Daar koop ik nooit weer. Bij thuisbezorging van het bestelde bed was de verpakking gescheurd en vies en onderdelen van metaal ernstig verwrongen. Gelukkig terug kunnen sturen maar snap niet hoe dat kon gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Oeh Made heeft ook wel echt leuke dingen voor in huis he
Het OV zit altijd volquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het OV zit altijd alleen zo overvol met dit weer. Stelletje mooi weer fietsers
Pakketten met een aanloop de bus in gooien natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar koop ik nooit weer. Bij thuisbezorging van het bestelde bed was de verpakking gescheurd en vies en onderdelen van metaal ernstig verwrongen. Gelukkig terug kunnen sturen maar snap niet hoe dat kon gebeuren.
Niet zozeer druk, maar iedereen rijdt langzamer. Ik snap dat men voorzichtig is maar kom op, een beetje doorrijden kan prima, angsthazenquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook maar wat eerder in de auto stappen, op de weg zal het ook wel druk zijn.
Teveel op en afritten, teveel snelheidsverschil in het verkeer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zozeer druk, maar iedereen rijdt langzamer. Ik snap dat men voorzichtig is maar kom op, een beetje doorrijden kan prima, angsthazen
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 06:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hoeft zeker niet op de fiets hier doorheen
Dat snap ik maar het metaal was echt achterlijk verbogen kan bijna niet van gooien komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pakketten met een aanloop de bus in gooien natuurlijk
Bikkel 💪👊quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:42 schreef Chia het volgende:
Ik moet in totaal van deur naar bushalte en van bushalte naar deur van kantoor net zoveel minuten lopen als dat ik op de fiets zit, dus ik ga gewoon op de fiets.
#viesweerfietser
Zijn niks meer gewend na vorig jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:54 schreef MCH het volgende:
Iedereen in de stress van 1x regen in de morgen
Ga lekker fietsen dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het OV zit altijd alleen zo overvol met dit weer. Stelletje mooi weer fietsers
Watje. Het is om de regen he.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das een beetje ver van Den Haag naar Utrecht.
Zelfde stoel als altijd, muziek, verwarming, rust en wordt tot voor de deur gebracht dus hoef maar een meter of 8 door de regen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:54 schreef MCH het volgende:
Iedereen in de stress van 1x regen in de morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |