SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Geluk speelt inderdaad ook mee. Real zit in een dramatische periode, Ramos benadeelde zijn eigen team en de eerste twee kansen vlogen er ook gelijk in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en het is in 20 jaar nog nooit zo'n volgevreten teringbende qua spelers geweest bij Madrid, maar je moet het toch maar even doen
8. 2 miljoen voor zwolle.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef TheJanitor het volgende:
3 punten voor de ranking, 10 miljoen erbij?
Dat was wel een Frenkie de Boertje inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Frenkie mag nog wel een tik op zijn scrotum hebben voor dat balverlies vlak voor tijd
En het was bijna een wonder dat er niet meer in zijn gevlogen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die goals waren ook stuk voor stuk geweldig
Proficiat GGMM. Hebben die 2 minuten extra toch geholpen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat GGMM. Hebben die 2 minuten extra toch geholpen.
Daar lijkt het beste wel af dit seizoen ja, maar dan nog... Alles is nu bonusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Simmertje het volgende:
Tottenham trouwens ook leuke tegenstander, niet kansloos en mooie trip.
Eens, maar ik hoop dat deze flow nu ook de beslissende motivatie is voor de titelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel oppassen voor Fortuna zondag, dat is even wat anders dan Real Madrid natuurlijk.
Ik verklaarde iedereen voor gek die zei dat we finale EL zouden halen twee jaar geleden, laat staan zo ver komen in de CLquote:
Heerlijke titel “Ajax rip away Real Madrid’s crown”quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
https://www.marca.com/en/(...)68e3e104b8b4617.html
Dit was erg knullig...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Frenkie mag nog wel een tik op zijn scrotum hebben voor dat balverlies vlak voor tijd
Als ik toch even een kritische noot mag plaatsen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik toch even een kritische noot mag plaatsen...Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simply put; Ajax were superb. The visitors were technically and tactically superior, with Dusan Tadic and David Neres leading the way in a breathtaking display of football that evoked memories of Ajax's dominant teams of the early 1990s. Real certainly did not lack for chances, but the defence did itself no favours and the absence of Sergio Ramos on the back-line was sorely felt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
https://www.marca.com/en/(...)68e3e104b8b4617.html
Maakt voor De Telegraaf niet uit, die zagen moeiteloos doorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kwartfinale CL
Beker finale
Nog in de race voor kampioenschap.
Ten hag
Dank.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Haxball room zat mokervol trouwens.
Bayernquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Echt benieuwd waar De Ligt heen gaat. Wat een beest is dat zeg.
Simply put; Ajax were superb. The visitors were technically and tactically superior, with Dusan Tadic and David Neres leading the way in a breathtaking display of football that evoked memories of Ajax's dominant teams of the early 1990s.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heerlijke titel “Ajax rip away Real Madrid’s crown”
Echt he. Onverzettelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Hij blijft. Er is geen ploeg die hem beter kan maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Ff Reddit checkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:26 schreef Heeinz het volgende:
Iemand een mp4 van deze wedstrijd? Heb ik morgen wat te kijken in het vliegtuig
Ik ben bang dat je hier geen gelijk gaat krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij blijft. Er is geen ploeg die hem beter kan maken.
Haalt ook zo ontzettend vaak belangrijke afvallende ballen eruit.quote:
Hoe die alleen een kopduel aangaat. Vol overtuiging. Enorme sprongkracht ook. Nee, die gaat het wel redden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haalt ook zo ontzettend vaak belangrijke afvallende ballen eruit.
Ongelooflijk...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kwartfinale CL
Beker finale
Ten hag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Imagine being Thibaut Courtois.
You've f*cked off Atletico fans cos you joined their rivals.
You f*cked off Chelsea fans cos you forced your way out.
And you join Real Madrid just to join the end of an era as everyone has already won everything there is to win there.
Oof.
twitter:FutballTweets twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:40:34Ajax free kick from the stands is the best video you’ll see today. https://t.co/g2V1CRiffW reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:35 schreef Bugno2 het volgende:
Ligue des champions : un Ajax magique élimine le Real à Madrid
https://www.lequipe.fr/Fo(...)real-a-madrid/995407
BOHHH
quote:Magnifique, héroïque, fantastique.. Accoustique (parcage) et Galactique. Pas de cadeau arbitral, pas de pénalty.. Merci Ajax pour ces moments de bonheur qu'on oubliera pas de sitôt. #FootballTotal
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:35 schreef franklop het volgende:
twitter:FutballTweets twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:40:34Ajax free kick from the stands is the best video you’ll see today. https://t.co/g2V1CRiffW reageer retweet
Ik neem alles terug, Haggodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kwartfinale CL
Beker finale
Ten hag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:35 schreef franklop het volgende:
Hahahaha. Genot.twitter:edwinwinkels twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:33:16En Sergio Ramos dacht dat het wel een mooie avond zou zijn om een eretribune voor zichzelf in te richten (SR4) en er beelden voor een documentaire over hem te laten opnemen... https://t.co/LfrudITWdX reageer retweet
Zeker. Hij en Tadic staken er boven uitquote:
Ik heb de jaren 90' bewust meegemaakt, maar desondanks komt dit zeker in de top-10quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:43 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is zo'n wedstrijd die ineens de top 3 binnenkomt qua wedstrijden die je bewust hebt meegemaakt van Ajax. Dat had Milan - Ajax in 2003 ook kunnen zijn, maar toen gleed Chivu uit...
Proficiat! Waar gaat dit eindigen Tarado?quote:
Ik ook 1994quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb de jaren 90' bewust meegemaakt, maar desondanks komt dit zeker in de top-10
Nou nou nou, wat een briljant man is die Ten Hag toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax stond voorafgaande aan het toernooi 1994/1995 250 tegen 1 bij de bookmakers om uberhaupt 1 ronde te overleven. Ook toen waren clubs als Bayern, Barca, Real eigenlijk niet te pakken. Zo zie je maar weer dat je met een leuke lichting ook van topploegen kunt winnen.
Groot compliment richting Ten Hag die goed zag dat er continu druk gegeven moest worden op Kroos, Modric en de backs. Daar lag de sleutel van deze 1-4 overwinning.
Luisitogodtwitter:LuisSuarez9 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:45:11Gefeliciteerd! Ik ben altijd ajacid 👏👏👏👏 @AFCAjax https://t.co/HS21XavcIq reageer retweet
Ajacidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:LuisSuarez9 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:45:11Gefeliciteerd! Ik ben altijd ajacid 👏👏👏👏 @:AFCAjax https://t.co/HS21XavcIq reageer retweet
Tja, ik zie Ajax niet de CL winnen; Real is nu echt duidelijk in een mindere periode.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook 1994Ajax 250/1 bookmakers (beetje zelfde als nu) en toen gingen ze gewoon voetballen en dikke schijt aan de grote clubs en dan kan alles.
Riepen we toen ook. AC Milan daar konden we NOOIT van winnen. Real? Bayern? Het is exact hetzelfde. Nu zeg ik niet dat we gaan winnen, maar het is dezelfde situatie. Ook toen had je al wereldtoppers rondlopen bij die clubs met bergen geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, ik zie Ajax niet de CL winnen; Real is nu echt duidelijk in een mindere periode.
Reddit/r/hotwifequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan niks vindenwil eigenlijk die met Sierd
ziggogo en dan replayquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan niks vindenwil eigenlijk die met Sierd
Hoezo opvallend? Spelregel 1; Als iets niet duidelijk is dan is het altijd in het voordeel van de aanvallende partij/partij die de bal heeft. Het was niet te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
Geweldig gedaan!!
En heel opvallend dat ze die bal niet uit hebben gegeven. Ik zou dat echt veel eerder hebben begrepen dan die afgekeurde goal van Tagliafico in de thuis wedstrijd. Zou voetbal tegen zulke grote clubs dan toch eerlijk zijn??!! Hier hadden ze heel makkelijk Real een handje kunnen helpen. Een zege dat ze dat niet hebben gedaan. Bij enige twijfel voordeel aan de aanvallende ploeg!
De koppen zij n er al hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:49 schreef RAVW het volgende:
Ben heel benieuwd naar de kranten kopen morgen in Spanje , Real zal het niet echt goed doen in de kranten morgen :-)
96 hadden we ook wel mogen winnen ripquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:54 schreef TLC het volgende:
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Ajax van KV Mechelen verloor![]()
maar goed dat ze weer terug zijn
Potverdikkie, jij bent echt viesoudquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:54 schreef TLC het volgende:
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Ajax van KV Mechelen verloor![]()
maar goed dat ze weer terug zijn
Paris is wel erg goed bv, maar er liggen kansen. Roma, Atletico of Tottenham zou prima zijn. Tottenham ook leuk omdat er een hoop ex-Ajacieden spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riepen we toen ook. AC Milan daar konden we NOOIT van winnen. Real? Bayern? Het is exact hetzelfde. Nu zeg ik niet dat we gaan winnen, maar het is dezelfde situatie. Ook toen had je al wereldtoppers rondlopen bij die clubs met bergen geld.
Toen deed PSV het ook best aardig Europeesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Potverdikkie, jij bent echt viesoud
AC Milan was toen mokergoed. Tottenham heeft een aantal zwakke schakels nu zoals Dierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Paris is wel erg goed bv, maar er liggen kansen. Roma, Atletico of Tottenham zou prima zijn. Tottenham ook leuk omdat er een hoop ex-Ajacieden spelen
Helemaal mee eens, maar toch vond ik dat je het redelijk kon zien in 1 van die beelden. Maar prima, volgens hun was dat niet duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Spelregel 1; Als iets niet duidelijk is dan is het altijd in het voordeel van de aanvallende partij/partij die de bal heeft. Het was niet te zien.
Wat kon je zien? De bal moet in zijn geheel over de lijn zijn, dus als de bal nog maar 1 stipje wit van de lijn raakt is het geen 100%.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar toch vond ik dat je het redelijk kon zien in 1 van die beelden. Maar prima, volgens hun was dat niet duidelijk genoeg.
Bal moet in zijn geheel over lijn zijn. Dat was niet te zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar toch vond ik dat je het redelijk kon zien in 1 van die beelden. Maar prima, volgens hun was dat niet duidelijk genoeg.
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:57:14Zo nu gaat het toernooi beginnen..😜😜😜 reageer retweet
PSG voorin sterk, achterin toch een aantal zwaktes waaronder Meunier en die Kimpembe is wel een kast, maar lomp.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen PSG en City wil ik niet. Barca al te vaak gezien, rest maakt me niet uit
Ik ging er vanuit dat hij afgekeurd zou worden en had er al vrede mee, dus ik was meer geïrriteerd dat die wedstrijd zolang stil lag.quote:
Die Italianen zaten toen allemaal aan de dopequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
96 hadden we ook wel mogen winnen rip
I know, maar ik zag toch volledig groen gras tussen de bal en de lijn, en dat zou dan betekenen dat hij erover is. Maar goed, misschien werd er ergens toch nog 1 wit sprietje geraakt, dus ik ben blij! Wil alleen zeggen dat de arbitrage Real hier makkelijk had kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat kon je zien? De bal moet in zijn geheel over de lijn zijn, dus als de bal nog maar 1 stipje wit van de lijn raakt is het geen 100%.
dank je, geen idee maar vandaag iig genotenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat! Waar gaat dit eindigen Tarado?
Je kijkt alleen naar onderkant, en zijkant van de bal dan? Groen zien betekent niet dat het HELEMAAL eroverheen isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
I know, maar ik zag toch volledig groen gras tussen de bal en de lijn, en dat zou dan betekenen dat hij erover is. Maar goed, misschien werd er ergens toch nog 1 wit sprietje geraakt, dus ik ben blij! Wil alleen zeggen dat de arbitrage Real hier makkelijk had kunnen helpen.
Dan kijk je nog niet zo lang voetbal i guess? Ajax tegen Real in 95 boh of Ajax met Cruijff.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is de beste wedstrijd die ik ooit van Ajax heb gezien.
ajacidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luisitogodtwitter:LuisSuarez9 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:45:11Gefeliciteerd! Ik ben altijd ajacid 👏👏👏👏 @:AFCAjax https://t.co/HS21XavcIq reageer retweet
Toen lag ik mijn luier nog vol te schijten terwijl ik in mijn ledikantje lag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kijk je nog niet zo lang voetbal i guess? Ajax tegen Real in 95 boh of Ajax met Cruijff.
Real Madrid - Ajax in '95 was nóg beter. Geloof mij nou maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat Ajax was meer in controle, vandaag was het gewoon op de counter, verder niks mis mee hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kijk je nog niet zo lang voetbal i guess? Ajax tegen Real in 95 boh of Ajax met Cruijff.
Je kan nu toch alles terugkijken? Kijk ook zeker het Ajax van de jaren 70quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen lag ik mijn luier nog vol te schijten terwijl ik in mijn ledikantje lag.
Ja maar ik had het over de beste wedstrijd die IK heb gezien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Real Madrid - Ajax in '95 was nóg beter. Geloof mij nou maar.
Dit was ook controle. Ajax is in balbezit eigenlijk niet in de problemen geweest. Zo balvast iedereen belachelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Ajax was meer in controle, vandaag was het gewoon op de counter, verder niks mis mee hoor
Tja, maar het is net als die goal die buitenspel werd gegeven in ons thuis duel. Zo twijfelachtig en dom om een goal dan af te keuren. Dat zou nu ook zo zijn geweest. Dus heel chill dat ze nu anders besloten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt alleen naar onderkant, en zijkant van de bal dan? Groen zien betekent niet dat het HELEMAAL eroverheen is
Dankje maat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Nu porto ,spurs of roma en je bent door.
True.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over de beste wedstrijd die IK heb gezien.
Niet wat de beste wedstrijd in de historie van Ajax was.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje maat.
En echt de volgende ronde zien we dan wel weer, is allemaal bonus. Deze herinnering raak ik niet meer kwijt.
Ik ga geen oude wedstrijden in zijn geheel terugkijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan nu toch alles terugkijken? Kijk ook zeker het Ajax van de jaren 70
Ajax - Gremio was ook genieten. Finale wereldbeker. Was ander soort partij, maar die spanning boh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje maat.
En echt de volgende ronde zien we dan wel weer, is allemaal bonus. Deze herinnering raak ik niet meer kwijt.
Dan ben je geen liefhebber.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga geen oude wedstrijden in zijn geheel terugkijken.
was zeker goed vandaag maar heeft natuurlijk ook met het affiche te makenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over de beste wedstrijd die IK heb gezien.
Niet wat de beste wedstrijd in de historie van Ajax was.
De onderkant was er sowieso overheen, en de zijkant ook, op 1 sprietje na.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt alleen naar onderkant, en zijkant van de bal dan? Groen zien betekent niet dat het HELEMAAL eroverheen is
Op middelbare school met de hele school gekeken. Was een gekkenhuis, vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax - Gremio was ook genieten. Finale wereldbeker. Was ander soort partij, maar die spanning boh.
Ik toevallig ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op middelbare school met de hele school gekeken. Was een gekkenhuis, vergeet ik nooit meer.
dat is waar maar het was nu vanuit hoog druk zetten en in die periode was het meer van achteruit over meer schijvenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was ook controle. Ajax is in balbezit eigenlijk niet in de problemen geweest. Zo balvast iedereen belachelijk.
Danny Blind kreeg een auto van de FIFA voor de winnende pingelquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op middelbare school met de hele school gekeken. Was een gekkenhuis, vergeet ik nooit meer.
Ik dacht aan de Fluwelen Revolutie terug van een paar jaar geleden, toen het 10-0 voor Real had moeten worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
was zeker goed vandaag maar heeft natuurlijk ook met het affiche te maken
Toen voor de enige keer in mijn schoolcarrière gespijbeld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax - Gremio was ook genieten. Finale wereldbeker. Was ander soort partij, maar die spanning boh.
Het leek vandaag aardig op een gemiddelde huisvrouw die een gloryhole bezoekt en daar te maken krijgt met moker veel lullen en in een rolstoel naar buiten moet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Fluwelen Revolutie terug van een paar jaar geleden, toen het 10-0 voor Real had moeten worden.
En nu weer met eigen jongens uit de jeugd en een paar goede aankopen Real daar helemaal wegspelen. Ja toen dacht ik wel weer even aan Cruijffdie zou ook zo genoten hebben van Frenkie.
Doordat de hele school aan het rennen en feesten was, vond ik 100 gulden op de grond. Ik heb het gehoudenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny Blind kreeg een auto van de FIFA voor de winnende pingel
Lekker crack roken genotquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doordat de hele school aan het rennen en feesten was, vond ik 100 gulden op de grond. Ik heb het gehouden
Cruijff (l)quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Fluwelen Revolutie terug van een paar jaar geleden, toen het 10-0 voor Real had moeten worden.
En nu weer met eigen jongens uit de jeugd en een paar goede aankopen Real daar helemaal wegspelen. Ja toen dacht ik wel weer even aan Cruijffdie zou ook zo genoten hebben van Frenkie.
Ik heb er een tv van gekochtquote:
Cruyffquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'ik heb een zak geld nooit een doelpunt zien maken'quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:04 schreef MakkieR het volgende:
Hoe vreemd is het als je vergeten bent dat Ajax moest spelen en je zet na een relaxed avondje Netflix je televisie op Veronica om 23 uur en je ziet op de 92e minuut 1 - 4 voor Ajax staan. Volgens mij heb ik een bril nodig, want ik geloof mijn ogen niet meer
Onder plak, lekker johquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Makkie moet samen met dinnetje verplicht een serie kijken
Overmarsgod. Die man is zo ontzettend bepalend geweest voor dit Ajax das werelds.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is wel een vrij aardig aankoopje gebleken hè.
Kolere.
Effectief als de pest. Want zó'n bijzondere speler is het ook weer niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is wel een vrij aardig aankoopje gebleken hè.
Kolere.
Blind ook gewoon goed, al vond ik hem in het begin af en toe wat onrustig spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overmarsgod. Die man is zo ontzettend bepalend geweest voor dit Ajax das werelds.
Heb je die 2e goal gezien koekoekquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Effectief als de pest. Want zó'n bijzondere speler is het ook weer niet.
Goals maken en assists leveren is toch een vrij aardige kwaliteit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Effectief als de pest. Want zó'n bijzondere speler is het ook weer niet.
Ze had in keuken moeten staan wachten tot ze bier moet brengenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon paar klappen geven dat achterlijke wijf ofnie
Ziyetsj Hans Ziyetsjquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech vindt het vast niet zo erg dat hij nog een jaartje bij Ajax moest blijven.
Daar kwam het inderdaad wel op neer, al ben ik getrouwd met twee dochters lolquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Makkie moet samen met dinnetje verplicht een serie kijken
Poe, die heeft het middenveld gewonnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Frenkie de Jong's game by numbers vs. Real Madrid:
100% tackles won
100% aerials won
91% passing accuracy
75 touches
6 ball recoveries
3 clearances
2 take-ons completed
1 interception
1 shot blocked
1 foul won
GOEIENDAG
Hoe doe je dat qua sex? Doe je dan eerst de oudste dochter of hoe werkt dat met zon huwelijk?quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar kwam het inderdaad wel op neer, al ben ik getrouwd met twee dochters lol
Stijf in de kruising, koekoek.quote:
1 tackle tegen Benzema verloor hij toch echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Frenkie de Jong's game by numbers vs. Real Madrid:
100% tackles won
100% aerials won
91% passing accuracy
75 touches
6 ball recoveries
3 clearances
2 take-ons completed
1 interception
1 shot blocked
1 foul won
GOEIENDAG
Niet die goal van Tadic he. Bedoel die rondo die hij deed om Modric weg te zetten geloof ik bohhhquote:
Ik zou hem rakenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne man man man wat een enorme baas.
Volledig; totdat hij het in de '82e minuut weer iets te hoog in zijn bol kreeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poe, die heeft het middenveld gewonnen.
Flauw, je begrijpt wat ik bedoel, heb een vrouw en twee dochtersquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe doe je dat qua sex? Doe je dan eerst de oudste dochter of hoe werkt dat met zon huwelijk?
Kreeg kramp, wilde de bal eerder wegspelen. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volledig; totdat hij het in de '82e minuut weer iets te hoog in zijn bol kreeg.
Een Zidane pirouette Optima forma.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet die goal van Tadic he. Bedoel die rondo die hij deed om Modric weg te zetten geloof ik bohhh
Mwa weet ik niet. Varane keek wel een paar keer mokerdom uit zijn ogen trouwensquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Met hem erbij was dit nooit gelukt.
Zet 9/10 en 16/17 april maar alvast in je agenda!quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee niet onder de plak, gewoon vergeten, eigen schuld.
Veelzeggend wel dat een team als Real Madrid zo uit elkaar valt omdat één speler niet meedoet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Met hem erbij was dit nooit gelukt.
Siem de Jong.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goals maken en assists leveren is toch een vrij aardige kwaliteit.
Ronaldo hadden ze nooit moeten verkopen. Dat riep ik al op de dag dat ze hem verkocht hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veelzeggend wel dat een team als Real Madrid zo uit elkaar valt omdat één speler niet meedoet.
Beter nog, ik zet mijn televisie op de timer lolquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet 9/10 en 16/17 april maar alvast in je agenda!
Nja ooit hadden ze hem toch moeten vervangen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ronaldo hadden ze nooit moeten verkopen. Dat riep ik al op de dag dat ze hem verkocht hadden.
Varane is echt een top-verdediger, maar hij werd in de steek gelaten door die prutser naast hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet. Varane keek wel een paar keer mokerdom uit zijn ogen trouwens
Vervangen klopt, maar niet met Bezemwagenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ooit hadden ze hem toch moeten vervangen.
Barcelona gaat ook zo naar de tyfus wanneer Messi stopt.
Veelzeggend dat hij een leider nodig heeft naast hem. Heeft zou je zeggen nu wel genoeg ervaring opgedaan om het zelf op te zettenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Varane is echt een top-verdediger, maar hij werd in de steek gelaten door die prutser naast hem.
Tegen Nederland was diezelfde Varane ook teringslecht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Varane is echt een top-verdediger, maar hij werd in de steek gelaten door die prutser naast hem.
We hadden dit keer een scheids die wel echt een klein conflictje had met de Uefa.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
Geweldig gedaan!!
En heel opvallend dat ze die bal niet uit hebben gegeven. Ik zou dat echt veel eerder hebben begrepen dan die afgekeurde goal van Tagliafico in de thuis wedstrijd. Zou voetbal tegen zulke grote clubs dan toch eerlijk zijn??!! Hier hadden ze heel makkelijk Real een handje kunnen helpen. Een zege dat ze dat niet hebben gedaan. Bij enige twijfel voordeel aan de aanvallende ploeg!
Ik heb wedstrijden van Varane gezien waar hij geen enkele fout heeft gemaakt. Niet eens de kleinste.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Nederland was diezelfde Varane ook teringslecht.
Vergeet ook niet dat Ajax de meeste punten heeft gepakt van ALLE Europese clubs dit seizoen. KOEKOEK.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef MakkieR het volgende:
Best wel een indrukwekkend lijstje trouwens, Eerst even Bayern aan de kant gezet en daarna Real Madrid. Ik denk dat de rest van Europa nu Ajax wel serieus gaat nemen.
Dat kan. Een aap vangt weleens een nootje. Ramos en een Chiellini zijn nog 2 levels hoger.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb wedstrijden van Varane gezien waar hij geen enkele fout heeft gemaakt. Niet eens de kleinste.
Totdat ze merken in wat voor kut-competitie we zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef MakkieR het volgende:
Best wel een indrukwekkend lijstje trouwens, Eerst even Bayern aan de kant gezet en daarna Real Madrid. Ik denk dat de rest van Europa nu Ajax wel serieus gaat nemen.
Nja we hebben Bayern niet aan de kant gezet natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef MakkieR het volgende:
Die goal was wel heel geil. Weet je hoe lastig dat is vanuit die hoek? Wat een trap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:21 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Schone viel trouwens echt op een heerlijk momentik was me net aan het afvragen waarom De Wit kwam en maakte me eigenlijk al een beetje zorgen.
Ja dat was echt de nekslag net toen er wat hoop bij Real ontstond.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:21 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Schone viel trouwens echt op een heerlijk momentik was me net aan het afvragen waarom De Wit kwam en maakte me eigenlijk al een beetje zorgen.
Ik zei tegen de vrouw; Schone krul hem er eens in jongen. En toen het gebeurde riep ik; WAJOOO WAJOOO WAJOOOquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was echt de nekslag. De perfecte vrije trap op het perfecte moment.
Nja ik ging er eigenlijk de hele pot wel vanuit dat Real er sowieso eentje zou maken, dus vond dat niet heel gek op dat moment.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:21 schreef GGMM het volgende:
De weg naar de kwart finales was beslist geen walk in the park. Bayern is ook een geduchte tegenstander net als Real. Ben zelf ook aangenaam verrast dat Ajax zover is gekomen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja we hebben Bayern niet aan de kant gezet natuurlijk
quote:Les notes de l'Ajax Amsterdam
De Jong (9), la très grande classe
Au moins, il a parfaitement pu prendre la température pour la saison prochaine. Futur joueur du FC Barcelone à partir de juillet 2019, Frenkie De Jong reviendra à Santiago-Bernabeu avec la tunique du Barça. Et avec un visage et une prestation comme ceux de ce 5 mars, on lui assure sans problème un poste de titulaire au sein du onze catalan. C'est en effet un De Jong absolument délicieux qui a déroulé son football devant un Luka Modric par exemple en grande difficulté et sans solution face à lui pour tenter de le contrôler. Que ce soit dans la transition et dans la distribution, mais aussi dans le tacle et l'intervention, la pépite néerlandaise a réalisé là une partie accomplie, la meilleure et la plus éclatante pour lui à ce niveau dans sa jeune carrière.
Onana 7
Mazraoui 5
De Ligt 7
Blind 8
Tagliafico 6
Schöne 8
De Jong 9
Van de Beek 7
Ziyech 7
Neres 7
Tadic 10.
Gewoon omdat ie zo mooi is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:21 schreef GGMM het volgende:
twitter:Rafcityy twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:37:25The best video you’ll watch this week. Ajax 🔥 https://t.co/knn8pU7VwG reageer retweet
Cijfers spreken voor zich toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprotten met die taal. Nederlands aub.
Klopt, Ajax speelt ook gewoon goed. En altijd op de eigen manierquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De weg naar de kwart finales was beslist geen walk in the park. Bayern is ook een geduchte tegenstander net als Real. Ben zelf ook aangenaam verrast dat Ajax zover is gekomen.
Paar honderd euro uitgeven om een wedstrijd te bezoeken en dan lekker filmen GENOTquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon omdat ie zo mooi is.twitter:Rafcityy twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:37:25The best video you’ll watch this week. Ajax 🔥 https://t.co/knn8pU7VwG reageer retweet
Dat blijven voetballen is wel aan Ten Hag en staf te danken dat ze dat de spelers goed hebben ingepepert. Is vooral een mentaal ding ook, geen angst, blijven voetballen etc.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, Ajax speelt ook gewoon goed. En altijd op de eigen manierniet laf met de bus parkeren een ronde doorkomen, nee gewoon helemaal KAPOET maken.
En iedereen maar bang dat Ten Hag verdedigend anti-voetbal zou spelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat blijven voetballen is wel aan Ten Hag en staf te danken dat ze dat de spelers goed hebben ingepepert. Is vooral een mentaal ding ook, geen angst, blijven voetballen etc.
Ziyech een 7...quote:
Zeker en het is vooral Overmarsgod die daar de juiste spelers voor weet te strikken. Beetje geluk ook natuurlijk met een Tagliafico die komt en een Tadic etc.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En iedereen maar bang dat Ten Hag verdedigend anti-voetbal zou spelen
Die gast laat echt wel zien het tactisch te snappen hoor.
Ik vond het wel fascinerend dat ik zelfs in zo'n wedstrijd nog irritaties kreeg om zijn kansloze afstandsschotenquote:
Toch doet die af en toe nog rare dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En iedereen maar bang dat Ten Hag verdedigend anti-voetbal zou spelen
Die gast laat echt wel zien het tactisch te snappen hoor.
Dat doet elke trainer wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch doet die af en toe nog rare dingen.
Ik weet niet of dat geluk is, ze hebben er wel jaren voor gespaard en dit was het goede moment.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker en het is vooral Overmarsgod die daar de juiste spelers voor weet te strikken. Beetje geluk ook natuurlijk met een Tagliafico die komt en een Tadic etc.
twitter:FOXSoccer twitterde op woensdag 06-03-2019 om 00:28:40Excuse me WHAT?!? 😱😱😱Derby County's Mason Bennett with an early Puskas Award contender, surely.https://t.co/LxxCYzWxxA reageer retweet
Snap ik. Op een gegeven ogenblik wou die wel heel erg graag. Ik vond dat balverlies van De Jong nog best kwalijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel fascinerend dat ik zelfs in zo'n wedstrijd nog irritaties kreeg om zijn kansloze afstandsschotenHet is hem vergeven hoor, maar beter uitgespeeld had ook nog wel leuker geweest.
Ja maar het is uitgesloten dat ik het ooit 100% eens ga zijn met een trainer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch doet die af en toe nog rare dingen.
Bert van Marwijk niet.quote:
Tuurlijk is dat geluk. Stel een Arsenal komt voor een Tagliafico op het moment dat jij ermee in onderhandeling bent etc. Overmars heeft dat ook uitgelegd in zon interview voor Ajax TV. Het is veel een factor TIMING en geluk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat geluk is, ze hebben er wel jaren voor gespaard en dit was het goede moment.
Wat zou kleine Kluivertje ervan denken trouwens?
Die kans ook op het laatst die hij mistequote:Op woensdag 6 maart 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel fascinerend dat ik zelfs in zo'n wedstrijd nog irritaties kreeg om zijn kansloze afstandsschotenHet is hem vergeven hoor, maar beter uitgespeeld had ook nog wel leuker geweest.
Het is eigenlijk een godsgeschenk dat Kluivertje weg ging waarna Tadic is gekomen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat geluk is, ze hebben er wel jaren voor gespaard en dit was het goede moment.
Wat zou kleine Kluivertje ervan denken trouwens?
En hij had die 1-5 gewoon moeten maken zo vlak voor de goal natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Op een gegeven ogenblik wou die wel heel erg graag. Ik vond dat balverlies van De Jong nog best kwalijk.
Waarom zon kut inzetje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha bedankt man, wat een avond mannen.
Daarvoor ben je ook supporter. Dit was prima neergezet. Die twee centrale hadden zoveel moeite met het uitzakken en de lopende spelers, was weinig normaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is uitgesloten dat ik het ooit 100% eens ga zijn met een trainer.
Iedere speler, ook een Messi of CR7 zijn gebaat bij vertrouwen etc. Als je zulke toppers continu onder druk kunt zetten, dan lijken het idd een paar onbenullen etc. Das het effect van die druk zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij had die 1-5 gewoon moeten maken zo vlak voor de goal natuurlijk.
Ja dat was erg slecht, maar begreep dat nog wel in een nonchalante buibij die kans was het wel duidelijk hoeveel vertrouwen zo'n Modric dan ook ineens mist.
Die hebben vaak ook nog te maken met werkvergunningen daarquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geluk. Stel een Arsenal komt voor een Tagliafico op het moment dat jij ermee in onderhandeling bent etc. Overmars heeft dat ook uitgelegd in zon interview voor Ajax TV. Het is veel een factor TIMING en geluk.
Ja ach bij een 1-1 stand had hij hem waarschijnlijk ook wel anders binnengeschoten. Die eerste goal deed hij prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans ook op het laatst die hij miste
Als het toen 1-1 had gestaan was ik echt woest, razend, ziedend, furieus en mad geworden.
Ja, achteraf belachelijk natuurlijkquote:
Volgens mij kwam Tadic toen sowieso wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een godsgeschenk dat Kluivertje weg ging waarna Tadic is gekomen.
Ik zei vooraf 0-3 bij zon prijsvraag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ja, achteraf belachelijk natuurlijk.
Was een grapje met vrienden, ik had dit nooit durven dromen.
Die bal had echt een moeilijke stuit. Te rustig raken zou betekenen dat hij misschien naast gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij had die 1-5 gewoon moeten maken zo vlak voor de goal natuurlijk.
Ja dat was erg slecht, maar begreep dat nog wel in een nonchalante buibij die kans was het wel duidelijk hoeveel vertrouwen zo'n Modric dan ook ineens mist.
Odegaardje gaat iig wel komen is mijn gok en ik hoop dat ze REDAN kunnen huren/kopen. Dat ventje is mokergoed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Tadic toen sowieso wel.
Ja en hij wist goed het middenveld daar vast te zetten waardoor ze niet goed konden opbouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook supporter. Dit was prima neergezet. Die twee centrale hadden zoveel moeite met het uitzakken en de lopende spelers, was weinig normaal.
Nja dat moet een topspeler toch best goed kunnen timen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die bal had echt een moeilijke stuit. Te rustig raken zou betekenen dat hij misschien naast gaat.
Odegaard is wel leuk voor de breedte, maar zie ik nog niet als basismateriaal tbh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaardje gaat iig wel komen is mijn gok en ik hoop dat ze REDAN kunnen huren/kopen. Dat ventje is mokergoed.
Odegaard is dan ook niet zijn directe vervanger. Dat is meer een echte 10.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:35 schreef Vollenhoven het volgende:
Jammer dat niemand ooit praat over Ziyech. Toch wel de (turbo/)motor van van Ajax.
Ziyech zie ik moeilijk vervangen zien worden. Een Odegaard zie ik hem niet vervangen.
Ik wel. Die past perfect bij de manier waarop Ajax speelt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat moet een topspeler toch best goed kunnen timen.[..]
Odegaard is wel leuk voor de breedte, maar zie ik nog niet als basismateriaal tbh.
Dortmund wilde hem ook he. Die kunnen wel janken (lol).quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Neres wilden verkopen omdat we dan 40 miljoen extra hadden gehad (lol)
Ziyech is ook een 10 die door Bosz is omgetoverd in een dynamische box-to-box speler.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard is dan ook niet zijn directe vervanger. Dat is meer een echte 10.
Lekker Ziggo nemen en iedere maand veel teveel geld betalen voor tv en internet GENOT. Ik betaal 30 euro incl glasvezel en TV GENOTTTTT FUCK ZIGGY GENOTquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu op Ziggosport nogmaals de wedstrijd
Timen is alles en in zo'n wedstrijd echt lastigquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nja dat moet een topspeler toch best goed kunnen timen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker Ziggo nemen en iedere maand veel teveel geld betalen voor tv en internet GENOT. Ik betaal 30 euro incl glasvezel en TV GENOTTTTT FUCK ZIGGY GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |