quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Op FB van Utopia staat dit over JoDaar zat ik ook net aan te denken, ook kijkend naar zijn vrouwelijke figuur. Die benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Weet ik maar misschien is zorgen om te blijven voor hem belangrijker...quote:
Ja dat is inderdaad de doorslagquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, ook kijkend naar zijn vrouwelijke figuur. Die benen.
Op FB van Utopia staat dit over JoLekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele zootje schrikt zich het schompes als dat gebeurtquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik zie Gerrit al bevend en met schuim op z'n bek in een stoel zakken als dat bekend wordt gemaakt
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.
Teringquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:57 schreef snetje het volgende:
Jessie tegen Shelley: Je weet dat als er feta ligt dat dat voor het avond eten is?..
Shelley: Euh nee...
[ afbeelding ]
Daar heeft ze gewoon maling aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:57 schreef snetje het volgende:
Jessie tegen Shelley: Je weet dat als er feta ligt dat dat voor het avond eten is?..
Shelley: Euh nee...
[ afbeelding ]
Op FB van Utopia staat dit over JoWat een onzin. Gewoon van pinterest gejat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nl.pinterest.com/pin/172122016980552650Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
ze is niet dom maar onwetendquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.
Nee hoor, die reageerde daar vrij normaal op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tjonge was het Jessie niet die boos was om dat petje?
Dit is ook wel heel erg flauw.
Ow ik herinner me dat hij zei ik hou me rustig maar wel heel boos was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die reageerde daar vrij normaal op.
Levertijd 5 tot 9 weken!quote:
Maar nu nog niet...quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Levertijd 5 tot 9 weken!![]()
Dan is iedereen Tim allang vergeten!
Ik vind dat heel minderwaardig wat ze doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja doegquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat hoofd van Gerrit, moet altijd denken aan 'n paasei zonder strik....
[ afbeelding ]
Nee, maar dan krijg je na 9 weken je veel te dure wc papier en de lol is alleen voor jou, want niemand weet meer wie Tim was.quote:
En over 5 tot 9 weken zijn ze ¤25000 rijker, en dan moeten de rollen nog geleverd worden en weet geen hond meer wie Timoquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wc papier met tims hoofd weet tim ervan?
Tja, lekker belangrijk. Het gaat om het moment. En WC papier is altijd handig...collectors item.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg je na 9 weken je veel te dure wc papier en de lol is alleen voor jou, want niemand weet meer wie Tim was.![]()
Zouden tampons met zijn afdruk ook zo hard gaan?quote:
Ik lach me slapquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
De rollen gaat er nog sneller uit dan de racekak
Ja SL nou ook ineens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat heel minderwaardig wat ze doen
Nu is hij er nog toch? Na het weekend zou wel wat lullig zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
26 nu verkocht, en een lol dat ze hebben.
Jemig doe het dan avn iedereen of zo, dit is een steek in de rug van iemand die toch al op de bank zit.
Bah.
echt Utopia waardig dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef Soury het volgende:
Die Dylan is echt zo'n vaag figuur met een ring door zijn neus en een hoedje op. Sneu
Ja dat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het natrappen begint al voor het slachtoffer weg is.
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jemig doe het dan avn iedereen of zo, dit is een steek in de rug van iemand die toch al op de bank zit.
Bah.
Een scheet kussen. Wat heb ik daar een lol mee gehad met mijn zusquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zouden tampons met zijn afdruk ook zo hard gaan?
Of een scheetkussen ...
en tim weet er dus vanquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is hij er nog toch? Na het weekend zou wel wat lullig zijn
Die vond het hilarischquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Mylene het volgende:
En die Dylan die straks zegt door dit kinderachtige gedoe mag van mij Tim juist blijven![]()
.
Ja gaat wel snel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en tim weet er dus van
Ik ook. Waarom zou je medelijden met tim hebben hiervoor? Als hij eraan had gedacht had hij het zelf ook bij een ander gedaan.quote:
Ik denk dr vader ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ik denk dat Frutsel er heel blij mee zou zijn
Oh, vertel, wat werd er over de rug van Jessie gedaan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Jesus dit soort geintjes werden ook over de rug van Jessie gedaan. En het verkoopt
Ja als iemand weg is is dat een trap na, wie weet zit Tim er nog 8 maandenquote:
zeker rare humorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als iemand weg is is dat een trap na, wie weet zit Tim er nog 8 maanden
Petjes met Dááág Jessie verkopenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, vertel, wat werd er over de rug van Jessie gedaan?
Ik had het niet over een trap na.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als iemand weg is is dat een trap na, wie weet zit Tim er nog 8 maanden
Dat dus, en toen was het leuk iedereen lachen en een lol , en nu ineens is het niet leuk, nou ik vind het wel leukquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Jesus dit soort geintjes werden ook over de rug van Jessie gedaan. En het verkoopt
Nee, weer zo sneaky minne aktiequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wc papier met tims hoofd weet tim ervan?
Oh gaat wat snel hierquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had het niet over een trap na.
Tim zijn snuffert tegen der poepert zal ze idd heel blij mee zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ja maar tim weet ervan zeggen ze hierquote:
Ja, als dit bij een andere Utopiaan zou gebeuren bellen de schuimpjes van FBook de pestlijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bah.
Gozer kan mij ook niet genoeg door de stront het slijk gehaald worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat dus, en toen was het leuk iedereen lachen en een lol , en nu ineens is het niet leuk, nou ik vind het wel leuk
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was ook lullig.
Maar was dat Tim?
Mikequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was ook lullig.
Maar was dat Tim?
Ik ook. Ik vind het geweldig gevonden en het levert nog geld op ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat dus, en toen was het leuk iedereen lachen en een lol , en nu ineens is het niet leuk, nou ik vind het wel leuk
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gozer kan mij ook niet genoeg door de stront het slijk gehaald worden.
Je wilde een voorbeeld ik geef je er één.quote:
Nee natuurlijk weet hij dat niet. Soms he?..............quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar tim weet ervan zeggen ze hier
Nee, hij weet van nietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en tim weet er dus van
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het geweldig gevonden en het levert nog geld op ook![]()
Deurmatten met Frannies hoofd zou ook wel lopen denk ik
Ik zeg toch - Oh ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wilde een voorbeeld ik geef je er één.
HiTske wist ook niet precies wat er was, wel iets met TIm maar niet met watquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Volgens mij heeft Hiske het tegen Shelly gezegd net, Shelly gaat roken, dan zal Tim het zo ook wel weten denk ik.
heerlijke helden dusquote:
Ah nou ja komen ze snel achter denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HiTske wist ook niet precies wat er was, wel iets met TIm maar niet met wat
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
Gisteren is aan tim gevraagd of hij er problemen mee zou hebben als er over zijn rug geld wordt verdient voor de BV.
Tim: Nee hoor. Alles voor de BV.
Tim weet er niet van, en die mag het niet weten ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar tim weet ervan zeggen ze hier
Vind ik ook. Dit is gewoon humorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef danaqui het volgende:
[..]klopt dus niet gaan lopen zeiken nu
![]()
Ze hadden wel een andere foto kunnen gebruiken deze is enigszins nog wel ok. Hoop fan's dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
Ik zal wel een ouderwetse troel zijn ofzo, maar ik vind dit dus absoluut niet leuk.
Er is nog maar heel weinig over waarom ik dit Utopia nog zou willen volgen.
Nou mooi tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
Gisteren is aan tim gevraagd of hij er problemen mee zou hebben als er over zijn rug geld wordt verdient voor de BV.
Tim: Nee hoor. Alles voor de BV.
ow pest gedrag dus .quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tim weet er niet van, en die mag het niet weten ook
Weet niiet precies wie er allemaal bij betrokken zijn ik dacht Merel, Ger en Jessie
Mansbakje van Frannie d'r hoofd bij het draaiorgel in de Kalverstraatquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het geweldig gevonden en het levert nog geld op ook![]()
Deurmatten met Frannies hoofd zou ook wel lopen denk ik
Niets ouderwets aan hoor. Alleen het schuimvolk vindt zoiets leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
Ik zal wel een ouderwetse troel zijn ofzo, maar ik vind dit dus absoluut niet leuk.
Ik ook niet hoor Verida, snap de meerwaarde er niet vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mansbakje van Frannie d'r hoofd bij het draaiorgel in de Kalverstraat
ja, want stel dat Tim nog mag blijven van de Febo, het is het doel van Gerrit om Tim koste wat kost uit utopia te krijgen.quote:
dat dus de haters kopen nu.... de mailers de bellersquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Niets ouderwets aan hoor. Alleen het schuimvolk vindt zoiets leuk.
Hij zou mooier zijn geweest met uitgestoken tong idd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden wel een andere foto kunnen gebruiken deze is enigszins nog wel ok. Hoop fan's dus
always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:19 schreef formule het volgende:
[..]
Tim denkt kijk is hou popi ik ben, zelfs toiletpapier verkoopt met mijn afbeelding
Jij met je haters. Grow up en geniet van de show.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dus de haters kopen nu.... de mailers de bellers
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef juul. het volgende:
[..]
always look on the bright side of life
Ik vind hier dus niets aan, niets om te genieten in ieder gevalquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij met je haters. Grow up en geniet van de show.
Yep, dat is Timquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef juul. het volgende:
[..]
always look on the bright side of life
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:22 schreef tonja het volgende:
Ik verheug me nu al op de reactie van Tim als ie het te horen krijgt.
Lachen als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:22 schreef tonja het volgende:
Ik verheug me nu al op de reactie van Tim als ie het te horen krijgt.
Die was niet boos die zei alles voor de bv 👍quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok je mist het gitaarmuziek bij de open haard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind hier dus niets aan, niets om te genieten in ieder geval
Het is maar het éérste vel bedrukt. De rest niet, duur rolletje.quote:
nou nee, kan ik zelf wel creeeren. Ik vind hier dus niets meer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok je mist het gitaarmuziek bij de open haard.
Komen over een week,dan is Tim al wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow er komen bomen binnen binnenkort.
Hovenier Tim vraagt advies aan Ehm, Hoed.
Geen idee, niet mee gekregen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie zijn idee was t vd wc rol?
Gerrit en Jessie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie zijn idee was t vd wc rol?
van gerrit verwacht van Jessie dus nietquote:
Tnx.quote:
Ok ik hou wel van een relletjequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nee, kan ik zelf wel creeeren. Ik vind hier dus niets meer aan.
Maar goed dat is mijn mening. Ik hou niet zo van pesten en treiteren.
Ja die kan niet meer boos worden nu.quote:
Kijk eens hoe goed ik ben voor de bvquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Tim is blij 157 verkocht.
De verkoop stagneerde alquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Wah top van Tim, nu hebben de schuimpjes die bestellen geen lol meer.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Jemig toch de riem is al verkocht..................
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Die hadden volgens mij echt gehoopt dat Tim helemaal zou gaan flippenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
En maar werken. Mocht hij blijven dan ligt hij de dag nadat hij dat gehoord heeft al in bed. En daar blijft hij weer gewoon 6 weken in liggen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef QuarterBack het volgende:
Dus als Timo weg is mogen ze niet verder met de verkoop
Daarom klaar nu. Opbokken. Het is gebeurd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar werken. Mocht hij blijven dan ligt hij de dag nadat hij dat gehoord heeft al in bed. En daar blijft hij weer gewoon 6 weken in liggen.
Dat was ook best wel zielig. Maar aan de andere kant zou ik ook geen brood willen waar hij met zijn ongewassen handen aan heeft gezetenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
Soms heb ik wel medelijden met Tim. Ik vond dat met broodbakken echt heel naar dat mensen bestellingen gingen annuleren. Toen was hij ook echt emotioneel
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
flesje olijfolie erbij leveren?
Ik heb ook 10 wc rollen in mijn winkelmandje gedaan, daar laat ik ze nu maar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hadden volgens mij echt gehoopt dat Tim helemaal zou gaan flippen
Nu gaan ze geld uitgeven voor hem terwijl het niet erg vindt
Dat vond ik ook heel naar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
Soms heb ik wel medelijden met Tim. Ik vond dat met broodbakken echt heel naar dat mensen bestellingen gingen annuleren. Toen was hij ook echt emotioneel
vond dat ook best sneu voor hemquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
Tuurlijk wel. Lotus haar producten waren o.a. Lessenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef QuarterBack het volgende:
Dus als Timo weg is mogen ze niet verder met de verkoop
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb ook 10 wc rollen in mijn winkelmandje gedaan, daar laat ik ze nu maar.
Die riem gaat naar het "Jessie van der Graaf-Museum" in Hoofddorpquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
De riem is verkocht voor 65 euro. Dat moet familie of vrienden zijn geweest. Dat ding was verschrikkelijk lelijk gemaakt.
Ja koop dat brood dan en geef het aan de eendjes ofzo. Maar nee moest weer even benadrukt worden via mail. Nare mensen die mailenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vond dat ook best sneu voor hem
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:39 schreef rowan634 het volgende:
jorge heeft het over een creatieve mijnd
die mag weg
Altijd handig als iemand tijdens het webshoppen mot schijtenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb ook 10 wc rollen in mijn winkelmandje gedaan, daar laat ik ze nu maar.
Op de andere stream bespreken ze dat ze Tim gewoon weg gaan stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Oh god gaat Timothy het plan het romantische stelletje in de strijd gooien met zijn kaarsje pakken uit de kist van Merel.
Bam!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Op de andere stream bespreken ze dat ze Tim gewoon weg gaan stemmen![]()
![]()
Almere tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die riem gaat naar het "Jessie van der Graaf-Museum" in Hoofddorp
Zo geruststellend dit. Ik heb genoeg Tim gezien voor de rest van mijn levenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
![]()
Oh heb ik gemist.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
![]()
Als hij niet op de bank had gezeten was Tim wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
En waarom geloof ik dit nu niet van TImothy dat hij dat toiletpapier stoer vind en goed gevonden.
Hij vindt het best dat iedereen zijn reet met hem afveegtquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets met zijn voorliefde voor anaal
Zijn ouders.quote:
Die valt vanzelf weer door de mandquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:43 schreef rowan634 het volgende:
ik erger me steeds meer aan ger
irritant ook dat het zelfvertrouwen van die kneus steeds omhoog gekrikt wordt door die wanhopige sletjes
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vindt het best dat iedereen zijn reet met hem afveegt
Flomke is nu met Jens en Shelley vindt Dylan wel heel leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:43 schreef rowan634 het volgende:
ik erger me steeds meer aan ger
irritant ook dat het zelfvertrouwen van die kneus steeds omhoog gekrikt wordt door die wanhopige sletjes
Tim denkt: zo zie ik nog wat kontjes. Tim heeft er schijt aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vindt het best dat iedereen zijn reet met hem afveegt
Als hij toch blijft dan weet je dat het febo is geweest, of er gaat niemand uit dat ze dat er weer in brengen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:43 schreef mazaru het volgende:
Jorge: Voor een gezonder Utopia zou hij eigenlijk niet meer... SL
Op naar de natte tampon met zijn foto dan maar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tim denkt: zo zie ik nog wat kontjes. Tim heeft er schijt aan.
Zo is dat!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tim denkt: zo zie ik nog wat kontjes. Tim heeft er schijt aan.
Dat zie ik eerder gebeuren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij toch blijft dan weet je dat het febo is geweest, of er gaat niemand uit dat ze dat er weer in brengen.
Als ze Tim er in laten van talpa denk ik dat er wel weer een media relletje kan gaan onstaan waar ze niet op zitten te wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef espri het volgende:
Ze praten er zo openlijk over, ik denk dat er geeneen naar huis gaat dus deze 2 blijven en Tim ook...
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zie ik eerder gebeuren.
Zondag een zwarte envelop, er hoeft helemaal niemand weg.
Oh, dan ging ik stuk.![]()
maarja dylan is bezet, dus sheil zoekt haar heil/geil weer bij gerquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Flomke is nu met Jens en Shelley vindt Dylan wel heel leuk.
Dat zou wel een hele leuke zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef espri het volgende:
Ze praten er zo openlijk over, ik denk dat er geeneen naar huis gaat dus deze 2 blijven en Tim ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zouden Talpa of SBS erg vinden...een media relletje, publiciteit?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze Tim er in laten van talpa denk ik dat er wel weer een media relletje kan gaan onstaan waar ze niet op zitten te wachten
Paar jaar toch alweer. In de tijd dat Jessie net in utopia zat tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn z'n ouders alweer verhuisd? Ze woonde net in Hoofddorp?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef espri het volgende:
Er is niet veel meer gebeurt toch ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze Tim er in laten van talpa denk ik dat er wel weer een media relletje kan gaan onstaan waar ze niet op zitten te wachten
Geil,zou hij nog meer piercings hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef rowan634 het volgende:
dylan heeft twee neusringen
[ afbeelding ]
Negatieve pucliciteit na dat gebeuren van tim en franny zitten ze niet op te wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dat zouden Talpa of SBS erg vinden...een media relletje, publiciteit?![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele leuke zijn
Ik denk het echt hoor, hij maakt ook tv he/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn z'n ouders alweer verhuisd? Ze woonde net in Hoofddorp?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik denk het echt hoor, hij maakt ook tv he/.IrritainmentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk naar die dooie marmot op z'n hoofd?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef sjampoeh het volgende:
dus jorge is een dragqueen en dat moet een groot geheim zijn ?
Dit dus allemaal geneuzel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is niet veel meer gebeurt toch ?
En ze hebben zelf op de camera gezegd dat het een fijne avond is geweest.
Dus niemand kan Talpa ook maar iets maken, het zijn volwassen mensen, die dan misschien tegen de wil van haar ouders zijn ingegaan, maar dat is niet iets om een media rel van te maken
iemand van 25 mag gewoon zelf beslissen of ze zich wil verloven of niet. En volwassen mensen mogen gewoon seks hebben als ze dat willen.
En dan zal Franny misschien nee hebben gezegd, maar op andere beelden is ook gewoon te zien dat zij hem lichamelijk uitdaagt.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk naar die dooie marmot op z'n hoofd?
Hoe wil je dan zo iets geheim houden?
Ja toen gingen ze net verhuizen naar Hoofddorpquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Paar jaar toch alweer. In de tijd dat Jessie net in utopia zat toch
METOOquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zie ik eerder gebeuren.
Zondag een zwarte envelop, er hoeft helemaal niemand weg.
Oh, dan ging ik stuk.![]()
kinderachtig en was brendo niet ooit gepest, maar goed geheugen van een goudvis daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
GM voordat er verhalen komen, ze zijn verhuisd naar een huis met een heerlijke tuin voor de honden, die misten zequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja toen gingen ze net verhuizen naar Hoofddorp
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Jorge. Tijdens een gesprek met Tim gisteren was ie geweldig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef espri het volgende:
[..]
We houden er van![]()
Ik vind Dylan niet veel, erg stilletjes ook.
Jorge is echt meer een meisje-jongetjuh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef espri het volgende:
[..]
We houden er van![]()
Ik vind Dylan niet veel, erg stilletjes ook.
Dammquote:
Clever !quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kinderachtig en was brendo niet ooit gepest, maar goed geheugen van een goudvis daar
Ja heel benieuwd wanneer hij gaat onthullen, en ik denk zeker dat hij blijftquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jorge is echt meer een meisje-jongetjuh.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geil,zou hij nog meer piercings hebben?
Heerlijk naar buiten gluren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
his en chris weer in hun huisje #groepsmensen
Yep.quote:
yep nog wel, ze hebben het gezellig met zijn drieënquote:
gezellig met jessie ? keequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep nog wel, ze hebben het gezellig met zijn drieën(nu natuurlijk samen omdat Jessie weer in Utopia zit)
10.000 en je kan niet bestellen....quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:54 schreef QuarterBack het volgende:
Timo liet net even vallen dat ze inmiddels ¤16.000 rood staan, zo handelt regie met de crisis, gewoon even die 5000 wc rollen opkopen en de show kan gewoon door
Ze hebben het gezellig?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep nog wel, ze hebben het gezellig met zijn drieën(nu natuurlijk samen omdat Jessie weer in Utopia zit)
jessie deed veel instagram stories delen van zijn thuissituatie vlak voordat ie terugging naar utopiaquote:
dat aantal halen ze denk ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Ja, als we 1000 wc rollen verkopen wordt het leuk. We hebben al contact gehad met een fabrikant, komt helemaal goed.
Niets mis mee toch.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik snap het, voor sommigen/velen misschien moeilijk te geloven maar het is echt zo
Mooi hoor, fijn om te lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik snap het, voor sommigen/velen misschien moeilijk te geloven maar het is echt zo
Kunnen ze iets anders zeggen over hun zoon?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk geen 5000 klikjes op de website, maar een mailtje, wat ze al jaren doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
10.000 en je kan niet bestellen....
Fijn voor die knul. Ik zag ook eens dat hij gezellig met papa op vakantie was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jessie deed veel instagram stories delen van zijn thuissituatie vlak voordat ie terugging naar utopia
gezellige beelden heur
ik vind het wel een afknapper persoonlijk.. de ondernemer uithangen, stoer doen, baasje zijn en dan om 18u bij mammie eten.. kweetniequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Fijn voor die knul. Ik zag ook eens dat hij gezellig met papa op vakantie was.
Daar lijkt het wel op. Merel had al weer een nieuwe voorraad kleding van H&M.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef Sofia2019 het volgende:
Geen wetten en geen regels. Dus de inwoners kunnen van alles bestellen, dure kleding , meubilair en als de rekeningen komen moet Talpa wel betalen
en maar klagen........ nooit is het goed genoeg voor hemquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
Zal voor Adje ook eens goed zijn dat hij op de bank komt, hij hoeft niet weg, maar ook eens voelen, de vervelia, die het meest buiten de poort is geweest!
Tis echt nog zo papbekkie, hangend aan mama's jurkquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het wel een afknapper persoonlijk.. de ondernemer uithangen, stoer doen, baasje zijn en dan om 18u bij mammie eten.. kweetnie
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kunnen ze iets anders zeggen over hun zoon?
Dat had ik met Marc Rutte ook..... maar die had het thuis ook nog jaren naar zijn zin (las ik)...quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het wel een afknapper persoonlijk.. de ondernemer uithangen, stoer doen, baasje zijn en dan om 18u bij mammie eten.. kweetnie
Tegenwoordig krijg je steeds meer kangaroe woningen. Het lijkt ons als familie ook wel iets om te gaan doen. Alleen om een redelijk betaalbare grote boerderij of stuk grond om eventueel op te bouwen moet je toch wel richting groningen, drente gaan verhuizen. En jammer genoeg hebben we daar geen werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jessie deed veel instagram stories delen van zijn thuissituatie vlak voordat ie terugging naar utopia
gezellige beelden heur
O ja, dat zal wel, maar via de webshop kan dus niet. Bovendien is het een slap aftreksel met maar 1 foto erop.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:58 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Natuurlijk geen 5000 klikjes op de website, maar een mailtje, wat ze al jaren doen
ja ook zo ietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat had ik met Marc Rutte ook..... maar die had het thuis ook nog jaren naar zijn zin (las ik)...
Ach dat doet mijn vrouw ook elk jaar met onze dochters.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Fijn voor die knul. Ik zag ook eens dat hij gezellig met papa op vakantie was.
Als je elkaar niet in de weg zit en een goede band hebt samen waarom zou je dan weg moeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En papa en mama die alles betalen, want een inkomen heeft hij niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
27 jaar is die gast. Niet gezond om nog onder moeders vleugels te zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |