quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n Jessie in het donker.......... maar da's dan weer lachen
Dat heb ik met iemand andersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ril van Tim, ik zap hem weg!
Tim strijkt tegen je haren in, tenminste de mijnequote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik denk er net zo over hoor. Het is na mijn gevoel overal goed aangedikt.
Ger is net zo erg geweest met zijn streken met Joa en Tim samen
Ik ook niet, en denk dat ik het ook niet ga doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:15 schreef Poezewoes het volgende:
Heb nog geen voorkeur, heb nog niet gestemd
Dat kan, bij mij doet iemand anders dat weerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:28 schreef formule het volgende:
[..]
Tim strijkt tegen je haren in, tenminste de mijne
Ik doe een gokje,Jessie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, bij mij doet iemand anders dat weer
Erik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]vooral als Donny weer eens om de hoek komt kijken
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:33 schreef pollewop77 het volgende:
Zelfs als Jorge Tim er in zou houden dan nog zou Tim op Dylan stemmen
Gister maakte die t nog mooier, toen was ook nog en als Dylan mij eruit zou stemmen, dat die gast zich\zelf nog serieus neemtquote:
Het kan verkeren, merk het welquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Zondag wel anders, als Dylan naar huis moet
Dylan werkt zich kapot, die valt in een groot gatquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Zondag wel anders, als Dylan naar huis moet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:31 schreef formule het volgende:
[..]
Voor de golfbaan2x100 ja ik weet het niet.. zou eerst deze week al komen... maar ja Tim ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die krijgt een toneelhaak vermoed ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |