Van zijn Tatooquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat die al te diep bij Jessie in z'n reet zitten?
Of het zijn gewoon speculaties. Als bij binnenkomst op je profiel staat dat je een groot geheim hebt dan lijkt me dat logisch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Chris maar over wat hier allemaal al neergekalkt is over het grote geheim van Jorge. Daar zie ik geen meningen staan maar vooroordelen en lelijke grapjes over het anders zijn.
Lekker agressief weer?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt de seksuele geaardheid die iemand toegedicht krijgt door een COSser?
Of heeft hij het er zelf over gehad?
Fucking 2019
ja ditquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon speculaties. Als bij binnenkomst op je profiel staat dat je een groot geheim hebt dan lijkt me dat logisch.
Zit trouwens geen enkel vooroordeel bij van mijn kant.
Het kan ook allemaal wel maar de spot die er hier mee gedreven wordt stuit mij tegen de borst(en).quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ohw dat, ja dat is afwachten wat Jorg is, maar transmensakkademies organiseren is geen grapje dat is vooruit spelen op een mogelijk verhaallijntje , dat is Utopia strategie
Duidelijk antwoord.quote:
En Jessie als zakelijke partnerquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:32 schreef QuarterBack het volgende:
Dylly heeft wel een zeer hoog Sjippie gehalte, misschien gaat ; ie ook een eigen BV opstarten als zijn tattoo imperium goed loopt
Niet bij jou persoonlijk misschien maar misschien moet ik deze discussie niet aangaan hier.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon speculaties. Als bij binnenkomst op je profiel staat dat je een groot geheim hebt dan lijkt me dat logisch.
Zit trouwens geen enkel vooroordeel bij van mijn kant.
Er komt vanzelf wel een bezemwagen langs , die zijn geheel vernieuwd en opgepoetstquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wel maar de spot die er hier mee gedreven wordt stuit mij tegen de borst(en).
Mooi tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:32 schreef QuarterBack het volgende:
Dylly heeft wel een zeer hoog Sjippie gehalte, misschien gaat ; ie ook een eigen BV opstarten als zijn tattoo imperium goed loopt
Zijn kapper is mislukt op de kapperschool?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Hij heeft een groot geheim...
een beetje Secret story achtig
25 cm?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel een bezemwagen langs , die zijn geheel vernieuwd en opgepoetst
Mayday, Maydayquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef Inca het volgende:
Nou het gaat al rond dat Jorge een Drag Queen is zal dat zijn geheim zijn?
Misschien is zijn geheim dat Gina zijn kapper is.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Misschien ook niet zo slim van hem dat meteen te melden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft hij niet zelf gemeld, staat op inwonerspaginaquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo slim van hem dat meteen te melden.
Ja, dat bedoelde ik naar ons toe eigenlijk. Wij wachten dus met spanning op de ontknoping en dan krijg je rare praat overal. Maar goed, moet er ook geen drama van maken, ligt beetje gevoelig bij mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heeft hij niet zelf gemeld, staat op inwonerspagina
Geen probleem. Ik ben gewoon bloednieuwsgierig naar zijn geheimquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet bij jou persoonlijk misschien maar misschien moet ik deze discussie niet aangaan hier.
Dat willen beiden al doen is bekend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:37 schreef Poezewoes het volgende:
Mij maakt het geen zak uit wie, als diegene Tim maar naar huis stuurt
A. Door vormfout vrijgesproken seriemoordenaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef Inca het volgende:
Nou het gaat al rond dat Jorge een Drag Queen is zal dat zijn geheim zijn?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
A. Door vormfout vrijgesproken seriemoordenaar
B. Onecht kind van Prins Bernhard
C. Wel een succesvol leven buiten Utopia
Ricardoquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:41 schreef Inca het volgende:
[..]![]()
Hoe heette die vent uit 1 die was ook zo gek als een deur
Stiekum een harde werker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Meest aannemelijk lijkt me optie bquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
wedden dat dit een hype kan worden (chris tegen jens) over de legging en het broekje
Liep Doris D (en de Pins) daar al niet mee?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
wedden dat dit een hype kan worden (chris tegen jens) over de legging en het broekje
pokkies for tokkiesquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pokkies zijn onderbroeken met zakken
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Jorge noemt zichzelf een echte bounty, hij houdt van hollandse volksmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |