OK goed geluisterd, Er zijn meer betekenissen natuurlijk. Maar ik dacht hij kijkt omhoog.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.
Lekker speculeren: ik vind het passen bij z'n nummer Ice Age, wat ik in een van die video's voorbij hoorde komen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat idee in de vergetelheid was geraakt.
Bij Ice Age zijn genoeg stagingideeën te verzinnen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.
Lekker speculeren: ik vind het passen bij z'n nummer Ice Age, wat ik in een van die video's voorbij hoorde komen.
Leuk dat je mee post, wordt een gezellige boel morgenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zouden deze week naar Shabu Shabu gaan maar ik dacht, nee morgen kan niet, dan moet ik hyperen op FOK!
Dus nu gaan we vanavond, yay.@:Greys
Hoewel dit meer in de slowchat hoort. Maar ik herinner me van vorig jaar dat het Waylontopic eigenlijk de nieuwe slowchat werd dus ach.
En ja ik heb weer koffie op, zit op mijn praatstoel.
Hij zingt bijna elk refrein in kopstem... ik vond Ice Age wel leuk ja. Al die nummers zijn een beetje hetzelfde qua opbouw, dus het maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef ato het volgende:
[..]
OK goed geluisterd, Er zijn meer betekenissen natuurlijk. Maar ik dacht hij kijkt omhoog.
Was Ice Ace een mooi liedje?
Ik vind zijn kopstem bv mooi passen in Arcade en I miss you.
Ice Agequote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zingt bijna elk refrein in kopstem... ik vond Ice Age wel leuk ja. Al die nummers zijn een beetje hetzelfde qua opbouw, dus het maakt me ook niet zoveel uit.
Ook toevallig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ice AgeEn dan deze eerder gemaakte gif
[ afbeelding ]
Weten we nu ook waar hij naar kijkt op de foto. Een eikeltje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Weten we nu ook waar hij naar kijkt op de foto. Een eikeltje.![]()
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die fotoquote:
Zo veel potentiële gifjes mogelijk dan!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die foto
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik van mij denk ik.
Is het niet zo dat je nummer maximaal een jaar oud mag zijn, ook in deze vorm? (video uit 2017)quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die foto
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Beelden van de clip zijn gelekt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |