Oorpijn, bah dat is wel echt heel vervelendquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:24 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt zo verkouden incl keelpijn en oorpijn, heerlijk
okay top, dan bel ik daar aanquote:
Dit geforceerde sarcastische gedrag van 2NutZquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh op FOK! blijven dingen terugkomen, vet raar!! dit is ook het enige wat steeds terugkomt, verder niets.
Hoeft voor mij allemaal niet zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh op FOK! blijven dingen terugkomen, vet raar!! dit is ook het enige wat steeds terugkomt, verder niets.
Oke stop maarquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je pindakaas op je punani smeert vast wel, denk zonder ook wel eigenlijk
Waar is het misgegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Crack_ het volgende:
okay top, dan bel ik daar aan ihahoahaoao
voor mij is het nieuw dus bedankt dat je het deze keer terug hebt laten komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed tardis.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit geforceerde sarcastische gedrag van 2NutZ
TARDIS. die whiteknight![]()
FOK!
Welkom op FOK!.
Haha dit wordt een notequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit geforceerde sarcastische gedrag van 2NutZ
TARDIS. die whiteknight![]()
FOK!
Welkom op FOK!.
Ja is nie bestquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oorpijn, bah dat is wel echt heel vervelend[..]
Ik ga ook gewoon door hoor, alleen al alle emoties die het hier oproept is voor mij genoegquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor mij is het nieuw dus bedankt dat je het deze keer terug hebt laten komen
Heb je wel een kutje in huisquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen testen eigenlijk, haha
quote:
Goed om te weten dat het nog steeds gevoelens oprakelt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
2nutz die blijft doen alsof mijn oude leven boeiend is terwijl hij de enige met interesses is
Nee dat niet helaasquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik bedoelde als je een pindakaas kutje bij je honden hebt, maar ja. En heb je die?
Dit valt niet binnen de nieuwe user policy, gedraag jequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het nog steeds gevoelens oprakelt.
Is goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ja een Broodje Mario in Utrecht en daarna naar Captain Marvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |