quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn man las dit en vroeg of we wel helemaal lekker waren
Ik vind ‘t op zich wel een mooi nummer maar gewoon niet zo bijzonder/pakkendquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het niveau begint wat te stijgen de laatste dagen met de komst van wat bops en Hatarimaar dit vind ik serieus echt van een andere orde, en dat zou ik ook zeggen als dit Wit-Rusland was trouwens.
![]()
Maar de tegenvallende inzendingen van dit jaar zijn geen reden dat dit zo goed wordt ontvangen denk ik, dat is meer bij de uptempo nummers het geval.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb Cornald even een linkje gestuurd van het buitenlandse reacties topic. Kan ie lekker meelezen daar.
Ja, dat is zo'n lekker stukje. Denk iedere keer zijn we er al, en dan moet het nog komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef iBenny het volgende:
Even serieus... Ik denk serieus dat we hiermee wel een dikke kans op de winst maken. Dat stuk vanaf 2:18
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn man las dit en vroeg of we wel helemaal lekker waren
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
Duncan kwam echt heel leuk over vond ik. Volgens mij ook wat emotioneel zelfs toen het nummer voorbij was
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpen
Dit jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan weer eens fan zijn van een Nederlands nummer.
En Cornald had ook gelijk met z'n ijzersterk nummer tweet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Dave het volgende:
Ilse heeft gelijk, Anouk heeft gelijk, iedereen heeft gelijk!![]()
Daarvoor schoot ie ook al vol, toen hij de betekenis uitlegde. Of verslikte hij zich?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
Duncan kwam echt heel leuk over vond ik. Volgens mij ook wat emotioneel zelfs toen het nummer voorbij was
Je bedoelt je manquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet me nu nog een beetje rustig houden, maar hij gaat zo sporten en dan ga ik op de bank springen en gillen![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpen
WAUWquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Dat gebeurde vorig jaar toch bij Waylon?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef dennis01 het volgende:
Alleen, ik ben nog eeeeeven bang na vorig jaar dat het opeens mis gaat bij de act. Dat er opeens een stel idioten in het beeld gaan rondspringen met een "artistieke dans".
Oké nu ga ik huilen hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ja daarom! Toen was ik laaiend enthousiast na DWDD... en toen zagen we de act.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig jaar toch bij Waylon?
Ik fietste net naar huis. Nummertje knetterhard. Dawaspasgaafquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het lied na 5x luisteren toch eigenlijk wel heel erg mooi.
Ja he dat was wel echt een meltdown toenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:10 schreef dennis01 het volgende:
[..]
Ja daarom! Toen was ik laaiend enthousiast na DWDD... en toen zagen we de act.
Ik ging letterlijk door de grond toen... Hoe KÓN ie!! Met zo'n goed nummer!
Net teruggekeken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Hoe waren de reacties bij Boulevard?
Zeker! Waylon blijft ook gewoon top. Beetje koppig af en toe, maar nog steeds een van de beste zangers van NLquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he dat was wel echt een meltdown toen![]()
![]()
Maar had achteraf al dat gedoe hier ook echt niet willen missenOnvergetelijk ESF-jaar, dat 2018
Valt me op De Dag van de Erectie van hem tegen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:11 schreef dennis01 het volgende:
[..]
Net teruggekeken.
Zijn enthousiast, Aram had kippenvel!
twitter:petervandeveire twitterde op donderdag 07-03-2019 om 18:35:20Arcade! Go! https://t.co/A5JCpf1ljR reageer retweet
Nee hoor, die clip is al prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef dennis01 het volgende:
Mooi nummer mensen, ik ben enthousiast!
Alleen, ik ben nog eeeeeven bang na vorig jaar dat het opeens mis gaat bij de act. Dat er opeens een stel idioten in het beeld gaan rondspringen met een "artistieke dans".
Of dat hij knettervals gaat zingen bij het songfestival
Waylon had alleen twee problemen: geen gunfactor in Europa en een genre dat niet breed aanspreekt... daarom is dit nu zo goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:12 schreef dennis01 het volgende:
[..]
Zeker! Waylon blijft ook gewoon top. Beetje koppig af en toe, maar nog steeds een van de beste zangers van NL
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Valt me op De Dag van de Erectie van hem tegen.
Ja inderdaad, dit met Duncan is helemaal van deze tijd! Ik ben ook echt helemaal enthousiast nuquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waylon had alleen twee problemen: geen gunfactor in Europa en een genre dat niet breed aanspreekt... daarom is dit nu zo goed
Als hij morgen elke noot live met gemak haalt, en ze dat koortje ook leuk kunnen laten klinken in de studio, ben ik volledig overtuigdquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, die clip is al prachtig![]()
Komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |