Dit is deel 2 van dat topic volgens mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik herinner me wel een redelijk recent topic. Vraag me niet van wie, maar de eerste bijdragen waren in groentinten.
/heb je ook niks aan
Een eerste reeks wordt nooit automatisch gereekst. Pas #3 gaat automatisch.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik een nieuw deel had geopend. Heb ik zo verkeerd gekeken? Sorry, mods!
Ah, dank! Kan ik het dus toch goed gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een eerste reeks wordt nooit automatisch gereekst. Pas #3 gaat automatisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stukje rechts links waar geen muur getekend is, is een trapje naar de keuken (splitlevel).
[ Bericht 4% gewijzigd door TolstoiFan op 13-06-2020 21:23:41 ]
Dat van teveel verschillende kasten ben ik inmiddels ook achter via Floorplanner. In Floorplanner kan ik niet exact de meubels erin zetten, die ik wil (of ik weet nog niet goed genoeg hoe Floorplanner werktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:13 schreef SQ het volgende:
Het ergste wat je kunt doen met lange rechte muren is er allemaal verschillende kasten en dingetjes tegenaan te zetten.
Ik zou die muur eerder zo veel mogelijk vrij houden en er 1 statement maken. Als je veel kastruimte wil kan dat ook prima op de korte muur bovenaan.
Waarom een aparte kast voor speelgoed? Kun je dat niet in 1 grote kast kwijt?
Wat verder veel doet voor gezelligheid is een tof behang!
Nou, gewoon zoals ze nu staan maar dan andersom. Dus de linker bank iets naar onderen (op het plattegrondje) en de onderste bank 180 graden gedraaid en een stukje omhoog geplaatst naar waar je nu het kleed hebt gepland.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:21 schreef TolstoiFan het volgende:
Als we de oriëntatie van de woonkamer omdraaien, weet ik niet goed waar we banken moeten zetten, omdat je via dat trappetje de woonkamer inkomt en genoeg ruimte nodig hebt om de woonkamer in te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |