Echt dat zúúr, dat ie dat nou na een jaar nog steeds niet weggespoeld heeft.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik lees net een opmerking dat z'n haar droog is in het water in de video.
Ja maar christus te paard let it goooo na een jaar zeg. Zeg gewoon dat Duncan bescheiden is ipv het voor de duizendste keer over Waylon te sneren. Dat doet ie over zes jaar nog denk ik. We vonden die instelling juist te gek toen, gaan voor de winst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef Gerard-Joling het volgende:
Raatgever zegt toch niet zoveel verkeerd? Waylon riep dat toch ook en dat was ook niet echt een teken van bescheidenheid
Ja, zo catchyquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Dat ohohoh-refrein met die backings was precies wat dit lied nodig had... meteen een hook die binnen komt en je pakt
Twee woorden. Naakte. Man.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Al 80.000 keer bekeken, dat gaat lekker.
Het is ook geen nummer dat snel weer verveelt vind ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu een paar keer geluisterd (1x gewoon en een paar x bij reviews op YT) en ik vind het steeds beter. Op een gegeven moment wil je als vanzelf klappen en meezingen
![]()
![]()
Ja die naakte clip is wel echt enorm slim gemaakt... en het mooie is dat het nog functioneel past bij het lied en het gevoel dat hij erbij wil laten uitstralen... niks krampachtigs bedachtquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Twee woorden. Naakte. Man.
![]()
Heel slim, zo’n clip genereert buzz
True story.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:04 schreef spapaars het volgende:
Met deze videoclip heeft hij de stemmen van alle Europese homo's al binnen.
Ik begin ook echt dat gevoel te krijgen... maar ik vlak Rusland en Zweden niet uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik heb hem gehoord.
We gaan winnen. Ik voel het aan alles. Als dit een Salvador effect creeërt op het podium dan hebben we de jury en de televote te pakken.
Boek je tick- hoeft niet!
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef Em31 het volgende:
jongens DE CLIP STAAT NIET OP HET ACCOUNT VAN DE AVROTROS ZELF![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is stijlvol naakt, totaal niet ordi maar het heeft juist iets puurs.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die naakte clip is wel echt enorm slim gemaakt... en het mooie is dat het nog functioneel past bij het lied en het gevoel dat hij erbij wil laten uitstralen... niks krampachtigs bedacht
Ja, het is ook zo obvious voor iedereen die het een beetje gevolgd heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat zúúr, dat ie dat nou na een jaar nog steeds niet weggespoeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |