Benieuwd naar deze Kreviewquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
Poesie!
EEN HONIGBIJTJE OP EEN MLOEM! (m'n zus schreef dit in het jaar 200 voor garistas)
[ afbeelding ]
Sweet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
Poesie!
EEN HONIGBIJTJE OP EEN MLOEM! (m'n zus schreef dit in het jaar 200 voor garistas)
[ afbeelding ]
Dat is echt liefquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
Poesie!
[ afbeelding ]
Mloem? Beetje kinderachtig dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
Poesie!
[ afbeelding ]
Mocht de muziekmeester je niet?quote:
Komt uit Game of Thrones, Margaery Tyrell.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:06 schreef Greys het volgende:
Welke sherlock weet wie dit is, ik zoek deze gif om op FB te gebruiken maar ik heb hem ooit zelf gebruikt op FB en kan hem daar niet opslaan. Komt dit uit een serie of film?
[ afbeelding ]
Held! Dat zoekt vast makkelijker. Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Komt uit Game of Thrones, Margaery Tyrell.
Check foto die in dat berichtje staat ....twitter:RWSverkeersinfo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:49:07Puinhoop op de #A27 bij Nieuwegein. Verkeer richting Gorinchem moet even over de vluchtstrook. We zijn onderweg om het op te ruimen. https://t.co/fpC4RXGhFo reageer retweet
Jeez heftig! Sterkte!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef Kyran het volgende:
Pff net terug van werk, tril nu nog ....
Ik rij dus net op de A27 en rij achter een vrachtwagen op de rechterbaan, omdat ik moet tanken en over paar honderd meter van snelweg af moet (ik tank daar NOOIT, omdat het prijzig is, maar was thuis vergeten te tanken ...). Net als ik afsla begint de vrachtwagen voor mij opeens van alles te verliezen (stond een vuilcontainer of iets dergelijks op). Kasten, deuren, matrassen .... Als ik niet had moeten tanken had ik dat waarschijnlijk door mijn voorruit gehad.
Sorry voor random verhaal, maar gvd wat was dat eng ...Check foto die in dat berichtje staat ....twitter:RWSverkeersinfo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:49:07Puinhoop op de #A27 bij Nieuwegein. Verkeer richting Gorinchem moet even over de vluchtstrook. We zijn onderweg om het op te ruimen. https://t.co/fpC4RXGhFo reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |