Ik moet eerst hard werken om dick te krijgen dus helaasquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij altijd rampzalig je poes verzuipen net voordat je een vent erop laat klimmen
amateur
wtfquote:
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaakquote:
rtquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens laat die seksuele frustratie niet te lang door etteren straks gaan jullie ook nog scholen kapot schieten ofzo
Oh da's prima, sproei die feromonen maar in de rondte als een bronstig nijlpaardquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst hard werken om dick te krijgen dus helaas
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaak
KONTJE BONKEEEEEEN, DAT IS DE NIEUWE RAGEEquote:
Wow rustig aan meidquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KONTJE BONKEEEEEEN, DAT IS DE NIEUWE RAGEE
KONTJE BONKEEEN, JE ZIET HET OVERAAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets is overdreven maar het is een beetje alsof je patat eet zonder zout. Of op een condoompje aan het kauwen bent ipv een kauwgommetje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutjes die naar niks smaken nadat ze net gewassen zijn en dat dat minder lekker is dan kutjesmaak
Ja maar dat is wel een kwestie van voorkeur en de smaak verschilt per meisje maar ik hou het wel aan als vuistregel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets is overdreven maar het is een beetje alsof je patat eet zonder zout. Of op een condoompje aan het kauwen bent ipv een kauwgommetje.
Hmm okay, nou good to knowquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een kwestie van voorkeur en de smaak verschilt per meisje maar ik hou het wel aan als vuistregel.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee maar wie weetquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt genoeg tijdens carnaval inderdaad
Geen idee ik carnaval nooitquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee maar wie weet
Slappe lul gekregen, bedankt.quote:
Lijkt me een gezellige familie.quote:
Van die twee sneeuwvlokjes op de foto.quote:
Zin in fappen.quote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die twee sneeuwvlokjes op de foto.
Linkse meisjes altijd met van die nontietenquote:
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computerquote:
Koekoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Linkse meisjes altijd met van die nontieten
Ik denk ik nietquote:
Haha scherpquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computer
Haha, word je hier niet gewoon vrolijk vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij wordt steeds gekker heb ik het idee
Nu al zin in volgend jaar, echt kutjequote:
En tattoo's met diepe betekenissen doch gevonden uit een boekje of één of ander kutblogje onlinequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Linkse meisjes altijd met van die nontieten
MAAR ALS HIJ ACHTER DE COMPUTER ZIT KAN HIJ HET HELEMAAL NIET ZIEN WAAAHAHAHAHquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op z'n stoel achter de computer
Het doet mij helemaal nietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, word je hier niet gewoon vrolijk vanen heb nog steeds beetje zin in carnaval[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |