Sneeuwde het maar vijf weken geleden, was ik misschien iets minder hard gevallenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat ook, helemaal in de randstad is iedereen meteen in paniek als er ook maar een sneeuwvlok valt
Ja! Ze hebben het echt flink geupgrade geloof ik. Maar hoor ze overdag niet dus denk dat ze dan werken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon nog in mn badjas
Zijn je onderburen al uitgeklust inmiddels?
Fijn dat ze klaar zijn en dat is wel slim en een goede wraak hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben het echt flink geupgrade geloof ik. Maar hoor ze overdag niet dus denk dat ze dan werken.
Heb ze nog niet gesproken.
Maar na Thailand neem ik wraak want dan laat ik hier een nieuwe badkamer plaatse
Mwuahahahahah
Ja wachten totdat zij alles helemaal klaar hebben en schoon en dan kom ik :pquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn dat ze klaar zijn en dat is wel slim en een goede wraak haha
Wellicht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sneeuwde het maar vijf weken geleden, was ik misschien iets minder hard gevallen
Luiquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht.
Kan met ijs/sneeuw ook een lelijke smak maken.[..]
Lui
Not ashamedquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht.
Kan met ijs/sneeuw ook een lelijke smak maken.[..]
Lui
Nee hoor niet altijd......quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat altijd zo?
Want anders zeg ik, neem het er van
Nee:P Had 14 feb mijn laatste werkdag. Sindsdien zo luiquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat altijd zo?
Want anders zeg ik, neem het er van
Mwah de motivatie voor het sporten nog niet gevondenquote:
Succesquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga mezelf even naar buiten schoppen nu het nog droog weer is......#teamlui
Pastaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah de motivatie voor het sporten nog niet gevonden
Wel alvast de pastasaus voor vanavond gemaakt
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Deze:
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-garnalen-en-paprika/
Niet fijn.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:37 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben inmiddels ook gedoucht en aangekleed en heb mn behandelaar maar even een mailtje gestuurd, want lukte vanochtend dus weer niet om te gaan. Die maandagmiddag lukt wel, maar woensdagochtend al zo vaak gemist omdat niet lukt
Niet dat ik echt weer depressief ben, maar echt veel puf en zin in dingen heb ik nog steeds niet.
Dat zal er ook goed bij passenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien dat ik dat morgen probeer met zalm.
Goed dat je aan de bel trektquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:37 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben inmiddels ook gedoucht en aangekleed en heb mn behandelaar maar even een mailtje gestuurd, want lukte vanochtend dus weer niet om te gaan. Die maandagmiddag lukt wel, maar woensdagochtend al zo vaak gemist omdat niet lukt
Niet dat ik echt weer depressief ben, maar echt veel puf en zin in dingen heb ik nog steeds niet.
Dankje (Cinderella ook) en nee het is een groepscursus dus dat is geen optie. Met mn vrijwilligerswerk/individuele gesprekken probeer ik afspraken idd altijd zoveel mogelijk later op de dag te plannen. Maar met dit is dat helaas geen optie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je aan de bel trekt
De woensdag kan zeker niet verzet worden naar de middag?
spoiler?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nu echt een verdrietige film![]()
The zookeepers wife. Staat op Netflix. Een stel wat een dierentuin heeft in Polen. Dan vallen die Nazi's binnen en al die beestjes dood
Daar kan ik zo slecht tegenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nu echt een verdrietige film![]()
en al die beestjes dood
Ha ha maar klopt welquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan ik zo slecht tegen
Mensen maakt me dan weer niet zoveel uit
Nee!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een film die al jaren oud is?
Je weet dat de vader van simba dood gaat he?
Same! Ik kan John Wick niet kijken. Dooie mensen, no problemo. Maar zijn puppy...quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan ik zo slecht tegen
Mensen maakt me dan weer niet zoveel uit
Jeugdtrauma, net als van bambiquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een film die al jaren oud is?
Je weet dat de vader van simba dood gaat he?
Ahw kop op Hestia, dikke knuffel!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jeugdtrauma, net als van bambi
Klinkt idd als een verdrietige film @:Yasmin23
Pfftt ook nog een geknakt infuussetje van mn insulinepomp waardoor ik te hoog zit met mn waarde. Ik geef het op voor vandaag, blijf wel gewoon onder mn dekentje op de bank tv kijken. Morgen weer een dag.
Ja ook zo zieligquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Same! Ik kan John Wick niet kijken. Dooie mensen, no problemo. Maar zijn puppy...
Hachiquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ook zo zielig
Zo was er nog een film met een hond.....Maar weet even niet meer hoe die heet
Ach jochie toch..........knuffeltje voor jou!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Nazi's diertjes gedood hebben in Polen...
Vuile nazi'squote:Op woensdag 6 maart 2019 15:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Nazi's diertjes gedood hebben in Polen...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach jochie toch..........knuffeltje voor jou!
quote:
Ja ik denk dat het wel veel gedoe is maar ik vind ze echt super leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gekke beesten......lijkt me echt niks om hier in huis te hebben.......
Help even waar dit ook alweer over gingquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ervaring mee?[..]
Ach als het kan waarom niet.
Was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Help even waar dit ook alweer over ging
Uitglijden in de sneeuw.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Help even waar dit ook alweer over ging
Owja.......maar nee......was het maar sneeuw dan had ik het gezien.......nu was ik echt totaal verrast.....quote:
Ze zijn leuk. Heel zelfstandig, heel grappig. Niet veilig bij hamsters en ander klein spul. En ze hebben dat specifieke geurtje wat snel overweldigd als je niet goed schoonmaakt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het wel veel gedoe is maar ik vind ze echt super leuk.
Ja dat lees ik vaker. Dat vind ik wel een nadeel. Laat de buurvrouw ze gewoon los lopen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Heel zelfstandig, heel grappig. Niet veilig bij hamsters en ander klein spul. En ze hebben dat specifieke geurtje wat snel overweldigd als je niet goed schoonmaakt.
Gaat lekker met hem zeg?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Update zkh-man: Operatie was op zich goedgegaan, hij mocht naar huis. Maar kreeg daar heel veel steken en nu zit hij hier in de wachtkamer van het zkh, want echt goed klinkt dus niet nog
Jeetje vervelend!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Update zkh-man: Operatie was op zich goedgegaan, hij mocht naar huis. Maar kreeg daar heel veel steken en nu zit hij hier in de wachtkamer van het zkh, want echt goed klinkt dus niet nog
Heb je geen garantie meer? Misschien kan je hem nog inruilenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel weer (wat) minder last inmiddels?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owja.......maar nee......was het maar sneeuw dan had ik het gezien.......nu was ik echt totaal verrast.....
Alleen onder toezicht, anders slopen ze allesquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik vaker. Dat vind ik wel een nadeel. Laat de buurvrouw ze gewoon los lopen?
Gaat wel beter dan vijf weken geleden gelukkig........komende weken maar zien hoe het gaat.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je geen garantie meer? Misschien kan je hem nog inruilen[..]
Wel weer minder (wat) last inmiddels?
Haha nou ik vind hem wel leuk genoeg dat ik nog ff niet verder Tinderquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je geen garantie meer? Misschien kan je hem nog inruilen[..]
Wel weer (wat) minder last inmiddels?
Ja klopt, pfftt vind echt lastig. Als ik dat (zo'n groeps PT-programma) ga doen dan ben ik er een half jaar 50 euro per maand extra bovenop abo aan kwijt. Maar lijkt me wel fijn omdat ik merk dat ik nu toch moeite heb om motivatie te houden nu ik dat streefgewicht bereikt heb. En wil niet al die kilo's er zo weer bij hebben. Maar als ik dat ga doen houd ik weinig geld meer over voor andere dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Hey Hestia ik zie dat jij aan het twijfelen bent over een PT (Ik volg zo'n beetje alle sport/afvaltopics in LIF)
Ik ben daar ook nog over aan het twijfelen maar nog niets goeds in de buurt gevonden
Hmm ja lastig dan idd. Maar waarom wil je dan ook thuis nog blijven sporten en doe je die 2x niet in de sportschool?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Allerlei redenen eigenlijk
Tijd, omdat ik ook 2x in de week dans en 2x in de week thuis wil sporten.
Geld, toch gewoon duur.
En dan nog dat het op dit moment ook wel goed gaat zo alleen.
Oh dan is het wel zonde om niet meer te gebruiken jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:32 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik vorig jaar 450 euro aan een thuisgym heb uitgegeven
Ja dat is beter dan denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Dus ja denk dat ik het voorlopig maar ga vergeten
Sparen voor een badof andere leuke dingen.
Ja pijn hoort er nog wel even bij........sterkte!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat is beter dan denk ik.
Zkh-man is weer thuis, steken horen erbij, moet het maar aankijken. Maar ze hebben wel zn gips vervangen voor tape nou. GTST is er niks bij
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nu dus een nieuwe naam verzinnen. Domtoren doen die @:Yasmin23 van de week bedacht had?
Ik kwam op Okcupid een gast tegen waar ik vroeger iets mee had. Kort en die mij had gedumpt omdat ik toch wel iets te jong was voor hem. Maar hij is nog steeds leuk. Hij ziet mij alleen nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Okcupid was 5 maand geleden al redelijk dood, dus ik zou niet teveel verwachtingen hebben iig
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha nou ik vind hem wel leuk genoeg dat ik nog ff niet verder Tinder
Maar een pechvogel is het wel
En ja lijkt me dat die steken in hand waren, niet in zij ofzo
Maar meer dan dit weet ik nu ook nog niet.
Waarom zou je nog iets proberen bij/met zo'n iemand?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kwam op Okcupid een gast tegen waar ik vroeger iets mee had. Kort en die mij had gedumpt omdat ik toch wel iets te jong was voor hem. Maar hij is nog steeds leuk. Hij ziet mij alleen niet
Meer koffie!quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alweer 23.00 uur geweest en nog zo wakkerrr....
Oh lekker zo'n dutje!!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer koffie!
Hier net 4uur geslapen dus hyper
Dat is wel vervelend......moet je morgen weer vroeg op??quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa.
Nu uitgerust dus geen succes met straks slapen
Nee dat valt wel mee, maar vind het altijd vervelend als je dan je dag verslaapt zegmaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend......moet je morgen weer vroeg op??
Ja klopt.....maar ik ga nu wel een slaapmandje opzoeken.....trusten!quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, maar vind het altijd vervelend als je dan je dag verslaapt zegmaar
Trustenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt.....maar ik ga nu wel een slaapmandje opzoeken.....trusten!
Ik krijg een heel ander idee bij domtoren😬quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nu dus een nieuwe naam verzinnen. Domtoren doen die @:Yasmin23 van de week bedacht had?
95m is wel erg langquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik krijg een heel ander idee bij domtoren😬
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |