Dat het jou nog steeds bezig zou houden vind ik echt bizarrr inderdaad, heb dit ook pas duizend keer gezegd maar doe alsof het nieuw isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het nog steeds gevoelens oprakelt.
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee friet speciaal met twee frikandellen speciaal
Wel een uitsmijter gehad?quote:
Jammer driepinkquote:
De gedachte alleen al doet pijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en Nutz hebben elkaar weer gevonden
Nooitquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?[..]
Ja dat was een puik idee van jequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikzak, geef je ook wel eens restjes aan je vechthonden?[..]
Wel een uitsmijter gehad?[..]
Jammer driepink
Het houd mij inderdaad dag en nacht bezig en ik word er zeker niet aan herrinnerd als iemand zoiets ter sprake brengt. Ziek van mij he die obsessie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het jou nog steeds bezig zou houden vind ik echt bizarrr inderdaad, heb dit ook pas duizend keer gezegd maar doe alsof het nieuw is
Geen dank.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was een puik idee van je
Deze overdreven reactie maakt het niet echt beterquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het houd mij inderdaad dag en nacht bezig en ik word er zeker niet aan herrinnerd als iemand zoiets ter sprake brengt. Ziek van mij he die obsessie.
Ja, met het gemiddelde intellect hier is dat wel nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou zeg bedankt dat je het nog even toelicht, wat een verrassing
Okay, zullen we dan wel zelf makenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we op een warme dag samen ice tea op het terras drinken.
Hey dat soort opmerkingen mogen wij ook niet maken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, met het gemiddelde intellect hier is dat wel nodig
Heftig allemaal zegquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze overdreven reactie maakt het niet echt beter
Zal ik doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hey dat soort opmerkingen mogen wij ook niet maken.
Geef jezelf een note, flapdrol
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Valt me tegen van je dit soort machtsmisbruik
Is goed, zullen we dat dan op mijn balkon doen of in een park want ik weet niet of ze het tof vinden als je bij een terras eigen ice tea meeneemt..quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okay, zullen we dan wel zelf makenen dan echt liters en zuipen want het is heet
En dan bbqen want het is warm
ZIN IN DE ZOMEEEER
Ik weet wel wie je bedoelt jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe heette die gast ook alweer? post hier nooit meer... dacht een naam van een transformer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |