Dit ga ik dus niet doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een keer een leuk liedje wil luisteren: zoek op Spotify het nummer ‘Feyenoord wordt Kampioen, Hallelujah’
Écht beschamend.
Vroegah werd er elk jaar een cd uitgebracht met minstens net zulke beschamende nummers. Hoort er een beetje bij. Ook dit is een remake geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een keer een leuk liedje wil luisteren: zoek op Spotify het nummer ‘Feyenoord wordt Kampioen, Hallelujah’
Écht beschamend.
Het komt in dit geval van een cd uit 2004, waarop ook ‘Feyenoord is het Toverwoord’ stond, wat ik altijd een beetje als een rip-off heb gezien van ‘Feyenoord wij houden van die club’. Vooral ook omdat in 2004/05 de ellende bij Feyenoord begon met aanhoudend wanbeleid wat best lang heeft geduurd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroegah werd er elk jaar een cd uitgebracht met minstens net zulke beschamende nummers. Hoort er een beetje bij. Ook dit is een remake geloof ik.
Dat nummer wordt de laatste jaren nog wel eens gezongen, wanstaltig nummer waarbij mijn nekharen direct overeind gaan staan. Totaal geen nummer voor in het stadion ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het komt in dit geval van een cd uit 2004, waarop ook ‘Feyenoord is het Toverwoord’ stond, wat ik altijd een beetje als een rip-off heb gezien van ‘Feyenoord wij houden van die club’. Vooral ook omdat in 2004/05 de ellende bij Feyenoord begon met aanhoudend wanbeleid wat best lang heeft geduurd.
Ja, hoor hem ook eens langskomen. ‘Feyenoord wij houden van die club’ heeft nog tenminste mee dat het uit een kampioensjaar komt en dat de tekst buitengewoon aansloot bij het seizoensverloop van 16/17. ‘Feyenoord is het toverwoord’ is minstens zo tenenkrommend, maar de tekst is bijna meer carnaval en het lied zelf komt nog uit een kansloos kutseizoen. De verdediging uit dat jaar was nog een stuk beschamender dan dat we nu hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat nummer wordt de laatste jaren nog wel eens gezongen, wanstaltig nummer waarbij mijn nekharen direct overeind gaan staan. Totaal geen nummer voor in het stadion ook.
100% eens. Nu roepen ze weer dat we ons volledig op de jeugd gaan richten, nadat we verdomme er 30 miljoen aan kansloze aankopen doorheen gejaagd hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral kritiek op de wijze van beleidsvoering. Je kan niet eerst bij Advocaat uitkomen en dan bij Stam. Dan is er geen duidelijke lijn gekozen.
Kijk als ze nou uiteindelijk bij Stam waren uitgekomen met het argument dat ze jonge Nederlandse trainers de kans willen geven, of welk argumenten je daar dan ook bij kan verzinnen, dan had ik daar ook best kritiek op kunnen hebben maar dan vloeit het in ieder geval voort uit een bepaalde lijn die is gekozen
Maar nee, men gaat eerst voor Advocaat want ervaring is vereist en daarna is plan B Jaap Stam want er komt dan een hele verschijning binnen. Fuck logics.
Alles wat Van Geel doet en heeft gedaan is adhocbeleid.
Het is allemaal net zo ongeremd en intuïtief als Johnny Depp in Fear and Loathing in Las Vegas.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
100% eens. Nu roepen ze weer dat we ons volledig op de jeugd gaan richten, nadat we verdomme er 30 miljoen aan kansloze aankopen doorheen gejaagd hebben
Hebben ze ook concrete plannen hoe ze de jeugdopleiding willen verbeteren? Meer techniektrainingen, bepaalde speelstijl, jeugdscouting op orde krijgen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
100% eens. Nu roepen ze weer dat we ons volledig op de jeugd gaan richten, nadat we verdomme er 30 miljoen aan kansloze aankopen doorheen gejaagd hebben
Eens, elke keer weer plaatsvervangende schaamte als dat in het stadion langskomt. Niemand vindt het ook wat heb ik het ideequote:Op donderdag 7 maart 2019 07:49 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat rotstad toch wel zon kutnummer.
En we hebben nog niet genoeg keepersquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:59 schreef Moustachio het volgende:
Nu de trainer binnen is nu nog een Eredivisie aankoop zoals Bryan Linssen, en van Geel kan weer op vakantie. Klaar voor het nieuwe seizoen.
Prima nummertje. Niks mis mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:49 schreef MPC60 het volgende:
Sergio Padt incoming.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En we hebben nog niet genoeg keepers
Dat kakkertje van de Hermes Houseband heeft dat voor eeuwig verneukt voor me. Ik zie hem nog zitten in die cabrio op het veld.quote:
Als ze die al zouden hebben, kan dat morgen weer anders zijn. Hapsnap beleid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze ook concrete plannen hoe ze de jeugdopleiding willen verbeteren? Meer techniektrainingen, bepaalde speelstijl, jeugdscouting op orde krijgen?
Eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:49 schreef MPC60 het volgende:
Het zijn studenten, wat had jij verwacht? DJ Bootsy Pauli?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat kakkertje van de Hermes Houseband heeft dat voor eeuwig verneukt voor me. Ik zie hem nog zitten in die cabrio op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |