👍schattigquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het gaat een tuintje worden met zitplekken van steigerhout.
De Denkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die jongen bij Gerrit wel ok....Wat is zijn naam?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tasmanian devil.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik denk dat we dan echt niet van hem af zijn. Iedere week die kop boven het hek ed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij weg is kan hij geen terror meer doen.
Jorge.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die jongen bij Gerrit wel ok....Wat is zijn naam?
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan echt niet van hem af zijn. Iedere week die kop boven het hek ed.
drama brieven naar frannyquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan echt niet van hem af zijn. Iedere week die kop boven het hek ed.
Hij moet zijn keuze nog ondersteunen als zijnde de harde werker die veel voor Utopia/de groep doet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef mcspicy het volgende:
Heeft iemand Jessie al verteld dat de stemming al voorbij is?
Met zijn halve schep zand en roze korte broek over een maillot
Tattooboy(d) denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Op wie gaat Jessie? Wie ziet Jessie wel zitten? Is dat al bekend. Vroeg het al.
Wauw.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:18 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Streamers hebben bijstandsopslag gehad... donaties gaan als een speer ¤966
Braziliaanse mannen zijn vaak erg breed hoor en dan draagt Jorge ook nog erg strakke kleding.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jorge heeft wel de heupen van een Georgette.
Die is er nog niet over uit...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Op wie gaat Jessie? Wie ziet Jessie wel zitten? Is dat al bekend. Vroeg het al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |