We zijn gewoon lekker prettig gestoordquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn man las dit en vroeg of we wel helemaal lekker waren
Maak me gekquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
Staan we nu 3e op Betfair zie ik dat goed?En nog stijgende!
NIETTTTTquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
Staan we nu 3e op Betfair zie ik dat goed?En nog stijgende!
We stonden net 3.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:55 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
en weer een plek gestegen naar 4!
Gat met Rusland en Zweden is wel gigantisch hoorquote:
Jij kunt zo Kreviewer worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:55 schreef Moira. het volgende:
Net geluisterd (moet er weer ff inkomen en de Kreviews bijlezen).
Maar ik vind het niet superdepuper ofzo hoor.
Als dit in mijn lijstje van deelnemende songs voorbij zou komen zou ik erbij schrijven “wel oke, niet heel bijzonder, beetje basic, blijft niet plakken”.
Ik heb de rest nog niet gehoord maar het klinkt voor mij als een middenmoter.
Wel finale, maar dan misschien 13e plek max.
En dan is alles nog afhankelijk van een topshow/flopshow on stage
Klopt maar die staan bijna altijd bovenaan puur op prestaties uit het verledenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gat met Rusland en Zweden is wel gigantisch hoor
Nee dat was enkel bij Betfair. Bij oddchecker vanmiddag nog 7e, na de release snel van 6 naar 5 en nu net naar plaats 4quote:
Dan is de versie die nu gemaakt is een stuk beter.quote:
Tyf op johquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik vind de Duitse inzending toch wel beter
*bitch-slapt*quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb je luistert naar de Duitse inzending?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
Anouk: "They don't know"quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef Martijnnnpp het volgende:
Wel echt heeel storend dat tussen alle positieve reacties altijd de Nederlandse de negatieve zijn...
Hier even klikken en je Emoticons op ja zetten en op opslaan onderaan!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef Chocoladesoes het volgende:
Omg dat we dit mee mogen maken jongens!
(Hoe krijg je een emoticon menu wanneer je op mobiel zit?)
Het niveau begint wat te stijgen de laatste dagen met de komst van wat bops en Hatariquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:57 schreef Moira. het volgende:
Omg is de rest dit jaar echt zo slecht dat dit zo fantastisch is ja?
Ik bedoel het is wel oke maar niet zo van joeoeoeowowwowo imo
Geer erbij is wel leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:01 schreef Em31 het volgende:
En super leuk dat ze morgen terug mogen komen bij DWDD
en Gerard is erbij
Van mijn reactie ook hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:03 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Haha de ironie droop er vanaf (dacht ik dan).
Thanksquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier even klikken en je Emoticons op ja zetten en op opslaan onderaan!
https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |