Lekker, hoort ook echt bij de lentequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om wijn te drinken en @:Crack_ te beffen
Bier ipv wijn ook goed? Of moet ik Crack dan ook gelijk vervangen door @Amaranthaquote:
Een vrolijke en fijne manier om kennis te maken met het bestaan van zure sloten.quote:
Oh dacht vingeren in de macquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vreemde mannen jou beffen is een gewoonte in de lente?
Ik ben toch niet vreemd?!quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ohja lekker, heb je ook buren?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker in het lentezonnetje op mijn balkon
Ehhquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bier ipv wijn ook goed? Of moet ik Crack dan ook gelijk vervangen door @:amarantha
Vreemde mannen? Spreek ze meestal wel even daarvoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb wel eens alle sausjes tegelijk in mn kut gestopt en toen laten beffenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is in de winter, ze noemt het the fapsicle
ielquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is in de winter, ze noemt het the fapsicle
Als je pindakaas op je punani smeert vast wel, denk zonder ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Obsessies
Hoe is het met je honden, beffen die ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |