ze matchen wel qua slap gelul en jorge is veel aardiger tegen chris dan hisquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
oke doei jorge.. die vindt dat chris veel bijdraagt in de groep
jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze matchen wel qua slap gelul en jorge is veel aardiger tegen chris dan his
Zegt helemaal niks. Afwachten en niet meteen mensen gaan veroordelen om hun seksuele geaardheid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het loopt al continue te zwammen, Dyl zag ik al werken, al zegt dat ook nix natuurlijk
Als ik Chris een kut vind zeg ik dat gewoon, dat is mij rechtquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks. Afwachten en niet meteen mensen gaan veroordelen om hun seksuele geaardheid.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks. Afwachten en niet meteen mensen gaan veroordelen om hun seksuele geaardheid.
Ik ook en we zullen zien wat hij daar zou kunnen brengen. Ik vind dat praten van die Dylan weer vreselijk.quote:
❤️quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Chris maar over wat hier allemaal al neergekalkt is over het grote geheim van Jorge. Daar zie ik geen meningen staan maar vooroordelen en lelijke grapjes over het anders zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Als ik Chris een kut vind zeg ik dat gewoon, dat is mij recht
vreselijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
lekker gezellig, gezellig met een theetje erbij, gezellig
mooi aankleden, make-upje doennn
Inderdaad, beetje verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:27 schreef snetje het volgende:
Ik vind Jorge wel meevallen tot nu ..die andere wauze kip ..geen idee wat we daar van moeten verwachten...lult als een kerel van 80 die alles al weet ...
Je bedoelt de seksuele geaardheid die iemand toegedicht krijgt door een COSser?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ohw dat, ja dat is afwachten wat Jorg is, maar transmensakkademies organiseren is geen grapje dat is vooruit spelen op een mogelijk verhaallijntje , dat is Utopia strategiequote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Chris maar over wat hier allemaal al neergekalkt is over het grote geheim van Jorge. Daar zie ik geen meningen staan maar vooroordelen en lelijke grapjes over het anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |