Dat zou heel mooi zijn ja want dan heb ik blijkbaar een zusjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het zou ook mooi zijn als je zusje aan mijn balzak likt
Dat zei de PVV leider in Duckstadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duck out, dat is het voetbalmagazine van de Donald duck
Hopen op een dodelijke counter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Bottendaal het volgende:
Ajax had die 3e moeten maken, ik vrees dat Real toch nog wel terug komt, natuurlijk hoop ik dat niet
3 zelfsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hoeven er maar 1 maken dan moet Real 2. Dat is nogal een opgave voor hun op dit moment
ja, vraag je moeder maarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn ja want dan heb ik blijkbaar een zusje
3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hoeven er maar 1 maken dan moet Real 2. Dat is nogal een opgave voor hun op dit moment
Nee dan moeten ze er 3, dom varken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als wij er één maken, moeten zij er drie maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we er nog 1 maken moet real er 3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is meer de hele mentaliteit in die groep sinds het vertrek van Zidane en Ronaldo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef TLC het volgende:
Toch bizar Real met en Real zonder Ronaldo, dat krachtverschil
Nee als Ajax nog een keer scoort moet real 3x scoren ivm uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie t niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Mexicano zit nu na te denken hoe hij het liefst de 2-2 ziet
Heeft iemand al gezegd dat Ajax er dan 3 moet maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef Raap het volgende:
Dus als Ajax nog een keer scoort dan moet Real er 3 maken?
Ja als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet hoeveel real er moet scoren als Ajax er nog 1 maakt?
3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Anonymouszquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet hoeveel real er moet scoren als Ajax er nog 1 maakt?
Dan gaat het van 3 naar 4 slechts.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Als Ajax er nog twee maakt, dan moet Real er heel veel maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |