Waarom zouden andere mensen meer moeite moeten doen voor jouw sloppy werkwijze?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef hulpbureau het volgende:
Vaak spreken ze wel van dodentallen , alleen echt vergelijkingen is er niet. Ze spreken wel over zelfmoord , die vergelijken ze dan weer wel. En dan staat anorexia op nummer 1 en op nummer 2 schizofrenie.
Ik heb het over moord en geen zelfmoord. Als iemand mij daar een handje mee kan helpen eventueel?
Is niet echt sloppy. Voor mij is het overduidelijk dat er geen ander stoornis bestaat die voor meer geweld zorgt dan paranoïde schizofrenie. Misschien zal iemand een ander stoornis opnoemen die wel gevaarlijker is. Tot nu toe staat schizofrenie toch echt in de top. Geen enkel ander stoornis komt daar in de buurt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zouden andere mensen meer moeite moeten doen voor jouw sloppy werkwijze?
En nu?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Is niet echt sloppy. Voor mij is het overduidelijk dat er geen ander stoornis bestaat die voor meer geweld zorgt dan paranoïde schizofrenie. Misschien zal iemand een ander stoornis opnoemen die wel gevaarlijker is. Tot nu toe staat schizofrenie toch echt in de top. Geen enkel ander stoornis komt daar in de buurt.
Ok. Jij wint. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Is niet echt sloppy. Voor mij is het overduidelijk dat er geen ander stoornis bestaat die voor meer geweld zorgt dan paranoïde schizofrenie. Misschien zal iemand een ander stoornis opnoemen die wel gevaarlijker is. Tot nu toe staat schizofrenie toch echt in de top. Geen enkel ander stoornis komt daar in de buurt.
ik doe gewoon een vastelling dat jij niet objectief kan zijn waardoor een stelling over een moeilijk onderwerp met jou al geen kans op slagen heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:58 schreef hulpbureau het volgende:
Het is toch echt opvallend dat men telkens mij als persoon aanvallen. De stelling zien ze door de vingers en proberen de topic te saboteren omdat ze dit onderwerp ''taboe'' vinden.
Voor mij is ook heel wat duidelijk, dus geloof me nou maar. #Kwaliteitquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Jouw persoon is kennelijk taboe, gezien de minimale info die je geeft. Meeste gezeik gaat over je "methodiek" en dat gezeik is niet alleen terecht, maar ook juist hetgeen waardoor jij beter je stelling zou kunnen leren onderbouwen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:58 schreef hulpbureau het volgende:
Het is toch echt opvallend dat men telkens mij als persoon aanvallen. De stelling zien ze door de vingers en proberen de topic te saboteren omdat ze dit onderwerp ''taboe'' vinden.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik doe gewoon een vastelling dat jij niet objectief kan zijn waardoor een stelling over een moeilijk onderwerp met jou al geen kans op slagen heeft.
Hitler liet ze uitmoorden in concentratie kampen. Hij liet alle psychiatrische patiënten uitmoorden met het gedachte dat er dan later geen psychiatrisch zieke mensen meer zouden bestaan in Duitsland. Dat bleek dus niet zo te zijn. Blijkbaar zit het in de genen van de mens. Want met een CT scan zien de hersenen er negen van de tien keer er heel normaal uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat valt er tegen te doen eigenlijk? Genezing is niet mogelijk weet ik maar waaruit bestaan de behandelingen bij dit soort mensen?
Interessant, welke diagnose zou jij Hitler toe willen schrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:15 schreef hulpbureau het volgende:
Hitler liet ze uitmoorden in concentratie kampen.
Oke je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:17 schreef hulpbureau het volgende:
More than 200000 psychiatric patients and handicapped persons where murdered in Nazi Germany between 1939 and 1945 by doctors and nurses.
Hitler was van mening dat er dus geen medicatie bestaat om dit probleem op te lossen. Dus het kostte de maatschappij veel geld. En dat vond die niet goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Interessant, welke diagnose zou jij Hitler toe willen schrijven
docters and nurses zijn duidelijk veel gevaarlijker dan paranoïde schizofrene.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:17 schreef hulpbureau het volgende:
More than 200000 psychiatric patients and handicapped persons where murdered in Nazi Germany between 1939 and 1945 by doctors and nurses.
welke stoornis had Hitler?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:19 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Hitler was van mening dat er dus geen medicatie bestaat om dit probleem op te lossen. Dus het kostte de maatschappij veel geld. En dat vond die niet goed.
Feitelijk gezien had Hitler daar wel gelijk in. Of het menselijk is , is weer een tweede. Ik zou het niet goedkeuren wat Hitler deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |