Jij doet alsof Feyenoord in een luxepositie zit dat er straks even 5 of 6 nieuwe spelers opstaan die Feyenoord naar een hoger niveau gaan tillen. Als van Persie zou besluiten om er nog een jaar aan vast te plakken is hij de eerste die je opstelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lekker weer een heel seizoen afbraakvoetbal en de resultaten van je elftal ophangen aan de incidentele genialiteit van één individuele hoogbejaarde speler.
Ben blij dat hij stopt.
Lagere middenmoot dan, of een niveautje Stuttgart. Maar die blijft niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef Caland het volgende:
Je moet wel compleet achterlijk zijn wil je denken dat Jorgensen na dit seizoen door de middenmoot in Engeland opgepikt wordt.
Denk dat er maar weinig clubs hun handen gaan branden aan een spits die het hele seizoen geblesseerd is geweest of op de bank gezeten heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lagere middenmoot dan, of een niveautje Stuttgart. Maar die blijft niet meer.
knettergekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lekker weer een heel seizoen afbraakvoetbal en de resultaten van je elftal ophangen aan de incidentele genialiteit van één individuele hoogbejaarde speler.
Ben blij dat hij stopt.
Ik geloof oprecht dat het voor de club noodzakelijk is dat men naar andere opties gaat kijken dan constant maar weer bijna smekend hopen dat Van Persie met een geniale ingeving de wedstrijd doet kantelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij doet alsof Feyenoord in een luxepositie zit dat er straks even 5 of 6 nieuwe spelers opstaan die Feyenoord naar een hoger niveau gaan tillen. Als van Persie zou besluiten om er nog een jaar aan vast te plakken is hij de eerste die je opstelt.
Van Persie zou allang bijgetekend kunnen hebben als hij er en der wat invalbeurten kreeg en op tijd gewisseld zou worden en niet ongeveer het hele elftal had moeten dragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vind het wel tof om in hetzelfde topic te kunnen posten met de enige persoon op de wereld die blij is dat Van Persie stopt.
Drammen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie zou allang bijgetekend kunnen hebben als hij er en der wat invalbeurten kreeg en op tijd gewisseld zou worden en niet ongeveer het hele elftal had moeten dragen.
Volgens eigen zeggen loopt hij constant met pijn rond. Gun die man gewoon een waardig afscheid en stop met drammen.
Kan je ingaan op mijn post?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie zou allang bijgetekend kunnen hebben als hij er en der wat invalbeurten kreeg en op tijd gewisseld zou worden en niet ongeveer het hele elftal had moeten dragen.
Volgens eigen zeggen loopt hij constant met pijn rond. Gun die man gewoon een waardig afscheid en stop met drammen.
Volgend seizoen houd je toch gewoon Jorgensen in de spits? Die gaat niet weg denk/hoop ik en heeft genoeg onderliggende kwaliteiten om weer een topseizoen te draaien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
gelukkig hebben we Vente aldus j de jong en martin van geel.
Ik heb liever gewoon een goede voetballer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Volgend seizoen houd je toch gewoon Jorgensen in de spits? Die gaat niet weg denk/hoop ik en heeft genoeg onderliggende kwaliteiten om weer een topseizoen te draaien.
Verder moet je iemand hebben die de baas is in t veld, een natuurlijke leider die er nu niet is. Een agressieveling die de boel op de juiste plek neerzet, de ballen verovert en passie toont.
Die heb je nu ook ook al wel maar 11 goede voetballers maken niet per se een strijdbaar elftal. En iemand die de boel op sleeptouw neemt zou ook best goed kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een goede voetballer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jorgensen speelt alleen goed tegen psv.
PASSIEquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die heb je nu ook ook al wel maar 11 goede voetballers maken niret per se een strijdbaar elftal. En iemand die de boel op sleeptouw neemt kan ook best goed voetballen.
Zoals ik t zie was zo iemand juist datgene wat er aan ontbrak dit seizoen bij Feyenoord. Hopelijk kan Stam dan in ieder geval de passie die hij had als speler overbrengen op de groep.
dit seizoen wel vorig seizoen ook veel gedoe had je moeten verkopen toen het kon.quote:
Vente. Die is voor Feyenoord echt niet geschikt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
gelukkig hebben we Vente aldus j de jong en martin van geel.
Ja datgene wat ajakkes tegen Real Madrid liet zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
PASSIE
GIF
MOUWEN OPSTROPEN
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Ik ben het grotendeels eens met je post Stijn. Maar je kunt niet het succes of falen van de club constant aan een persoon blijven ophangen.quote:
Ach, het is Van Geel dus die inhoudelijke analyse zal teveel gevraagd zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels eens met je post Stijn. Maar je kunt niet het succes of falen van de club constant aan een persoon blijven ophangen.
Zolang Van Persie pak hem beet om de wedstrijd zijn genialiteit etaleert en men een derde of vierde plek veilig stelt gaan zowel spelers als trainer (lees Gio) niet op zoek naar oplossingen voor het belabberde veldspel.
Feyenoord ging pas draaien toen Kuyt uit het team werd gekankerd. Maargoed over een jaar of 10 heeft de dominee Feyenoord waarschijnlijk in zijn ééntje kampioen gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja datgene wat ajakkes tegen Real Madrid liet zien eigenlijk.
Dat hebben wij t hele seizoen over t algemeen gemist.
Maar ik snap nooit zo goed de tweedeling van iedereen dat je of bovenstaande kwaliteiten die jij benoemt kan hebben of een goede voetballer bent.
Heel veel hebben zoiets van: "tis of een goede voetballer of erm harde werker" En dan heb je mensen die goede voetballers willen, mensen die alleen maar harde werkers willen en mensen die ze allebei in t team willen.
Ik denk juist dat t altijd begint met inzet en passie, hoe goed of slecht je ook kunt voetballen en dat het helpend in een team kan zijn als je er iemand bij hebt die zulke passie uit kan dragen a la Kuyt.
Maar iemand die passie uitdraagt kan ook gewoon een hele sierlijke voetballer zijn zoals bijvoorbeeld Berghuis dat ook wel in zich heeft.
Ik ben het ermee eens. Het is een goede voetballer maar hij heeft z'n tijd gehad. En t is ook nog eens een hele fijne vent volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels eens met je post Stijn. Maar je kunt niet het succes of falen van de club constant aan een persoon blijven ophangen.
Zolang Van Persie pak hem beet om de wedstrijd zijn genialiteit etaleert en men een derde of vierde plek veilig stelt gaan zowel spelers als trainer (lees Gio) niet op zoek naar oplossingen voor het belabberde veldspel.
Kuyt heeft er mijn inziens zeker aan mee geholpen. Hij speelde toen lang niet altijd even goed en ik zeg ook niet dat t slecht is van Van Bronckhorst om hem een tijd op de bank te houden maar juist dat gif wat Kuyt in zich bleef houden heeft ons in bijv. die laatste wedstrijd tegen Heracles wel over de streep getrokken..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord ging pas draaien toen Kuyt uit het team werd gekankerd. Maargoed over een jaar of 10 heeft de dominee Feyenoord waarschijnlijk in zijn ééntje kampioen gemaakt
Grootste geschiedvervalsing ooit.
In zijn huidige hoedanigheid waarbij hij eigenlijk het hele elftal moet dragen wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens. Het is een goede voetballer maar hij heeft z'n tijd gehad. En t is ook nog eens een hele fijne vent volgens mij
Is ook wel eens anders geweest, met het WK 2014 als enorm dieptepunt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens. Het is een goede voetballer maar hij heeft z'n tijd gehad. En t is ook nog eens een hele fijne vent volgens mij
Hahaha mooi omschreven! Het komt er helaas niet altijd uit door brandhout om hem heen en omdat hij de jongste niet meer is, maar bij elk balcontact druipt de klasse ervan af, zelfs in slechte wedstrijden. Zelfs dan blijf je rekening houden met de mogelijkheid dat hij ineens vanuit het niets iets briljants doet en scoort.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
Volgend jaar stopt van Persie er mee en dit jaar mogen we er nog even van "genieten"
En dat ie soms geniale momenten heeft die hij even later weer afwisselt met pure onzichtbaarheid maken Van Persie ook juist de onbegrepen, ongrijpbare man die hij is. Je hoort een uil schreeuwen in de nacht maar je ziet hem niet. Het is Van Persie. Je loopt door de straat en denkt "waar komt dat getik vandaan?" Het is Van Persie.
Velen zullen er nog volgen die ook in Feyenoordshirt in de Kuip zullen spelen maar zo mysterieus als Van Persie zullen er maar weinigen zijn.
Kan er niet gewoon gestopt worden met drammen?
Wanneer half Nederland een houten 'Klaas' boven een pure voetballer als hij zou verkiezen, zou ik ook zwaar cynisch worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Is ook wel eens anders geweest, met het WK 2014 als enorm dieptepunt.
Of voor Arsenalfans in 2012
Was dat het team waar zoveel talent in zou zitten of is dat de o15?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:15 schreef Oldground het volgende:
O16 heeft vandaag 0-9 gewonnen op de Herdgang tegen PSV. Maar dat team wordt dan ook gecoacht door Theo Lucius.
Ben daar niet zo goed van op de hoogte. Las wel dat de betere spelers al naar O17 zijn overgeheveld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was dat het team waar zoveel talent in zou zitten of is dat de o15?
Alleen als we volgend seizoen rechterrijtje eindigen zie ik hem vertrekken, anders zit hij er tot het nieuwe stadion er is in 2045.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:01 schreef macca728 het volgende:
Dozen voor Martin Van Geel om zijn spullen in te doen bij De Kuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |