Nee hoort bij het plan. Hij gooit Tim wel voor de bus bij degene die uiteindelijk blijft...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat Jens nu weer smerige spelletjes bedenken om Tim erin te houden?
Of weer een hele pijnlijke procedure moet krijgen om het een beetje te laten vervagen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies.....Het is meestal iets wat je je hele leven bij je draagt...
Hij doet dat inderdaad met verve....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jens zit Franny heerlijk te bespelen ....
zwakzinnige pesten doet hijquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb heel sterk het idee dat hij ze allemaal in de maling aan het nemen is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ja Jens met 23 sta je nog middenin het leven, 34 is natuurlijk ook wel heul oud.
Yup.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
oftewel: die is geland in vakantiepark U2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik heb het al ergens eerder gemeld....Ik zie Tim niet vertrekken.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat Jens nu weer smerige spelletjes bedenken om Tim erin te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:46 schreef Aggie46 het volgende:
Tim tegen Fran: Dylan moet maatjes worden met Tim.Dylan houdt hem er wel in.En dat weet Jens ook inmiddels wat hij gezegd heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Hij gaat riemen bewerken en verkopen hoorde ik hem net vertellen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En kan dus van alles nog leren...niets mis mee....Voordeel van de twijfel dus...
Hij speelt een spelletjequote:Op woensdag 6 maart 2019 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat weet Jens ook inmiddels wat hij gezegd heeft?
Ook top!quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij gaat riemen bewerken en verkopen hoorde ik hem net vertellen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Franny houdt niet van strontvliegen.Ze heeft wel een relatie met een strontvlieg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:34 schreef DaSteeg het volgende:
Heeft Franny al vol liefde thee gebracht bij de hardwerkende mannen??
best grappig trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie vergelijking. Is best een leuke knul denk ik alleen hoor ik er steeds opnieuw weer gozer van Marjet in.
![]()
Bam!quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef Aggie46 het volgende:
Hier vertelt Jessie wat Dylan in de yurt heeft gezegd.
Dylan op Tim.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tasmaanse duivel. Iemand wist het.
Eens, alleen een iets minder zware stem.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Het is net of ik Ruud hoor praten als ik Dylan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |