Ja maar hij denkt heel stoer het te kunnen ..je ziet Jens elke keer bijna in de lach schieten maar houdt zich steeds op tijd in..quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Letterlijk genomen denk ik dat Greet niet eens kán schaken. Daar is hij te stom voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
laten we maar niet te ver gaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan en dan Christel eruit.![]()
![]()
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef Mumbojumbo het volgende:
Eigenlijk vond ik Ger net als Ik bij Tim heb alleen leuk in combinatie met Joaquin.
die dylan is ook niet wijsquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Bel een ex van Tim en vraag of hij is vreemdgegaan.
Advies van Dylan aan Tranny.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Robert laat ook weer van zich horen, wat een kneus is dat toch ....
En dat in één zin....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.
Sorry liet me even gaan.Slaap gebrekquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NEEEEEE. Greet is altijd al vreselijk geweest. Er anders over denken is not done.
Ook niet van spelling.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, punten en komma's heeft hij nog nooit van gehoord ....
Ik heb laatst het vertrek van Robert Donkers gekeken.Dat is een aanrader.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Is er meer behoefte aan oude fragmenten van 2015, 2016, 2017 etc ?
Een nog grotere zijweg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb laatst het vertrek van Robert Donkers gekeken.Dat is een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas blijft voor mij de Utopiaan aller tijden, alleen jammer dat hij later Beau neukte ...
Wat kom je doen? Vakantie vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |