https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/komende-uitzendingquote:Primeur: onthulling songfestivallied Duncan Laurence
Verrassend nieuws op 21 januari: Duncan Laurence zal ons vertegenwoordigen op het Songfestival in Israël. En vandaag maakt hij in DWDD bekend welk nummer hij dan speelt! De organiserende omroep AVROTROS stelde “omver geblazen” te zijn door het lied. We zijn benieuwd! Duncan zit aan tafel met Songfestivalconnaisseur Cornald Maas.
Ja dan is het wat gek om tot kwart voor 8 te wachten, ben benieuwdquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Enige dat we weten is dat het om 7pm op youtube komt van ESF en bij DWDD
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef iBenny het volgende:
twitter:songfestival twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:02:25Vanavond... 🇳🇱 @:dwdd @:eurovision @:dunclaurence #songfestival #esc19 https://t.co/t4YUnaTxsO reageer retweet
Afzeggen, of flikker een taartje op de stoepquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb een verjaardag vanavond. Verdomme.
Ga daar maar niet vanuitquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef MMF93 het volgende:
Ik hoooop wel ook echt om 7 uur vanavond dan!! En bij dwdd ook gelijk en niet pas op het einde
Ja ik denk nog wel dat het gewoon Arcade is trouwens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:02 schreef FruitofUtopia het volgende:
De gelekte cover was dus gewoon de echte.
Dat weten we helemaal niet. Ze kondigen gewoon aan dat het tijdens DWDD wordt onthuld vanaf 19 uur. En DWDD gaat alles natuurlijk lekker rekken om de kijkers vast te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Enige dat we weten is dat het om 7pm op youtube komt van ESF en bij DWDD
Ja maar iedereen zit dan al op youtube te kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuiteen talkshow wil z'n kijkers tot het einde vasthouden.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Nummer van Duncan als verjaardagscadeau gevenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Niet waar. Kijk zijn instagramquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet. Ze kondigen gewoon aan dat het tijdens DWDD wordt onthuld vanaf 19 uur. En DWDD gaat alles natuurlijk lekker rekken om de kijkers vast te houden.
Ome Cornald zit erbij om eventuele mondjes te snoeren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/komende-uitzending
Truequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar hé jongens even, hoe GOED is het dat de clipprimeur op het Eurovision YouTube kanaal gebeurt, ze hebben echt geleerd van voorgaande jaren.
Ja daar is prima over nagedachtquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik denk nog wel dat het gewoon Arcade is trouwens.
Maar hé jongens even, hoe GOED is het dat de clipprimeur op het Eurovision YouTube kanaal gebeurt, ze hebben echt geleerd van voorgaande jaren.
ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ze leren echt van hun foutenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja en geen schaatsers en random BN'ers die het daar komen afkrakenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:07 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd wie er nog meer te gast zijn. Hoop dan altijd op een thema uitzending, maar zal vast niet gebeuren
Ik was even uitgetypt en een tukkie gaan slapen, maar ik moet er wel om lachen hoor.quote:
Eerst 5 minuten lullen in DWDD, dan clipje kijken, daarna premiere op youtube.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:07 schreef Niels93 het volgende:
Ik zie op de Youtube dat de clip om specifiek 19:08 in premiere gaat?
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:06 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Niet waar. Kijk zijn instagram
Als Wennemars er maar niet zitquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:07 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd wie er nog meer te gast zijn. Hoop dan altijd op een thema uitzending, maar zal vast niet gebeuren
haha. nee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Dave het volgende:
De officiele clip wordt het optreden bij DWDD, dat bekendstaat om de geluidskwaliteit.
Jaaaa, ziet er echt tof uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
En hoe tof is die sfeer van die foto.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afzeggen, of flikker een taartje op de stoep
Ja, eerst het liefst de clipquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef aarontje112 het volgende:
Om 19:10 dus, dat betekent wel dat het in het begin van de uitzending is.. Hoop op clip in begin, en aan het einde de live versie
Blij voor jouquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef MMF93 het volgende:
yessssssss om 19.10, dan kan ik het toch nog horen![]()
![]()
Bel Daniel Dekker!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Dave het volgende:
De officiele clip wordt het optreden bij DWDD, dat bekendstaat om de geluidskwaliteit.
Met blauw licht en een wegrennende Daniël Dquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Dave het volgende:
Je bent ineens ziek. Bel NU!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:09 schreef Nexum het volgende:
Shit, ik ben dan op m'n werk. Kan het dus pas later horen
Ja, denk dat ze dat gaan doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:09 schreef Em31 het volgende:
Oh dat ze de hele clip uitzenden zou wel nice zijn
Ja, hij onderschat onsquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:10 schreef MaLo het volgende:
"The wait is over" zegt Duncie op instragram. Hoezo, we moeten nog 8 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |