Ja joh, dikke final destination actie dit. Kan er wel weer om lachen, maar dat was echt even schrikken. Gewoon ook alle toeval er bij ... Ik tank altijd bij de Shell hier want goedkoop + Airmiles, maar was vanmorgen te traag en dacht ik tank onderweg wel als het nodig is .... ik blij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:34 schreef Momo... het volgende:
Heftig! Je moet er eigenlijk niet bij stil staan wat er allemaal fout kan gaan. Maar bij dit soort dingen wordt je weer op de feiten gedrukt.
Heftig, kan voorstellen dat je geschrokken bent!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef Kyran het volgende:
Pff net terug van werk, tril nu nog ....
Ik rij dus net op de A27 en rij achter een vrachtwagen op de rechterbaan, omdat ik moet tanken en over paar honderd meter van snelweg af moet (ik tank daar NOOIT, omdat het prijzig is, maar was thuis vergeten te tanken ...). Net als ik afsla begint de vrachtwagen voor mij opeens van alles te verliezen (stond een vuilcontainer of iets dergelijks op). Kasten, deuren, matrassen .... Als ik niet had moeten tanken had ik dat waarschijnlijk door mijn voorruit gehad.
Sorry voor random verhaal, maar gvd wat was dat eng ...Check foto die in dat berichtje staat ....twitter:RWSverkeersinfo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:49:07Puinhoop op de #A27 bij Nieuwegein. Verkeer richting Gorinchem moet even over de vluchtstrook. We zijn onderweg om het op te ruimen. https://t.co/fpC4RXGhFo reageer retweet
wow dan schrik je je echt kapot, heftigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef Kyran het volgende:
Pff net terug van werk, tril nu nog ....
Ik rij dus net op de A27 en rij achter een vrachtwagen op de rechterbaan, omdat ik moet tanken en over paar honderd meter van snelweg af moet (ik tank daar NOOIT, omdat het prijzig is, maar was thuis vergeten te tanken ...). Net als ik afsla begint de vrachtwagen voor mij opeens van alles te verliezen (stond een vuilcontainer of iets dergelijks op). Kasten, deuren, matrassen .... Als ik niet had moeten tanken had ik dat waarschijnlijk door mijn voorruit gehad.
Sorry voor random verhaal, maar gvd wat was dat eng ...Check foto die in dat berichtje staat ....twitter:RWSverkeersinfo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:49:07Puinhoop op de #A27 bij Nieuwegein. Verkeer richting Gorinchem moet even over de vluchtstrook. We zijn onderweg om het op te ruimen. https://t.co/fpC4RXGhFo reageer retweet
Ja final destination is wel een goede vergelijking. Maar je hebt toch geen controle op dit soort dingen. Met de vuurwerkramp in Enschede woonde mijn oom en tante echt naast de vuurwerkfabriek, maar die waren net boodschappen doen toevallig. Een soort omgekeerde final destination...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja joh, dikke final destination actie dit. Kan er wel weer om lachen, maar dat was echt even schrikken. Gewoon ook alle toeval er bij ... Ik tank altijd bij de Shell hier want goedkoop + Airmiles, maar was vanmorgen te traag en dacht ik tank onderweg wel als het nodig is .... ik blij.
Ik woonde en werkte toen ook in Enschede. Toen nog een licht hersenschudding aan overgehouden,omdat bij ons in de supermarkt de plafondplaten naar beneden donderden inclusief rotzooi wat er op lagquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja final destination is wel een goede vergelijking. Maar je hebt toch geen controle op dit soort dingen. Met de vuurwerkramp in Enschede woonde mijn oom en tante echt naast de vuurwerkfabriek, maar die waren net boodschappen doen toevallig. Een soort omgekeerde final destination...
Ik was toen 10 ofzo, ik kan me herinneren dat ik op straat aan het voetballen was (zon 6 km van explosie). We hoorden een kleine knal en zagen rook. Dus gaan kijken op een soort verhoging in de wijk. En toen kwam er een grote knal waar mijn oren van suisde en waren er overal ruiten kapot, zelf zo ver weg. En toen moest ik snel naar binnen van mijn moeder.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik woonde en werkte toen ook in Enschede. Toen nog een licht hersenschudding aan overgehouden,omdat bij ons in de supermarkt de plafondplaten naar beneden donderden inclusief rotzooi wat er op lag
Zoals je zegt, niet over nadenken, even van je afschuiven en weer dooooor.
* Kyran gaat verder met Prodigy - We Live Forever draaien
Ik had stukke ramen. Maar ik was niet thuis die dag.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef MaLo het volgende:
@:Kyran je hebt een engeltje op je schouder motorkap gehad
Met de vuurwerkramp waren wij net op weg van Hengelo naar Enschede. Normaal gingen we altijd in Enschede shoppen, ik wilde een keer naar Hengelo, kon daar toch niet slagenen gingen op weg naar Enschede.
Dikke boem dus onderweg. wij waren nieuwsgierig wat het was, (dachten eerst gewoon een spectaculaire brand ofzo) reden door, stonden aan het einde van de Roomweg. Toen zagen we zoveel vlammen in de verte en gewonde mensen en een vrouw die riep dat er een dode op straat lag en toen zijn we rap weer weggegaan.
Nee, niet nodig, wij drinken beugels.quote:
Ik drink helemaal geen bier, maar moest toch even het beeld dat men van Tukkers heeft in stand houdenquote:
Thx. Goaj met noar buut'n hen, brommes kiekng?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen bier, maar moest toch even het beeld dat men van Tukkers heeft in stand houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |