SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zeehondjes knuffelen bij Knokkels in de achtertuinquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diaan kiest nu expres iets in Den Helder of Groningen
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
En ik ga mijn bed in duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Ik las "Zeehondjes knuppelen"quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeehondjes knuffelen bij Knokkels in de achtertuin
Trustequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
En ik ga mijn bed in duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Ben benieuwd of een single die niet op Wikipedia staat voorbij gaat komen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:58 schreef D. het volgende:
Mocht je Everybody In The Place draaien, dan graag de single-versie
Volgens mij zingt Prodigy nu ook Break Free.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat Break Free kijken, uitzending over de MH17
veel plezier
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vast doordat ik dat zelf opperde deze week
D. Begint pas om 21:00 uur, finale is om 21:30 uur afgelopen. Dan missen we maar 30 minuten.quote:
Wij nemen die op, lijkt me erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat Break Free kijken, uitzending over de MH17veel plezier
Dan missen jullie vast de mooiste nummersquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
D. Begint pas om 21:00 uur, finale is om 21:30 uur afgelopen. Dan missen me maar 30 minuten.
Ik zie een meet ontstaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vast doordat ik dat zelf opperde deze week
*lijst aanpastquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan missen jullie vast de mooiste nummers
Doedezemaar maakt vast schoenen van zeehondenbontquote:
We lezen die dan wel terug en luisteren die zondag....quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitzendinggemistquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
nope, bij prodigy voor mij een duidelijke mixquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef D. het volgende:
Peace, staan we er bij Prodigy net zo in als met Radiohead?
Voor mij het oudere werk, voor jou de hippere muziek?
Ik ook...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik snap wel dat dit geen hit geworden is...
Ik heb de nieuwere albums wel, maar nauwelijks gedraaidquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope, bij prodigy voor mij een duidelijke mix
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:05 schreef D. het volgende:
Peace, staan we er bij Prodigy net zo in als met Radiohead?
Voor mij het oudere werk, voor jou de hippere muziek?
fat of the land was ook erg goed.. verder mee eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...
Da's ook mijn meningquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 albums, Experience en Music For The Jilted Generation, waren top, daarna waren er nog enkele highlights qua singles, wat mij betreft...
Maar niet allemaal dus?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
ik draai de singles chronologisch trouwens..
jawel... moest voor jou even wat regelen...quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel... moest voor jou even wat regelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |