quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onze @:Jesper23 weet meer...Maar hij heeft het van een collega van een vriend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
[..]
Onze @:Jesper23 weet meer...Wat zien wij hier? (Vraag ik met de stem van Luizenmoeder-Juf-Ank)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oeh YESquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Heeft in de band kovacs gezeten. Keyboardist/musical director.
Inderdaad. Dat is gewoon een winnaar. Ik heb een paar nummers aan niet-songfestivalvolgers laten horen en bij Too Late For Love was er meteen reactie. Het nummer voldoet aan alle eisen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als het dit zo doorgaat wordt het een eitje voor Zweden als ze John sturen.
[..]
Onze @:Jesper23 weet meer...Onze Jesper moet wel beter luisteren. Hij leest hier toch mee, dus een kleine tip. Volgens mij begint het tweede couplet zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How many pennies in the slot?
Giving us up didn't take a lot.
De activiteit op het nummer, bedoeld om mij weer ten onrechte door het slijk te halenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat zien wij hier? (Vraag ik met de stem van Luizenmoeder-Juf-Ank)
De bewerking van de pagina. Waarin we dus zien dat ene Jesper (groot vermoeden dat het Jesper23 van dit forum is) vrij druk bezig is geweest met het bewerken en de pagina is gestart.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat zien wij hier? (Vraag ik met de stem van Luizenmoeder-Juf-Ank)
Ik heb alleen de eerste verse en het refrein gedaan, de tweede verse heeft die andere gebruiker gedaan. Ik zal er eens naar luisteren en zo nodig doorvoeren. Bedankt voor je suggestie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Onze Jesper moet wel beter luisteren. Hij leest hier toch mee, dus een kleine tip. Volgens mij begint het tweede couplet zo:
De songtekst is een bewerking van de Youtube-versie. Zijn wel meer dingen die niet overeen komen. En wat dus zou kunnen betekenen dat de tekst op basis van de single-versie is genoteerd?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Onze Jesper moet wel beter luisteren. Hij leest hier toch mee, dus een kleine tip. Volgens mij begint het tweede couplet zo:
Het is absoluut niet mijn bedoeling om je door het slijk te halenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:26 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De activiteit op het nummer, bedoeld om mij weer ten onrechte door het slijk te halen
Vrij druk is een grote uitspraak, aangezien kleine veranderingen al snel een grote lijst aan bewerkingsgeschiedenis kan opleveren. Die bewerking van the-voices heb ik natuurlijk geweigerd, aangezien die weer pure lariekoek aan het verkondigen was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De bewerking van de pagina. Waarin we dus zien dat ene Jesper (groot vermoeden dat het Jesper23 van dit forum is) vrij druk bezig is geweest met het bewerken en de pagina is gestart.
Ook zien we The Voices een suggestie doen voor de pagina. Dat komt overeen met de uploader van het filmpje:
Voor wie geen idee heeft wat Genius is: Het is een soort van gecontroleerde Wikipedia voor songteksten en achtergrondinfo over nummers. De dienst is geintegreerd in Spotify.
Okeoke... In die zin druk dat het merendeel van de bewerkingen afkomstig zijn van jouw kant ;-).quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:29 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Vrij druk is een grote uitspraak, aangezien kleine veranderingen al snel een grote lijst aan bewerkingsgeschiedenis kan opleveren. Die bewerking van the-voices heb ik natuurlijk geweigerd, aangezien die weer pure lariekoek aan het verkondigen was.
Zo kwam het wel over op mij in ieder geval, alsof er weer met een vingertje naar mij gewezen wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is absoluut niet mijn bedoeling om je door het slijk te halen
In dat geval... Excuus en was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over op mij in ieder geval, alsof er weer met een vingertje naar mij gewezen wordt.
Maar bovenaan de pagina staat zowel Wouter Hardy als het album Eurovisie 2019, dat zou er toch niet opgezet kunnen worden, als het niet echt zeker is? En aangezien jij een van de editors bent... Kun je begrijpen dat ik dan sceptisch word?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over op mij in ieder geval, alsof er weer met een vingertje naar mij gewezen wordt.
Enfin, alles op Genius (qua songwriters, producers) is gebaseerd op registratiedata van nummer. Lyrics zijn gebaseerd op snippets en demo's en zijn tot de officiële songrelease niet accuraat. Pagina's aanmaken op basis van snippets / vermoedens gebeurt dan ook dagelijks. Voordat die andere gebruiker de lyrics afgemaakt heeft, stond er dan ook nog "Lyrics from snippet" boven.
Hij is een betrouwbare bewerker. Dus dat kan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar bovenaan de pagina staat zowel Wouter Hardy als het album Eurovisie 2019, dat zou er toch niet opgezet kunnen worden, als het niet echt zeker is? En aangezien jij een van de editors bent...
Maar een betrouwbare bewerker gaat toch geen geen dingen erop zitten die niet 100% confirmed zijn? Lijkt me? Anyhow, het maakt me ook allemaal niet zo veel uit, maar ik denk er het mijne van.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is een betrouwbare bewerker. Dus dat kan.
Wouter Hardy staat in de registratiedetails voor het nummer als "composer/author" (zelfde voor Joel Sjöö en Duncan). Hardy is een producer en staat daarom ook als producer aangeduid voor het nummer. De verwachting is ook dat Joel geproduceerd heeft, maar dat wordt dan eventueel later toegevoegd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar bovenaan de pagina staat zowel Wouter Hardy als het album Eurovisie 2019, dat zou er toch niet opgezet kunnen worden, als het niet echt zeker is? En aangezien jij een van de editors bent... Kun je begrijpen dat ik dan sceptisch word?![]()
Het werkt eigenlijk hetzelfde als wat wij kunnen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar een betrouwbare bewerker gaat toch geen geen dingen erop zitten die niet 100% confirmed zijn? Lijkt me? Anyhow, het maakt me ook allemaal niet zo veel uit, maar ik denk er het mijne van.
Ah, op die manier! Mijn excuses voor de verkeerde opvatting.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval... Excuus en was niet de bedoeling.
De connectie tussen de gebruikersnaam daar en je naam die hier meermaals in verband werd gebracht met het nummer was snel gemaakt. Toen dacht ik "Heeeee, die weet meer" en dan wil ik er ook wel meer over weten. That's all
Ah zo. Ook een stukje gebrek aan kennis hierover van mijn kant dus.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het werkt eigenlijk hetzelfde als wat wij kunnen...
Voorbeeldje: De inzending van Zwitserland is nog niet bevestigd, maar is wel uitgelekt en daarmee zo goed als zeker. Ik heb de titel van het topic dus net aangepast.
En dat is hiermee dus vergelijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |