echt ja, inclusief geweldige staging kan dit echt geweldig wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef Greys het volgende:
Met een mysterieuze staging wordt dit awesomer dan awesome.
Zo'n moderne feel!
Wonderschoon.
Waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef FruitofUtopia het volgende:
Kan die superniger ff geblockt wordensneuneus.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef DevK het volgende:
'The fuck was that?! Powerful, emotional, and captivating. Is this Sam Smith and James Bay combined??? This is now my new favorite, and I don't mind seeing tulips in Eurovision 2020.'
Comment op Reddit! <3
Dit. Maar met deze clip op de achtergrond of dergelijke visuals op het podium zal het vast meer publiekstemmen trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef Fascination het volgende:
Klinkt wel modern maar ben er niet kapot van.
Dat is toch ook goed? Als dat in Europa goed te horen is (zoals Euphoria) dan scoort het ook flink.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is toch gewoon een standaard liedje wat je de hele dag op de radio hoort?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef DevK het volgende:
'The fuck was that?! Powerful, emotional, and captivating. Is this Sam Smith and James Bay combined??? This is now my new favorite, and I don't mind seeing tulips in Eurovision 2020.'
Comment op Reddit! <3
a-side johquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het beetje op een Coldplay b-side lijken. Klinkt best prima.
We moeten zo weer even een reactie topictwitter:escmacrae twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:15:08To the NetherlandsTo Duncan LaurenceThis song is sensational and has somehow made me emotional, stunning, absolutely stunning 👏🏼❤️🇳🇱 reageer retweet
Apple Music was eerstquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef Peter het volgende:
En Matthijs had door zo lang te lullen dus niet meer de première.. die was op youtube.
twitter:KatrienVon twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:17:19Lieve Duncan Niet op Twitter kijken reageer retweet
Ja! Ja!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
IK VIND DIT MOOI!![]()
![]()
Kan live ook mooi worden met goede staging. Dit is toch 100x beter dan alles wat nu al bekend is?
Dat is ook t eerste wat ik dacht. Geen idee hoe hij presteert onder druk. Maar ik moet zeggen dat t nummers toch wel interessant klinkt nu, in tegenstelling tot de demo. Nummer op zich is geen winnaar, maar met een goede staging kan ie dat wel worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Best ok, nu hopen sat hij live niet vals zingt
Nederlanders zeker?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:17 schreef Momo... het volgende:
twitter:KatrienVon twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:17:19Lieve Duncan Niet op Twitter kijken reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |