quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahasorry deze vond ik te grappig
Nog altijd daar. Ben wel naar een dorpje iets verder op vertrokken. Lekker in de middle of nowhere tussen de vrijlopende koeien en schapenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuur daar lijkt me echt zooo bloedje mooi, of ben je ondertussen verhuisd
Geen idee, was gewoon het idee wat ik had.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
:[..]
Hmm, wanneer heb jij mij voor het laatst gezien dan![]()
Volgens mij ben ik meer hippie-gothic
Wat een kutmeetquote:
FOK! zuignapfest2019quote:
Oei moeilijke dit, ja. Denk dat ik persoonlijk bij beide situaties gelijk weg ren. En jij?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik viezer vind. Het likken aan een kutje of elkaar meeten
Waar is dit?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog altijd daar. Ben wel naar een dorpje iets verder op vertrokken. Lekker in de middle of nowhere tussen de vrijlopende koeien en schapen
Nu druk de tuin aan het renoveren, volgende week komen er twee varkentjes, twee geiten en een ezel
Je mag een leuke naam voor één van de varkentjes verzinnen
Dit was trouwens vorige week. Zal morgen nog eens wat foto's maken, wereld van verschil al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Niet weten waar dat isquote:
Amagoderinquote:
Ik denk hetquote:
Dit ziet er echt geweldig uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog altijd daar. Ben wel naar een dorpje iets verder op vertrokken. Lekker in de middle of nowhere tussen de vrijlopende koeien en schapen
Nu druk de tuin aan het renoveren, volgende week komen er twee varkentjes, twee geiten en een ezel
Je mag een leuke naam voor één van de varkentjes verzinnen
Dit was trouwens vorige week. Zal morgen nog eens wat foto's maken, wereld van verschil al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit is vlakbij Odoorn. Mooie plek wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:29 schreef Zosk het volgende:
Bedoelde of het in Nederland is joh, niet precies waar hij woont gek
Wanneer zou ik dat gelezen moeten hebben? Ik ken Dven niet echt hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk hetje hebt nog nooit gelezen waar Dven woont dus? wow bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |