Maar als ik Mazaru dan hoor zeggen dat hij eigenlijk nog geen of bijna geen ervaring heeft, word het verhaal weer anders....Meestal mag diegene blijven die wij niet leuk vinden....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat. En ze kunnen zelf ook tatoo's laten zetten, gratis, dat scheelt ook denk ik wel.
Dat zie ik ook al voor mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan echt niet van hem af zijn. Iedere week die kop boven het hek ed.
De meesten schijnen toch voor Dylan te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Op wie gaat Jessie? Wie ziet Jessie wel zitten? Is dat al bekend. Vroeg het al.
Ze zijn er net 1 uur. Zondag gaan ze pas kiezen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meesten schijnen toch voor Dylan te gaan.
Ik zou er in ieder geval niet heengaan om door iemand een prutswerk op mijn lichaam te laten zetten. Het is niet iets dat vanzelf wegtrekt als je er van baalt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik Mazaru dan hoor zeggen dat hij eigenlijk nog geen of bijna geen ervaring heeft, word het verhaal weer anders....Meestal mag diegene blijven die wij niet leuk vinden....
Die kan weer van alles een beetje lijkt mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:29 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel Dylan als Jorge gaan Timo weg stemmen verwacht ik.
Beide hinten naar die kant.
Ik hoop dat de bewoners voor Jorge kiezen.
Stabiele jongeman.
Dylan is weer een jonkie die niet weet wat hij wil en kan.
En Jessie ook uiteindelijk. Febo beslist toch wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die blik naar Mylene zei mij dat hij dat echt denkt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef snetje het volgende:
Jens: Tim gaat niet naar huis..hij maakt een hele goede kans om te blijven...
Maar dit kan hij zeggen omdat Franny erbij zit...
Kan zo weer veranderen, zijn net binnen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
is toch al beslistquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef mcspicy het volgende:
Jens : Tim heeft een grote kans om te blijven.En daarna seinen naar Mylene en Franny
Ik vind haar vooral steeds luier worden...quote:
Fake nieuws dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef mcspicy het volgende:
Jens : Tim heeft een grote kans om te blijven.En daarna seinen naar Mylene en Franny
Hij zat iets te seinen,waarom hij dat dachtquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die blik naar Mylene zei mij dat hij dat echt denkt.
oftewel: die is geland in vakantiepark U2quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral steeds luier worden...
Precies.....Het is meestal iets wat je je hele leven bij je draagt...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet heengaan om door iemand een prutswerk op mijn lichaam te laten zetten. Het is niet iets dat vanzelf wegtrekt als je er van baalt.
Wat Jens zegt moet je gelijk weer vergeten. Ik geloof geen woord van wat er uit zijn mond komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat Jens nu weer smerige spelletjes bedenken om Tim erin te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |