quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Zorro het volgende:
Het is de hand van de Koreaanse. In voetbal is dit een penalty.
Hand tegen schaatsquote:
Schulting valt doordat de schaats die bij de afzet uiteraard naar achter omhoog gaat tegen de hand van de Koreaanse aankomt zover ik zie. Of de Koreaanse daar wat aan kan doen en dat een penalty is, is wat anders, maar dat was dacht ik te zien de oorzaak van de val.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik had het over de val van Schulting, jij over iets anders?
Dan heb je de herhaling van dichtbij niet gezien er was niets of niemand in de buurt van Schulting.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schulting valt doordat de schaats die bij de afzet uiteraard naar achter omhoog gaat tegen de hand van de Koreaanse aankomt zover ik zie. Of de Koreaanse daar wat aan kan doen en dat een penalty is, is wat anders, maar dat was dacht ik te zien de oorzaak van de val.
Soms ben je ff blij dat Hersman en Dijkstra er niet zijn, maar als je dan Vd Berg en Van Dijk hoort kan het dus nog slechter.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Vd Berg weer te raaskallen, gelukkig corrigeert Cees hem steeds.
Dan heb ik die herhaling gemist denk ik ja. Oh well...quote:Op zondag 10 maart 2019 15:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan heb je de herhaling van dichtbij niet gezien er was niets of niemand in de buurt van Schulting.
Ze dacht dat ze haar rondes er al op had zitten zegt ze nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan was ze inderdaad 3de geworden, beetje vreemd als ze echt niet het rondje heeft afgemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |