Ja, dat bedoelde ik naar ons toe eigenlijk. Wij wachten dus met spanning op de ontknoping en dan krijg je rare praat overal. Maar goed, moet er ook geen drama van maken, ligt beetje gevoelig bij mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heeft hij niet zelf gemeld, staat op inwonerspagina
Geen probleem. Ik ben gewoon bloednieuwsgierig naar zijn geheimquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet bij jou persoonlijk misschien maar misschien moet ik deze discussie niet aangaan hier.
Dat willen beiden al doen is bekend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:37 schreef Poezewoes het volgende:
Mij maakt het geen zak uit wie, als diegene Tim maar naar huis stuurt
A. Door vormfout vrijgesproken seriemoordenaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef Inca het volgende:
Nou het gaat al rond dat Jorge een Drag Queen is zal dat zijn geheim zijn?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
A. Door vormfout vrijgesproken seriemoordenaar
B. Onecht kind van Prins Bernhard
C. Wel een succesvol leven buiten Utopia
Ricardoquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:41 schreef Inca het volgende:
[..]![]()
Hoe heette die vent uit 1 die was ook zo gek als een deur
Stiekum een harde werker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Meest aannemelijk lijkt me optie bquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
wedden dat dit een hype kan worden (chris tegen jens) over de legging en het broekje
Liep Doris D (en de Pins) daar al niet mee?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
wedden dat dit een hype kan worden (chris tegen jens) over de legging en het broekje
pokkies for tokkiesquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pokkies zijn onderbroeken met zakken
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Jorge noemt zichzelf een echte bounty, hij houdt van hollandse volksmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |