O, dus toch. Hoorde hem eerder zeggen dat dat soort types terror zijn (tattoo figuren).quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:28 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Tattooboy(d) denk ik.
Brengt centjes binnen?
Ja, weet welke je bedoeld. Worden vaak in keukenkastjes aangetroffen en tussen muren van sloophuizen. Hele lange bek hebben ze.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die duivelse katten, Oja. een soort Gremlins, ze hebben van die grote bekken en krijsen altijd, erg vel. In tekenfilms zijn ze weleens te zien. Ik haat dit, dat ik het niet weet.
Denk vooral dat laatste is doorslaggevend denk ik......Daar is geld mee te verdienen, kijk maar naar Boyd in Uto 1.0quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Dylan blijft. Bouwer en taoeerder zal de doorslag geven.
Phoe, weer een belofte die ze niet na kunnen komen. Niet snel althans.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hadden ze het gisteren nog over. Zodra de bv niet meer 20000 in de min staat kunnen ze daar mee beginnen.
Het verschil is dat Boyd kon tatoeëren en er ervaring in had. Deze knul mag alleen nog maar op een stukje leer oefenenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk vooral dat laatste is doorslaggevend denk ik......Daar is geld mee te verdienen, kijk maar naar Boyd in Uto 1.0
En kan dus van alles nog leren...niets mis mee....Voordeel van de twijfel dus...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil is dat Boyd kon tatoeëren en er ervaring in had. Deze knul mag alleen nog maar op een stukje leer oefenen
Kwaadsprekerij en voor je het weet wordt het als waarheid gezien. Net als hier af en toe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Komt omdat Shelly dat gister avond tegen Gerrit zei en die zei het tegen Merel terwijl er helemaal niks gebeurd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat. En ze kunnen zelf ook tatoo's laten zetten, gratis, dat scheelt ook denk ik wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk vooral dat laatste is doorslaggevend denk ik......Daar is geld mee te verdienen, kijk maar naar Boyd in Uto 1.0
En is dus niet in staat om voor geld tattoos te zetten dus levert het niets op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En kan dus van alles nog leren...niets mis mee....Voordeel van de twijfel dus...
Nee hoor 15 km hier vandaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Regent het hier een beetje veel![]()
Delft is heel ver weg
Tasmaanse duivel. Iemand wist het.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, weet welke je bedoeld. Worden vaak in keukenkastjes aangetroffen en tussen muren van sloophuizen. Hele lange bek hebben ze.
O, bedoel je het zó. Ja, das wel weer waar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij weg is kan hij geen terror meer doen.
Ligt er aan wie er bij hem staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die jongen bij Gerrit wel ok....Wat is zijn naam?
Wel flauw.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sjors of Sjiemie?
Wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Ow okay, dacht dat hij al redelijk kon tatoeëren.....Tja dan word het misschien een ander verhaal...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil is dat Boyd kon tatoeëren en er ervaring in had. Deze knul mag alleen nog maar op een stukje leer oefenen
In the end natuurlijk wel. Waaif wilde ook tatoeëren en moest nog beginnen. Deze gozer is al wat verder in dat process....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En is dus niet in staat om voor geld tattoos te zetten dus levert het niets op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |