echt Utopia waardig dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef Soury het volgende:
Die Dylan is echt zo'n vaag figuur met een ring door zijn neus en een hoedje op. Sneu
Ja dat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het natrappen begint al voor het slachtoffer weg is.
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
26 nu verkocht, en een lol dat ze hebben.
Jemig doe het dan avn iedereen of zo, dit is een steek in de rug van iemand die toch al op de bank zit.
Bah.
Een scheet kussen. Wat heb ik daar een lol mee gehad met mijn zusquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zouden tampons met zijn afdruk ook zo hard gaan?
Of een scheetkussen ...
en tim weet er dus vanquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is hij er nog toch? Na het weekend zou wel wat lullig zijn
Die vond het hilarischquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Mylene het volgende:
En die Dylan die straks zegt door dit kinderachtige gedoe mag van mij Tim juist blijven![]()
.
Ja gaat wel snel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en tim weet er dus van
Ik ook. Waarom zou je medelijden met tim hebben hiervoor? Als hij eraan had gedacht had hij het zelf ook bij een ander gedaan.quote:
Ik denk dr vader ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ik denk dat Frutsel er heel blij mee zou zijn
Oh, vertel, wat werd er over de rug van Jessie gedaan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Jesus dit soort geintjes werden ook over de rug van Jessie gedaan. En het verkoopt
Ja als iemand weg is is dat een trap na, wie weet zit Tim er nog 8 maandenquote:
zeker rare humorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dit hele rare humor, altijd over de rug van een ander, maar ja het schuim betaalt.
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ik denk dat Frutsel er heel blij mee zou zijn
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als iemand weg is is dat een trap na, wie weet zit Tim er nog 8 maanden
Petjes met Dááág Jessie verkopenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, vertel, wat werd er over de rug van Jessie gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |