quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Op FB van Utopia staat dit over JoDaar zat ik ook net aan te denken, ook kijkend naar zijn vrouwelijke figuur. Die benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Weet ik maar misschien is zorgen om te blijven voor hem belangrijker...quote:
Ja dat is inderdaad de doorslagquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, ook kijkend naar zijn vrouwelijke figuur. Die benen.
Op FB van Utopia staat dit over JoLekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele zootje schrikt zich het schompes als dat gebeurtquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik zie Gerrit al bevend en met schuim op z'n bek in een stoel zakken als dat bekend wordt gemaakt
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.
Teringquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:57 schreef snetje het volgende:
Jessie tegen Shelley: Je weet dat als er feta ligt dat dat voor het avond eten is?..
Shelley: Euh nee...
[ afbeelding ]
Daar heeft ze gewoon maling aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:57 schreef snetje het volgende:
Jessie tegen Shelley: Je weet dat als er feta ligt dat dat voor het avond eten is?..
Shelley: Euh nee...
[ afbeelding ]
Op FB van Utopia staat dit over JoWat een onzin. Gewoon van pinterest gejat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nl.pinterest.com/pin/172122016980552650Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
ze is niet dom maar onwetendquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker ding man, als Adriaan die foto ziet is hij om, de toekomstige moeder van zijn geadopteerde kinderen.
Nee hoor, die reageerde daar vrij normaal op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tjonge was het Jessie niet die boos was om dat petje?
Dit is ook wel heel erg flauw.
Ow ik herinner me dat hij zei ik hou me rustig maar wel heel boos was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die reageerde daar vrij normaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |