quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn man las dit en vroeg of we wel helemaal lekker waren
Ik vind ‘t op zich wel een mooi nummer maar gewoon niet zo bijzonder/pakkendquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het niveau begint wat te stijgen de laatste dagen met de komst van wat bops en Hatarimaar dit vind ik serieus echt van een andere orde, en dat zou ik ook zeggen als dit Wit-Rusland was trouwens.
![]()
Maar de tegenvallende inzendingen van dit jaar zijn geen reden dat dit zo goed wordt ontvangen denk ik, dat is meer bij de uptempo nummers het geval.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb Cornald even een linkje gestuurd van het buitenlandse reacties topic. Kan ie lekker meelezen daar.
Ja, dat is zo'n lekker stukje. Denk iedere keer zijn we er al, en dan moet het nog komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef iBenny het volgende:
Even serieus... Ik denk serieus dat we hiermee wel een dikke kans op de winst maken. Dat stuk vanaf 2:18
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn man las dit en vroeg of we wel helemaal lekker waren
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
Duncan kwam echt heel leuk over vond ik. Volgens mij ook wat emotioneel zelfs toen het nummer voorbij was
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpen
Dit jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan weer eens fan zijn van een Nederlands nummer.
En Cornald had ook gelijk met z'n ijzersterk nummer tweet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Dave het volgende:
Ilse heeft gelijk, Anouk heeft gelijk, iedereen heeft gelijk!![]()
Daarvoor schoot ie ook al vol, toen hij de betekenis uitlegde. Of verslikte hij zich?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
Duncan kwam echt heel leuk over vond ik. Volgens mij ook wat emotioneel zelfs toen het nummer voorbij was
Je bedoelt je manquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet me nu nog een beetje rustig houden, maar hij gaat zo sporten en dan ga ik op de bank springen en gillen![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Als je dit maanden voor je hebt moeten houden kan ik de ontlading wel enigszins begrijpen
WAUWquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
Dat gebeurde vorig jaar toch bij Waylon?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef dennis01 het volgende:
Alleen, ik ben nog eeeeeven bang na vorig jaar dat het opeens mis gaat bij de act. Dat er opeens een stel idioten in het beeld gaan rondspringen met een "artistieke dans".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |