Samequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei moeilijke dit, ja. Denk dat ik persoonlijk bij beide situaties gelijk weg ren. En jij?
Geen probleem. is ongeveer 300m lopen vanaf de molen.quote:
Snap ik.quote:
quote:
300 meter te ver als je het mij vraagt hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem. is ongeveer 300m lopen vanaf de molen.
Stond wel op het puntquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je bij de vorige meet toch ook niet gedaan, leugenaar
Het mannetje gaat al Reuben heten, vernoemd naar het varkentje in minecraft (quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ziet er echt geweldig uit
En ben niet goed in namen dus je mag hem ook afwijzen, maar ik zou zeggen Piet, Pepijn of Rabies
haha ja ach je kan daar wel vaak mooie kikkervisjes vindenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
300 meter te ver als je het mij vraagt haha
Kikkervisjes is voor mij geen trigger om 300 meter te lopen maar toch bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja ach je kan daar wel vaak mooie kikkervisjes vinden
Hehequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me iets anders herinneren eigenlijk
Rabiës danquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het mannetje gaat al Reuben heten, vernoemd naar het varkentje in minecraft () dus het moet wel een meisjesnaam zijn natuurlijk
Bizar. Geen probleem verder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kikkervisjes is voor mij geen trigger om 300 meter te lopen maar toch bedankt voor de poging
mmm okayquote:
Nu al een legendarisch duo jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Reuben en Rabies, past toch ook leuk samen
Dat magquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me iets anders herinneren eigenlijk
Kut a la creme of a la blue waffle?quote:
Dan moet het wel een zomerkutje zijn. Winterkutjes mogen gerust 12 uur oud zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon kut die een uur of drie geleden nog gewassen is.
Niet zo net uit de douche want dan smaakt het nergens naar maar gewoon eventjes zodat het wat smaak heeft niet maar niet teveel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet het wel een zomerkutje zijn. Winterkutjes mogen gerust 12 uur oud zijn.
Werkt dit echt zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet zo net uit de douche want dan smaakt het nergens naar maar gewoon eventjes zodat het wat smaak heeft niet maar niet teveel.
dibs op linksquote:
jaquote:
Goed om te horen dat we elkaar die vrijheden en verschillen gunnen.quote:
Ohquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
ja
Verse kutjesKan je net zo goed aan een tupperwarebakje likken
Dit dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:37 schreef Dven het volgende:
Niet jaarlijks verschillende kikkervisjes vangen om ze in een aqua- en later [b]paludarium[/b] te houden
Zeker welquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat we elkaar die vrijheden en verschillen gunnen.
Jij altijd rampzalig je poes verzuipen net voordat je een vent erop laat klimmenquote:
Ik moet eerst hard werken om dick te krijgen dus helaasquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij altijd rampzalig je poes verzuipen net voordat je een vent erop laat klimmen
amateur
wtfquote:
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaakquote:
rtquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens laat die seksuele frustratie niet te lang door etteren straks gaan jullie ook nog scholen kapot schieten ofzo
Oh da's prima, sproei die feromonen maar in de rondte als een bronstig nijlpaardquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst hard werken om dick te krijgen dus helaas
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaak
KONTJE BONKEEEEEEN, DAT IS DE NIEUWE RAGEEquote:
Wow rustig aan meidquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KONTJE BONKEEEEEEN, DAT IS DE NIEUWE RAGEE
KONTJE BONKEEEN, JE ZIET HET OVERAAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets is overdreven maar het is een beetje alsof je patat eet zonder zout. Of op een condoompje aan het kauwen bent ipv een kauwgommetje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaak
Ja maar dat is wel een kwestie van voorkeur en de smaak verschilt per meisje maar ik hou het wel aan als vuistregel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets is overdreven maar het is een beetje alsof je patat eet zonder zout. Of op een condoompje aan het kauwen bent ipv een kauwgommetje.
Hmm okay, nou good to knowquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een kwestie van voorkeur en de smaak verschilt per meisje maar ik hou het wel aan als vuistregel.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee maar wie weetquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt genoeg tijdens carnaval inderdaad
Geen idee ik carnaval nooitquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee maar wie weet
Slappe lul gekregen, bedankt.quote:
Lijkt me een gezellige familie.quote:
Van die twee sneeuwvlokjes op de foto.quote:
Zin in fappen.quote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die twee sneeuwvlokjes op de foto.
Linkse meisjes altijd met van die nontietenquote:
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computerquote:
Koekoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Linkse meisjes altijd met van die nontieten
Ik denk ik nietquote:
Haha scherpquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computer
Haha, word je hier niet gewoon vrolijk vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij wordt steeds gekker heb ik het idee
Nu al zin in volgend jaar, echt kutjequote:
En tattoo's met diepe betekenissen doch gevonden uit een boekje of één of ander kutblogje onlinequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Linkse meisjes altijd met van die nontieten
MAAR ALS HIJ ACHTER DE COMPUTER ZIT KAN HIJ HET HELEMAAL NIET ZIEN WAAAHAHAHAHquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computer
Het doet mij helemaal nietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, word je hier niet gewoon vrolijk vanen heb nog steeds beetje zin in carnaval[..]
Drie biemetjes voor deze opmerkingquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR ALS HIJ ACHTER DE COMPUTER ZIT KAN HIJ HET HELEMAAL NIET ZIEN WAAAHAHAHAH
Zullen we een dagje samen hossen op de markt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, word je hier niet gewoon vrolijk vanen heb nog steeds beetje zin in carnaval[..]
Nu al zin in volgend jaar, echt kutje
Hij kan z'n scherm toch omdraaien johquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geen privacy vanavond.quote:
Oh, jammerquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het doet mij helemaal niets
Dat mag hoor, ik gun het je van harte
Prima, herinner me hier volgend jaar weer even aan plsquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we een dagje samen hossen op de markt.
Echt zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
En tattoo's met diepe betekenissen doch gevonden uit een boekje of één of ander kutblogje online
Ik had ook een aardbeienpakje liggen en dan wil ik op achterkant briefje met 'vol zaad' maar wilde dat eigenlijk helemaal nietquote:
linksquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt zodiezelfde tattoos zie je dan als tekening op behang bij de Leen Bakker.
Ik zet een herinnering in mijn telefoon voor februari 2020.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima, herinner me hier volgend jaar weer even aan pls
Ik heb met beiden weinigquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zet een herinnering in mijn telefoon voor februari 2020.
ik ken een paar filmpjes met 2 moeilijk geile tweelingen die tijdens het cammen een beetje met elkaar tongen en met elkaars tietjes spelen, daar was helemaal niks mis meequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geacteerd joh, niet van die vieze homemade filmpjes met dikke moeders
DIT IS EEN ODE AAN ONZE LIEVELINGSVOGEL: DE KNEU.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ook een aardbeienpakje liggen en dan wil ik op achterkant briefje met 'vol zaad' maar wilde dat eigenlijk helemaal nietvond het wel leuk grapje
HIPPIEGOOOOTHS now trendingquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:05 schreef Dven het volgende:
Alhoewel ik nu wel een linksmeisje date die voor een NGO werkt maar ze is tamelijk hippiegoth (thanks Crack_) dus dat maakt best wat goed
Maar wel een volwassen lichaam verder?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:05 schreef Dven het volgende:
Alhoewel ik nu wel een linksmeisje date die voor een NGO werkt maar ze is tamelijk hippiegoth (thanks Crack_) dus dat maakt best wat goed
Is goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DIT IS EEN ODE AAN ONZE LIEVELINGSVOGEL: DE KNEU.
KNEUKNEUKNEUKNEUKNEUKNEUKNEU
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ook een aardbeienpakje liggen en dan wil ik op achterkant briefje met 'vol zaad' maar wilde dat eigenlijk helemaal nietvond het wel leuk grapje
Dat is een linkse taartquote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEKKER TREKKENquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
DE KNEU IS EEN TREKVOGEL
EN WAT DOET EEN TREKVOGEL?!
( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te jong niet te oudquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel een volwassen lichaam verder?
Ongewenst, ga weg manquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:07 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar krijg je wel veel ongewenste aandacht mee denk ik
Of gewenst haha
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮wat ben je hyperactief vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮( ͡° ͜つ ͡°)╭∩╮Is dat iemand die een middelvinger opsteekt of iemand die naar een klein piemeltje met forse ballen kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat iemand die een middelvinger opsteekt of iemand die naar een klein piemeltje met forse ballen kijkt
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hnng wel zo'n nekding dan ben je echt een geil sletje
En als ik vijf intro's van wikipedia kopieer is de wereld te klein, man man manquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KETREKKETREKKETREKKETREKKETREKKETREKKETREK
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtquote:
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd (om), vond het al raarquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtof je moet echt mega lekker zijn maar dat is meestal niet
Die kregen bij pijples op school altijd een dikke tienquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hnng wel zo'n nekding dan ben je echt een geil sletje
Daarom snapte ik het ook al niet, volgens mij is dit ook nog nooit anders geweest bij mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd (om), vond het al raar
daarom zijn ze ook beetje dikkig, goed eten sletjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kregen bij pijples op school altijd een dikke tien
Daar hoorde je mij niet over klagen hoor. Ik raadde het je af voordat je ermee begon, maar toen het kwaad al geschied was heb ik er geen woord over gerept.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En als ik vijf intro's van wikipedia kopieer is de wereld te klein, man man man
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
3 2 1 SPRING
tutututut utututtutu HEY HEY tututututut
EN NOU IN KABOUTERKOOOOOR
Nu moeten jullie raden welke dit is
Ik ben megalekker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtof je moet echt mega lekker zijn maar dat is meestal niet
nee maar wel leuke pogingquote:
Het was mijn beste act in lange tijdquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar hoorde je mij niet over klagen hoor. Ik raadde het je af voordat je ermee begon, maar toen het kwaad al geschied was heb ik er geen woord over gerept.
Nou kweenie hoor, ik ben wel erg lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik nog meer dus dan telt dat niet meer
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het was mijn beste act in lange tijd
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
wat een teringlaag niveau hier, gadverdamme
Ik heb fanart gezien waar ik wilder van werd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
@:TARDIS. dit zijn mogelijk de evoluties in sword en shield, wat zou je daarvan vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja nou misschienquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor, ik ben wel erg lekker.
Mijn ware genie zal, zoals zoveel pioniers van hun tijd, na mijn dood erkend worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik verwacht een FOK!dansmeet op je graf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn ware genie zal, zoals zoveel pioniers van hun tijd, na mijn dood erkend worden.
ik zou voor de groene stokman gaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb fanart gezien waar ik wilder van werd.
Zou mijn starter in de computer zetten waar hij de tering kan genieten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou voor de groene stokman gaan
En jij bent broodmager.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom zijn ze ook beetje dikkig, goed eten sletjes
Moet van Fok policyquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
wat een teringlaag niveau hier, gadverdamme
Kut, betraptquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
En jij bent broodmager.
Je bent jezelf nu niet goed aan het marketen.
1 voor economie.
1 voor pijpen
IK VERWACHT MEER INZET VAN JE CRACK!
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou mijn starter in de computer zetten waar hij de tering kan genieten.
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht een FOK!dansmeet op je graf.
Mag ik je opsnuivenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
Oke wtf, ik las hier de woorden 'prodigy' en 'firestarter'. Heb t er maar moeilijk meequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.
maar al mijn collega's zijn al wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke nu gaan we weer even normaal doen, der_mann gaat zo nog werken
Ik ga denk ik de rails tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Zuid zegenen met mijn bloed en stukjes vlees.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.
Een heel klein beetje danquote:
Dat zou ik niet prettig vinden, pure kwaliteitsaderlating voor dit land.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de rails tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Zuid zegenen met mijn bloed en stukjes vlees.
Als jij gecremeerd word dan eet ik een bak as van jou op en draai ik er een drol van en post ik het op fok.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik wil uitgestrooid worden in willekeurige slipjes zodat ik na mijn dood tenminste nog in contact kom met een kutquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Groene engerd klinkt beterquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.
Kan je je vanavond weer lekker aftrekken op deze gedachtequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij gecremeerd word dan eet ik een bak as van jou op en draai ik er een drol van en post ik het op fok.
die konijnenman is gewoon een pussy versie van blaziken, die stokman caret gewoon nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.
Zodat je zelfs na de dood nog kutjes gortdroog kunt krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil uitgestrooid worden in willekeurige slipjes zodat ik na mijn dood tenminste nog in contact kom met een kut
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetrerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je je vanavond weer lekker aftrekken op deze gedachte
Niet te geloven dat ik op mijn 27e op een willekeurige donderdagmiddag op kantoor een nieuwe fetish zou ontdekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetreren
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetreren
hey beste vriendin, even een samenvatting van de nieuwe policy die is ingegaan sinds je laatste post:quote:
hahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
wie ben jijquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey beste vriendin, even een samenvatting van de nieuwe policy die is ingegaan sinds je laatste post:
normaal doen
Gezellig wat waren we aan het doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey babe heb laatst over je gedroomd
Mag je nog steeds niet het k woord gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet klaagkroeg goed wie ik ben
Daarom snapte ik het ook al nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom snapte ik het ook al niet, volgens mij is dit ook nog nooit anders geweest bij mij
hhhhquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vast iets seksueels want ik ben een smeerlap.
nee dat mag nu, gewoon veel doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef Okurr het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet het k woord gebruiken
ff lezen als je vijf minuten hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef Okurr het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet het k woord gebruiken
alsof een marokkaan kan lezenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff lezen als je vijf minuten hebt![]()
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
wanneer ging het wel goed met me dan, kan ik weer terug naar die actquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:27 schreef Okurr het volgende:
[..]
Herman ik heb het idee dat het niet zo goed meer met je gaat, nog erger dan normaal.
Zal ik doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff lezen als je vijf minuten hebt![]()
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Zoektermen: hhhquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit voor reactie is.
Ja niet maar tegenwoordig lijk je nog erger aangetastquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer ging het wel goed met me dan, kan ik weer terug naar die act
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zoektermen: hhh
Gepost door: Crip
Gevonden resultaten: 254
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zoektermen: hhh
Gepost door: Crip
Gevonden resultaten: 254
is het een goed of slecht iets, heb je nog tipsquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ja niet maar tegenwoordig lijk je nog erger aangetast
@Monopolyquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:29 schreef Okurr het volgende:
waar waren de simpele tijden waar de grootste zorg gehaktballen waren
Ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Dven het volgende:
Jaaaaa dubioza kolektiv komt naar Bulgaria
Dat is mijn reactie als ik een beetje moet lachen om ietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit voor reactie is.
Kwam zeker door je hoge testosterongehalte van het nofappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ging tijdens de lunch door de stad lopen had ik zo een erectie echt ongemakkelijk want draag altijd skinny jeans.
O d8 mss iets vn hnng vn ja echt geilquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Okurr het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie als ik een beetje moet lachen om iets
Nofap verhoogt niet per se het testosterongehalte.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Kwam zeker door je hoge testosterongehalte van het nofappen.
dacht ik ook altijd, maakt al die keren dat ze zo op me reageerde toch minderquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O d8 mss iets vn hnng vn ja echt geil
Ik dacht dat jij forever young wasquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja je bent oud en je wil wat he
Heb wel een tandpastavlek op mijn zwarte broek bij mijn kruis omdat ik tanden poets als een debiel dus als ik nu kom valt deze vlek minder op maar het geheel is minder aangenaam te noemen.quote:
het feit dat je tips wilt aannemen van mij zegt alweer genoegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed of slecht iets, heb je nog tips
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb wel een tandpastavlek op mijn zwarte broek bij mijn kruis omdat ik tanden poets als een debiel dus als ik nu kom valt deze vlek minder op maar het geheel is minder aangenaam te noemen.
lief tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gedraagt zich wel vaak als een kleuter
Wanneer?quote:
wil je misschien mijn tip aannemen in je kutquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
het feit dat je tips wilt aannemen van mij zegt alweer genoeg
Ik kom in Bulgarenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Dven het volgende:
Jaaaaa dubioza kolektiv komt naar Bulgaria
Je hebt in ieder geval geen volwassen beheersing over de note- en verwijderknop.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uitdrukking die je zoekt is 'een beetje infantiel'
excuusquote:
heb weer dichtgenaaidquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je misschien mijn tip aannemen in je kut
Waar vlieg je naar toe? Dan kom ik je even oppikkenquote:
Wel zin in fittiequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:34 schreef Rozevla het volgende:
Wel leuk dat Crip er weer is.
Lekker veel drama
GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN NEE HET LEVEN SPAART JE NIEEEEEEEET
Daarom kleed ik me 's ochtends altijd pas op het laatste moment aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb wel een tandpastavlek op mijn zwarte broek bij mijn kruis omdat ik tanden poets als een debiel dus als ik nu kom valt deze vlek minder op maar het geheel is minder aangenaam te noemen.
Doe eens je best dan...quote:
oh is dat stimorolquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we weer zo'n fittie hebben dat ik je een paar keer dik noem en jij mij saai?
Poets jij ook als een retard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom kleed ik me 's ochtends altijd pas op het laatste moment aan.
Bedankt nu stel ik me weer een gapend gat voor.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:35 schreef Okurr het volgende:
s[..]
hermanneke heb je al een hermelienke gevonden
Ik ook maar da's met name om te voorkomen dat er trekvlekken op m'n tracksuit verschijnen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom kleed ik me 's ochtends altijd pas op het laatste moment aan.
mag hopen van niet anders moet ik tena luiers gaan dragenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt nu stel ik me weer een gapend gat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |