SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zeehondjes knuffelen bij Knokkels in de achtertuinquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diaan kiest nu expres iets in Den Helder of Groningen
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
En ik ga mijn bed in duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Ik las "Zeehondjes knuppelen"quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeehondjes knuffelen bij Knokkels in de achtertuin
Trustequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
En ik ga mijn bed in duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Ben benieuwd of een single die niet op Wikipedia staat voorbij gaat komen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:58 schreef D. het volgende:
Mocht je Everybody In The Place draaien, dan graag de single-versie
Volgens mij zingt Prodigy nu ook Break Free.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat Break Free kijken, uitzending over de MH17
veel plezier
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vast doordat ik dat zelf opperde deze week
D. Begint pas om 21:00 uur, finale is om 21:30 uur afgelopen. Dan missen we maar 30 minuten.quote:
Wij nemen die op, lijkt me erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat Break Free kijken, uitzending over de MH17veel plezier
Dan missen jullie vast de mooiste nummersquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
D. Begint pas om 21:00 uur, finale is om 21:30 uur afgelopen. Dan missen me maar 30 minuten.
Ik zie een meet ontstaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vast doordat ik dat zelf opperde deze week
*lijst aanpastquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan missen jullie vast de mooiste nummers
Doedezemaar maakt vast schoenen van zeehondenbontquote:
We lezen die dan wel terug en luisteren die zondag....quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitzendinggemistquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
nope, bij prodigy voor mij een duidelijke mixquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef D. het volgende:
Peace, staan we er bij Prodigy net zo in als met Radiohead?
Voor mij het oudere werk, voor jou de hippere muziek?
Ik ook...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik snap wel dat dit geen hit geworden is...
Ik heb de nieuwere albums wel, maar nauwelijks gedraaidquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope, bij prodigy voor mij een duidelijke mix
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef D. het volgende:
Peace, staan we er bij Prodigy net zo in als met Radiohead?
Voor mij het oudere werk, voor jou de hippere muziek?
fat of the land was ook erg goed.. verder mee eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...
Da's ook mijn meningquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...
Maar niet allemaal dus?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
ik draai de singles chronologisch trouwens..
jawel... moest voor jou even wat regelen...quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel... moest voor jou even wat regelen...
had alleen de album versie. deze uitvoering is dus mede mogelijk gemaakt door Madmaster.quote:
Lang leve de digitale snelweg...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
had alleen de album versie. deze uitvoering is dus mede mogelijk gemaakt door Madmaster.
Toen ik het album kocht baalde ik een beetje dat deze versie er niet op stond, dus daarna ook de single gekochtquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
had alleen de album versie. deze uitvoering is dus mede mogelijk gemaakt door Madmaster.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
kan overigens best zijn dat ik hier en daar de albumversies draai
Soms zijn die ook leuker, maar bij deze was het vooral de nostalgie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
kan overigens best zijn dat ik hier en daar de albumversies draai
Op de albums staan soms heel andere versies, de singles waren vaak anders.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik het album kocht baalde ik een beetje dat deze versie er niet op stond, dus daarna ook de single gekocht
Van G-Force is de versie die op Turn up the Bass 17 staat 'mijn' versiequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de albums staan soms heel andere versies, de singles waren vaak anders.
Zo ook dus Hyperspeed van Experience, wat later G-Force werd als single en ook als track op de single van Everybody In The Place staat...
Die is ook als (maxi)single uitgebracht...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Van G-Force is de versie die op Turn up the Bass 17 staat 'mijn' versie
Er is ook nog een versie met 5 nummers, maar die is maar heel kort geleverd omdat 5 eigenlijk niet mocht volgens de regels (max. 4 op een single)quote:
Ik hoor toch het liefst dit album:quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
Invaders must Die was trouwens wel weer een veel beter album dan daarvoor.
Beetje reggaequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit het leukste nummer van ze...
Toen werd het wel erg commercieel, vond ik...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dank dat No Good (start the dance) mijn favo is.
Ook van Experience, retegoed album, bijna non-stop...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:29 schreef peaceman het volgende:
Ik kende deze helemaal niet zo goed eigenlijk, maar deze vind ik leuk
Weather Experience is een totaal andere track dan de rest, maar zit zo goed in elkaar...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef D. het volgende:
Ik heb afgelopen dagen veel Prodigy gedraaid, en van zowel Experience als MFTGJ vond ik nummer 2 verrassend leuk. Omdat ik beide heel goed kende, maar je ze verder eigenlijk nooit hoort
eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weather Experience is een totaal andere track dan de rest, maar zit zo goed in elkaar...
Death Of The Prodigy Dancers?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
eens
Alleen met het laatste nummer deed je mij geen plezier
quote:De sample "You're no good for me, I don't need nobody" is afkomstig van Kelly Charles, uit het nummer "You're No Good For Me" (1987, London Records LONX153). Liam Howlett had zijn twijfels; hij wist niet of hij het sample ging gebruiken, want hij dacht dat het te "pop"-achtig klonk naar zijn smaak.
die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Death Of The Prodigy Dancers?
Part of the deal en voor mij het logische nummer van afgelopen week...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik tune uit. Te veel prodigy is no good for me
In ieder geval tot zaterdagquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
In die tijd was het nog chaotischer dan de shows die ze de laatste jaren deden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja
En wellicht nu toepasselijk, maar ik hou meer van het strakke productiewerk, niet het chaotischere live 'spul'
Tsjuus!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
heb jij ze toen nog gezien op lowlands, toen met dat tering weer?quote:
Ik heb ze maar 1 keer live gezien, 1996 op Werchterquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die tijd was het nog chaotischer dan de ahows die ze de laatste jaren deden.
Daar werd je alleen maar blind van, wegens de vele stroboscoop effecten...
Zeker de moeite waard! Een van de leerlingen van school zat met zijn moeder en zusje in de MH17quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij nemen die op, lijkt me erg indrukwekkend.
Ah 06-07-96 was het voor mij dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit was mijn eerste live ontmoeting met ze:
http://www.theprodigyontour.com/?p=625
1994, toen nog Parkpop in r'dam.
Toen waren ze dus ook nog met z'n vieren en was het nog redelijk klein allemaal...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze maar 1 keer live gezien, 1996 op Werchter
Toen stond ik wel vooraan, mee te springen, en was mijn shirt kapot
Ik stond al vooraan, want Bowie was daarvoor, dus kon lekker blijven staan
Oh ja, ik kan me herinneren dat je dat eerder gemeld hebt...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard! Een van de leerlingen van school zat met zijn moeder en zusje in de MH17
Klein, maar drukquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen waren ze dus ook nog met z'n vieren en was het nog redelijk klein allemaal...
Ik 6 keer, laatste keer was 2 jaar terug in de Ziggo Dome...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik ze gezien heb. Wel vaak van een afstandje en 1 keer echt intensief, toen vond ik het ook wel heel erg goed.
quote:
Hoe kwam dat zo ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef D. het volgende:
Geheel off-topic, maar ik heb de MH17 nog aangeraakt
Ik heb ze daar in 2005 en 2009 gezien. Geen idee meer wat voor weer het toen was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb jij ze toen nog gezien op lowlands, toen met dat tering weer?
Ik moest mijn werk doen in de hal waar ie opgeslagen stond, dus stond er 2 meter vanaf. Tja, stom wellicht, maar dan toch maar even aangeraaktquote:
Niet stom, begrijpelijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest mijn werk doen in de hal waar ie opgeslagen stond, dus stond er 2 meter vanaf. Tja, stom wellicht, maar dan toch maar even aangeraakt
Dan moet je zaterdagavond luisterenquote:
Dat kan ik van jou ook zeggenquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdagavond luisteren
Goed reclame maken danquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso
Moeten weer recordaantallen worden
Ik heb zo'n 100 mensen uitgenodigdquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Goed reclame maken dan
Ik zal het zaterdag op de R49 facebookpagina zetten
Oh? Wie gaat er dan draaien?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdagavond luisteren
Als ik het er nu opzet en er gaat morgen nog gedraaid worden zakt het wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Zag niks op Facebook staan voor zaterdag.. of kijk ik eroverheen?
Wat jammer!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik van jou ook zeggen
Ik hing hier jaren terug dagelijks rond, en draaide ook met regelmaat.
Afgelopen 3 jaar telkens maar 1 show per jaar
Huh...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik het er nu opzet en er gaat morgen nog gedraaid worden zakt het weg
Nee dat heb ik 1x gedaan en dat was mooi zatquote:
Zaterdag is een lijst, gestemd door Fokkersquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Moet je vaker doen, hier terug komen.. en draaien uiteraard.
Ben benieuwd naar een set.
Zakt het weg?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat heb ik 1x gedaan en dat was mooi zat
Als ik het nu op facebook zet zakt het weg
Ohhh, leuk. Ga ik luisteren.quote:
Dat zie ik vaker, uit de UK. Denk ik dat gezien het bedrag vast een doosje zal zijn, is het een envelopquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Damn, £20 betalen voor verzending van een klein pakketje uit de UK en het dan ontraceerbaar verzenden.
Nu is het pakketje weg, niet meer te leveren en krijg ik mijn geld terug.
Aardig, maar voor £20 verzendkosten hadden ze dat wel wat beter kunnen regelen en had ik mijn bestelde produkt kunnen gebruiken...
Het past in een bubble enveloppe, het was een rubberen beschermhoesje voor om een opname apparaat...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker, uit de UK. Denk ik dat gezien het bedrag vast een doosje zal zijn, is het een envelop
Het gaat om het ideequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past in een bubble enveloppe, het was een rubberen beschermhoesje voor om een opname apparaat...
Welterustenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks, peaceman! Waren lekkere deuntjes om wat foto's te sorteren
Maar nu ga ik
Trustequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar nu ga ik
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar nu ga ik
geaccepteerdquote:
Is dat deze toevallig?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoesje, wat hier dus al om het apparaat (Roland Edirol R09-HR) zit:
[ afbeelding ]
Als iemand er nog 1 weet te vinden, dan hou ik me zeer aanbevolen...
Yep, die had ik al gecontroleerd, maar bij bestellen van 1 stuk:quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat deze toevallig?
https://www.klundertmuzie(...)and-OP-R09HR-S-46397
Dat was Keith, dat was nou net het probleem geloof ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik las ‘hij schijnt single te zijn :’)
Mijn nieuwe golfpro is ook singlequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik las ‘hij schijnt single te zijn :’)
lentekriebels in de voorbips?quote:
eerst maar eens zien morgen wat voor swing hij heeftquote:
Dan zou ik ze morgen even bellen hoe dat zit want Roland zelf levert ze niet meer en andere sites die ik vind zitten in het oostblok en scandinavie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, die had ik al gecontroleerd, maar bij bestellen van 1 stuk:
Opgelet! U bestelt er meer dan er momenteel in stock zijn, waardoor de levertijd voor elk artikel afzonderlijk kan verschillen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
eerst maar eens zien morgen wat voor swing hij heeft
Vergeet zijn handicap nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
eerst maar eens zien morgen wat voor swing hij heeft
dank voor de tipquote:
Die laatste heb ik al gecheckt, niet meer in voorraad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze morgen even bellen hoe dat zit want Roland zelf levert ze niet meer en andere sites die ik vind zitten in het oostblok en scandinavie.
Of misschien even contact opnemen met Keymusic of Bax, misschien dat die nog ergens eentje hebben liggen.
fakenewsquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei even dat de Pendulum remix begon
haar bandje was best leuk... 1e plaat ook wel.quote:
ywquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch allemaal wat minder.
Mooi moment om de koptelefoon op te gaan laden.
Dank Peaceman!
Je zou ook nog een mailtje kunnen sturen naar Thomann, Musik Produktiv en Music Store in Duitsland. Bij alle 3 staat hij niet op de site maar je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste heb ik al gecheckt, niet meer in voorraad.
Het apparaat is ook al meer dan 10 jaar oud, maar werkt nog prima.
Het rubber aan de buitenkant is alleen 'gesmolten'. Het hele apparaat is daardoor plakkerig...![]()
Ik heb wat hulpbronnen in de USA ingeschakeld inmiddels.
Dank voor de genomen moeite!
Ik hou het in gedachten, mocht de USA niks opleveren...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zou ook nog een mailtje kunnen sturen naar Thomann, Musik Produktiv en Music Store in Duitsland. Bij alle 3 staat hij niet op de site maar je weet het maar nooit.
quote:
Tot nu toe wel, morgen uitslag van MRI en voor het eerst hulp in huisquote:
spannend! geen moeder/vader die je kan brengen als het zo hard waait ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, morgen uitslag van MRI en voor het eerst hulp in huis
Hoop dat het morgen niet zo waait, is al heuvel op en bijna altijd wind tegen naar het ziekenhuis. En sowieso al een half uur fietsen.
Pa woont een uur rijden van hier en moeders komt me 's middags al ophalen voor de belastingaangifte. Vind het ook niet zo fijn om haar 2x te laten rijden op 1 dag. Valt qua planning allemaal niet zo handig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
spannend! geen moeder/vader die je kan brengen als het zo hard waait ?
ja lekker wel he?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:49 schreef D. het volgende:
Klinkt weer een beetje terug in de tijd deze, net als de vorige
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa woont een uur rijden van hier en moeders komt me 's middags al ophalen voor de belastingaangifte. Vind het ook niet zo fijn om haar 2x te laten rijden op 1 dag. Valt qua planning allemaal niet zo handig.
Dank voor het vermaeckquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
01. 0:00:00 The Prodigy - What Evil Lurks
02. 0:04:22 The Prodigy - Charly
03. 0:09:34 The Prodigy - Fire [Edit]
04. 0:13:00 The Prodigy - Jericho [Original Version]
05. 0:16:44 The Prodigy - Everybody In The Place (Fairground Mix)
06. 0:21:54 The Prodigy - Out of Space
07. 0:26:48 The Prodigy - Wind It Up
08. 0:31:22 The Prodigy - No Good (Start The Dance)
09. 0:37:38 The Prodigy - Voodoo People
10. 0:44:04 The Prodigy - One Love (Edit)
11. 0:47:56 The Prodigy - Poison
12. 0:54:38 The Prodigy - Firestarter
13. 0:59:18 The Prodigy - Breathe
14. 1:04:52 The Prodigy - Smack My Bitch Up
15. 1:10:36 The Prodigy - Baby's Got A Temper (Original Version)
16. 1:15:00 The Prodigy - Girls
17. 1:19:14 The Prodigy - Memphis Bells
18. 1:23:38 The Prodigy - Hotride
19. 1:28:16 The Prodigy - Spitfire
20. 1:33:24 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Radio Edit)
21. 1:36:40 The Prodigy - Out Of Space (Audio Bullys Remix)
22. 1:41:35 The Prodigy - Omen
23. 1:45:11 The Prodigy - Need Some1
24. 1:47:53 The Prodigy - Light Up the Sky
25. 1:51:13 The Prodigy - G-Force (Energy Flow)
26. 1:56:35 The Prodigy - Piranha
niet dat ik het kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef brother52 het volgende:
Is Take me to the hospital hier geen single geweest?
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor de laatste werkdag van de week?
quote:
Lekker. Hoe laat ga je dan naar huis?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]jammer.
Ik ga vandaag eerder naar huis. Gisteren van 6.30 tot 17.45 gewerkt, dus verdien wel een kortere dag.
Als het lukt, rond 10 uur denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Hoe laat ga je dan naar huis?
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]jammer.
Ik ga vandaag eerder naar huis. Gisteren van 6.30 tot 17.45 gewerkt, dus verdien wel een kortere dag.
Goede reis.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.Ik ben weer onderweg naar Zwolle.
Als ik zo naar buiten kijk, ben ik blij dat ik in de trein zit er niet buiten ben.quote:
Je moet er zo nog wel doorheen hè?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik zo naar buiten kijk, ben ik blij dat ik in de trein zit er niet buiten ben.
is de baan niet heel zompig?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:52 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
als het klopt is het hier droog als ik ga golfen vanmiddag
De baan is goedgekeurd en we hebben een goede drainagequote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:52 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
als het klopt is het hier droog als ik ga golfen vanmiddag
Goedemorgen Symph.... maak je niet druk. Je kan het toch niet veranderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:53 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Vandaag echt een snelle rit met net iets teveel opgefokte bontkraagjes in een Polo op de weg.
Jammer dat er op dergelijke tijdstippen geen videowagens van de politie onderweg zijn.
Van de weg halen en rijbewijs invorderen en de Polo door de shredder.
(gewoon vier keer en letterlijk een polo alle vier de keren en alle vier de keren een bontkraagje)
ik ga pas om 14.00 uur maar bedanktquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:08 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag berlinerbollen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Goedemorgen dames.quote:
Vandaag niet, rustig aan..en jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Geen zorgen, Charlotte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Kensington mocht willen dat ze een nummer van deze kwaliteit uit hun mouw konden schudden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik hoor de songfestivalinzending voor dit jaar nu op radio5. Ik krijg er kippenvel en jeuk van. Mijn hemel, wat een generiek irritant gezongen geneuzel zeg. Het lijkt wel een variant op Kensington
Jij vindt het kwaliteit? Het is een kruising tussen naar gezongen singer-songwriter en effectbejag a la Kensingtonquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kensington mocht willen dat ze een nummer van deze kwaliteit uit hun mouw konden schudden.
Kwaliteit kent gradaties. Laat ik het zo zeggen: ik ken geen enkel Kensington-nummer dat qua niveau ook maar in de buurt komt van dit nummer van Duncan Laurence.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij vindt het kwaliteit? Het is een kruising tussen naar gezongen singer-songwriter en effectbejag a la Kensington
Het gaat vaak om het vertellen van een verhaal binnen 3 minuten. Behalve de muziek is het visuele aspect ook steeds belangrijker. Maar een liedje zoals dat van Portugal in 2017 maakt duidelijk dat kwaliteit wel degelijk kan winnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb het niet gehoord, maar het ESF is toch bij uitstek de plaats waar kwaliteit van liedjes van ondergeschikt belang is? Wat daar van belang is, is dat men erop stemt. En die twee zaken lopen niet altijd synchroon.
Dat zeg ik. Kwaliteit van het liedje is van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat vaak om het vertellen van een verhaal binnen 3 minuten. Behalve de muziek is het visuele aspect ook steeds belangrijker. Maar een liedje zoals dat van Portugal in 2017 maakt duidelijk dat kwaliteit wel degelijk kan winnen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kwaliteit van het liedje is van ondergeschikt belang.
Lordi.quote:
Is fakequote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:27 schreef peaceman het volgende:
Vaag gerucht doet de ronde op internet dat Britney Spears overleden zou zijn.
Nog nergens bevestigd overigens.
Ja ik vermoedde het al, maar ze gaan tegenwoordig weer bij bosjes, dus je weet het nooit.quote:
Gelukkig maar. Anders hadden we vanavond een Britney-tribune gehad.quote:
Dat ze nog maar lang mag levenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders hadden we vanavond een Britney-tribune gehad.
quote:
Ik ben het qua muziek niet altijd met Elf eens, maar ik moet zeggen dat ik het, net als hij, beter vind dan zoals jij het omschrijft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik hoor de songfestivalinzending voor dit jaar nu op radio5. Ik krijg er kippenvel en jeuk van. Mijn hemel, wat een generiek irritant gezongen geneuzel zeg. Het lijkt wel een variant op Kensington
Waar treedt ze op vanavond?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]niettemin wel belangstelling voor een showtje vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |