Waarschijnlijk zit er stroomafwaarts (op de begane grond) een verstopping waardoor het water van boven, niet kan weglopen. Dat komt dan via "de weg van de minste weerstand" via de wasbak omhoog. Het beste begin je met beneden heet sodawater door de wasbak te spoelen. Als dat niet werkt, mechanisch gaan ontstoppen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Vrienden,
Ik heb een probleem. Als ik douche of als de wasmachine leegloopt (allebei in de badkamer), komt het water beneden in de wasbak in de keuken weer omhoog.
Wat moet ik nu doen?
Akkoord. Helpt het als ik van die ontstopper haal als HG ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er stroomafwaarts (op de begane grond) een verstopping waardoor het water van boven, niet kan weglopen. Dat komt dan via "de weg van de minste weerstand" via de wasbak omhoog. Het beste begin je met beneden heet sodawater door de wasbak te spoelen. Als dat niet werkt, mechanisch gaan ontstoppen.
1) Kan, maar dat is behoorlijk agressief spul, nl. Natronloog (NaOH) hetgeen je ook als loog kunt kopen. Soda is NatriumCarbonaat (Na2CO3) en veel minder agressiefquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:38 schreef timmmmm het volgende:
1) Helpt het als ik van die ontstopper haal als HG ofzo?
2) Wat moet ik me voorstellen bij mechanisch ontstoppen?
En als je die materialen zelf niet hebt; of je krijgt het niet open.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:38 schreef timmmmm het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij mechanisch ontstoppen?
Geeft een leuke show maar een sodaoplossing van zilversoda zoals blomke zegt werkt stukken beter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:22 schreef Pugg het volgende:
Bakingpowder ( A.H verkoopt het) en schoonmaak azijn.
simpel en goedkoop
Werkt uitstekend bij ons, waarbij ik niet zeg dat de ander tip niet werktquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geeft een leuke show maar een sodaoplossing van zilversoda zoals blomke zegt werkt stukken beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |