondse bunker die nog steeds niet gevonden is....
Was ie al aangezet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:58 schreef formule het volgende:
Brandon voelt zich niet lekker, kreeg geen adem meer
Of leeg.Kan ook nog.quote:
en spreek verdomme die fokking ´t´ is uit lui wijf (sorry ik vind het zo lelijkquote:
Yep,bruin met oranje.quote:
Tegen Merelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge heeft tegen Hiske gezegd dat hij met popcorn op de bank gaat zitten maandag, want Dylan gaat niet doen wat ze denken
Ik denk echt dat die Jorge een veel betere voor Utopia zou zijn dan die Dylan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge heeft tegen Hiske gezegd dat hij met popcorn op de bank gaat zitten maandag, want Dylan gaat niet doen wat ze denken
En ik wil zijn geheim weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die Jorge een veel betere voor Utopia zou zijn dan die Dylan.
ik kan niet kiezen deze keer, vind ze allebei wel wat hebben, dus stem niet, ik ben neutraalquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die Jorge een veel betere voor Utopia zou zijn dan die Dylan.
Nee. Merel vertelde dat tegen Hiske en Hiske zei : geloof je dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dacht dat Hiske het tegen Merel vertelde en dat ze daarop zei, ik vertrouw hem niet ?
Merel over Dylan - Het gaat veel te goed, hij doet zijn ding, hoeft niet per se met mensen te praten, hij weet al dat hij mag blijven, er klopt iets niet aan die jongen.quote:
klopt, Jorge loopt de boel te stangenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:07 schreef DKUp het volgende:
Gisteren heb ik Jorge en Dylan horen zeggen dat ze Tim eruit sturen (allebei dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |