Deze dame zit o.a. achter de inzendingen van Zwisterland, VK en Duitsland.quote:laurellmusic
Hurry up already I can’t wait to hear this my friend!!!! So stoked for you!!!
Als we jesper mogen geloven, is de nieuwe productie veel beter. Dus wie weet. Ik kan me er ook nog niet echt een voorstelling bij maken, maar er valt zeker wel wat van te maken geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:19 schreef Toasterwolf het volgende:
Maar hoe kan je arcade zo revampen dat het een ongelooflijk krachtig nummer wordt, waardoor je van je stoel kukelt?
Een nummer kan ook heel powerful zijn qua emotie, intensiteit enzo. Krachtig hoeft niet per se een dikke beat te betekenen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:19 schreef Toasterwolf het volgende:
Maar hoe kan je arcade zo revampen dat het een ongelooflijk krachtig nummer wordt, waardoor je van je stoel kukelt?
True, true. Ik zat ook direct aan een stevigere productie te denken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nummer kan ook heel powerful zijn qua emotie, intensiteit enzo. Krachtig hoeft niet per se een dikke best te betekenen.
Er stond dat ze erdoor werden weggeblazen. Kan ook puur de impact betekenen qua gevoel.
We mogen nog even dromen......quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:17 schreef grazz het volgende:
Oef,....oké allerlaatste keer dat ik begin over I miss you. Maar...
Als ik het eerste refrein lees:
Hush, my darling, don't you cry no more
We have made it through these nights before
Feels like we're stuck inside a dream
We're slipping away from what is real
Dan vind ik dat wel heel erg bij die foto passen, en zelfs bij deze foto
[ afbeelding ]
Maar ik stop al. Het is Arcade. En het komt goed
Mee eens!quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het echt niet, vandaar ook 'zeuren' tussen dingetjes.Maar je hoort her en der nu best wel 'valt me tegen' en dat is puur gebaseerd op iets dat helemaal nog niet als inzending is gepresenteerd. Dus het had fijn geweest als dat er allemaal niet was, als men alleen the real thing had kunnen horen en beoordelen.
Misschien zijn de verwachtingen wel iets te hoog? Wanneer hoorde je voor het laatst een geweldig nummer van een Nederlandse artiest?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:19 schreef Toasterwolf het volgende:
Sieneketwitter:stefanraatgever twitterde op donderdag 07-03-2019 om 16:29:45Dit is het beste nieuws van de dag #songfestival #eurovision https://t.co/tro3biRxw5 reageer retweet
Dan hoop ik dat ze er verder niets mee te maken heeft, deze vrouw schrijft liedjes in de frequentie dat ik naar de WC ga... En ik lever daardoor maar zelden een meesterwerk afquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
Van z'n insta:[..]
Deze dame zit o.a. achter de inzendingen van Zwisterland, VK en Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 16:36:19 ]
Leuk, Jonny en Willeke zijn wel positieve mensen dus dat is tof.quote:
Ja die gaan het niet afzeiken iig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leuk, Jonny en Willeke zijn wel positieve mensen dus dat is tof.
Duncan, Cornald, Johnny, Willeke en Floortje Dessing zie ik staan op de website van Dwdd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die gaan het niet afzeiken iig.
En is Cornald er ook vanavond? Las ik dat nou goed vanmorgen? Toen miste ik eea.
Ja! En fijn dat Cornald er bij zit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duncan, Cornald, Johnny, Willeke en Floortje Dessing zie ik staan op de website van Dwdd.
Floortje vind ik ook een tof wief, dus DWDD zal wel prima te kijken zijn vanavond.
Ja eindelijk leuke gasten ipv die zure politiek correcte mensen die.. nou ja jullie weten welquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duncan, Cornald, Johnny, Willeke en Floortje Dessing zie ik staan op de website van Dwdd.
Floortje vind ik ook een tof wief, dus DWDD zal wel prima te kijken zijn vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |