ik ook. als zon persoon echt zorgverlener is maak ik me echt zorgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind domme mensen zoals TS gevaarlijk
Dit ja.. Of leden van de mocro-mafia die in koele bloeden iemand afmaken, of leden van IS die talloze mensen onthoofd hebben. Net alsof die allemaal aan paranoïde schizofrenie zouden lijden.quote:
Ik had bij het zien van de TT nog even de hoop dat we met een vakexpert te maken hadden die interessante dingen kon vertellen over de aandoening maar heel ver komen we daar niet mee helaas....quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind domme mensen zoals TS gevaarlijk
Gelukkig betwijfel ik dat ten zeerstequote:Op donderdag 7 maart 2019 18:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ook. als zon persoon echt zorgverlener is maak ik me echt zorgen.
wel over zijn cliëntenquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had bij het zien van de TT nog even de hoop dat we met een vakexpert te maken hadden die interessante dingen kon vertellen over de aandoening maar heel ver komen we daar niet mee helaas....
ja ik vind zon naam ongepast in dat geval. zou niet mogen gebruikt worden door users.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Gelukkig betwijfel ik dat ten zeerste
pfoe ja dat deed je. Knap manquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef hulpbureau het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe mensen op hun teentjes zijn getrapt wanneer ik een taboe door midden breek.
Heb nooit beweerd dat alle moorden toegeschreven moeten worden aan schizofrenen. Volgens onderzoek worden 10% van alle moorden door psychisch gestoorden uitgevoerd. En de nummer 1 diagnose is paranoïde schizofrenie. Percentueel gezien is dat dus het aller gevaarlijkste diagnose die iemand kan krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit ja.. Of leden van de mocro-mafia die in koele bloeden iemand afmaken, of leden van IS die talloze mensen onthoofd hebben. Net alsof die allemaal aan paranoïde schizofrenie zouden lijden.
Hoe oud ben je, oh heldhaftige klokkenluider?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef hulpbureau het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe mensen op hun teentjes zijn getrapt wanneer ik een taboe door midden breek.
Maar wat is nu het doel van het topic dan? Ik ben het dan wel met je eens, maar je reacties komen niet over alsof je oprecht in discussie wil met mensen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef hulpbureau het volgende:
Jij bent de enige in dit topic die het woord taboe gebruikt. Of op zijn teentjes getrapt is behalve jij danquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef hulpbureau het volgende:
dat klopt niet 90% van de moorden word gepleegd door mensen zonder diagnose.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:33 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Heb nooit beweerd dat alle moorden toegeschreven moeten worden aan schizofrenen. Volgens onderzoek worden 10% van alle moorden door psychisch gestoorden uitgevoerd. En de nummer 1 diagnose is paranoïde schizofrenie. Percentueel gezien is dat dus het aller gevaarlijkste diagnose die iemand kan krijgen.
Denk je dat het uberhaupt mogelijk is met zulke mensen in discussie te gaan? Ze hebben dit topic tig keer gerapporteerd puur omdat zij het taboe vinden om dit soort dingen te bespreken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat is nu het doel van het topic dan? Ik ben het dan wel met je eens, maar je reacties komen niet over alsof je oprecht in discussie wil met mensen.
Wat is je doel dan wel?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:38 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Denk je dat het uberhaupt mogelijk is met zulke mensen in discussie te gaan? Ze hebben dit topic tig keer gerapporteerd puur omdat zij het taboe vinden om dit soort dingen te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |