Dat het jou nog steeds bezig zou houden vind ik echt bizarrr inderdaad, heb dit ook pas duizend keer gezegd maar doe alsof het nieuw isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het nog steeds gevoelens oprakelt.
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee friet speciaal met twee frikandellen speciaal
Wel een uitsmijter gehad?quote:
Jammer driepinkquote:
De gedachte alleen al doet pijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en Nutz hebben elkaar weer gevonden
Nooitquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?[..]
Ja dat was een puik idee van jequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?[..]
Wel een uitsmijter gehad?[..]
Jammer driepink
Het houd mij inderdaad dag en nacht bezig en ik word er zeker niet aan herrinnerd als iemand zoiets ter sprake brengt. Ziek van mij he die obsessie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het jou nog steeds bezig zou houden vind ik echt bizarrr inderdaad, heb dit ook pas duizend keer gezegd maar doe alsof het nieuw is
Geen dank.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was een puik idee van je
Deze overdreven reactie maakt het niet echt beterquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het houd mij inderdaad dag en nacht bezig en ik word er zeker niet aan herrinnerd als iemand zoiets ter sprake brengt. Ziek van mij he die obsessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |