Liever niet. Ik dacht even dat er iets ergs was gebeurt. Geen topic kaper.... geen berichten...quote:
Wat lief van Mylenequote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:47 schreef formule het volgende:
Jens wil bij Mylene in bed gaan liggen, het mag
Dan moet voor 1 avond maar een jaloerse Bats binnenkomen en de boot slopen o.i.d.quote:
Eerst heeft hiske het over Mylene en dat Mylene zeker wist dat Gerrit bij Chris ging ventileren want boehoe niet leuk en daarna dat franny tegen His had gezegd: Wat doe jij eigenlijk hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet voor 1 avond maar een jaloerse Bats binnenkomen en de boot slopen o.i.d.
Ik probeer te verstaan wat Chris en His zeggen, maar ik versta er niets van.
Zo lang als nodig is. Ze hebben daar allemaal een agenda om er zo lang mogelijk te blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Ranah het volgende:
hoe lang gaat ze die jongen aan het lijntje houden?
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Wow, Jens doet de deur open voor Shel met een tampeloerus in zijn broek niet te filmen.
Erik gaat nergens heenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:55 schreef formule het volgende:
Morgen gaat Erik naar huis, tenminste dat zei hij, niet op de bank dan ga ik morgen naar huis
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
En dan zenden ze ook nog maar 4 seconden uit van Jessie en Merel op de boot en de rest wat die Donnie allemaal heeft uitgevreten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef IkFok het volgende:
Dat ze met dit materiaal nog steeds een uur kunnen vullen op tv. wel knap
Als ik een relatie met Gerrit zou hebben, zou ik ook liever 7 dagen in de week gaan snackenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef formule het volgende:
Myléne is vreemd gegaan met de jongen van de snackbar
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.
Hij zou bijna last krijgen van evenwichtsproblemen , plof zo languit op zijn snoetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het algemene vuilewasverzameldag en zit er nu een gedeelte in zijn broek.....quote:
Gerrit: Bij Jessie hihihihihi..bij Adriaan hihihihihi...bij Jens hihihihihihi...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:13 schreef formule het volgende:
Het leuke met Myléne ze hupt van de één naar de anderzegt Gerrit
Welke kant van Gerrit ging ze nu nog belichten ???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:13 schreef formule het volgende:
Het leuke met Myléne ze hupt van de één naar de anderzegt Gerrit
Nou in die kop meer dan genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gerrit is nog erger dan sommige COS'ers hiero.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:19 schreef Ranah het volgende:
shelly zou gezegd hebben dat ze seksten, gerrit brengt het als feit
je gaat je goddelijke gang maarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe op voorhand ff een 'zenplaatje'.... gratis te gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Huuh? Met wat?quote:
Ze kan beter een 'acnélijn' beginnen ipv een make-uplijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, mag het wat minder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan beter een 'acnélijn' beginnen ipv een make-uplijn.
Maar het doet hem helemaal nada noppes PASTAquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus Greet gaat nu helemaal los over de escapades van Mylene?Chic hoor.
Ik dacht alweer, dat het aan mij lag....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kost al vanaf de dag dat hij binnen is op hem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht alweer, dat het aan mij lag....
Ik heb ook echt een schurft aan die Tim, maar die gerrit loopt te oreren alsof hij God's gift to a woman is
Je man mag op de bank?quote:
Hij begint steeds meer op Huub te lijken...quote:
Wat ik al schreef.... het kastje voor de schone sokken was weg..... dus je moet ze ergens latenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja want hij heeft iedereen achter hem aan lopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: waarom denken jullie dat ze me het nu vertellen, net na de stemmingen.![]()
Want anders had Greet ervoor gezorgd dat ze gewoon wegging.
Ik zou ook achter hem aanlopen, maar alleen om een handgranaat in zijn reet te stekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ja want hij heeft iedereen achter hem aan lopen
Dat kan maar dat risico loop je als je ergens in gaat met een bekende, niet zeuren dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou ook achter hem aanlopen, maar alleen om een handgranaat in zijn reet te steken
Alleen omdat ze met Jens zoent?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan maar dat risico loop je als je ergens in gaat met een bekende, niet zeuren dus.
Hoebedoelu...sokken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat ik al schreef.... het kastje voor de schone sokken was weg..... dus je moet ze ergens laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
kost veel is duurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kost al vanaf de dag dat hij binnen is op hem.
tis inderdaad wel een mooi grindtegeltjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan beter een 'acnélijn' beginnen ipv een make-uplijn.
Maar desondanks loop je dat risico. Juist die onvolwassen, scheve verhoudingen...tja dan klapt men uit de school.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze met Jens zoent?
Ze lag vorige week nog bij Greet onder de dekens, toen probeerde hij ook meer.
Hij voelt zich gewoon het afgewezen halve schedel wat hij is.
Die hadden we in 1 ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
tis inderdaad wel een mooi grindtegeltje
geplamuurd en afgeschilderd heeft ze meer op die kop als dat ik op de buitendeur heb
Het gaat haar zwanger maken van een kabouter in zijn bijzijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Gesprekje van nog geen één minuut wordt in kwartier naverteld.
Greet: Ik ben benieuwd wat dit platform met haar gaat doen.
Godverdomme.quote:
merel weer aan het dagdromen ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben het over exen en Merel zegt nu, misschien komt Marijn wel binnen morgen..
Hoezo ex?![]()
![]()
![]()
deels begrijp ik dat wel ook al is het niet netjes. Maar een ex die dan ook nog eens gaat rommelen met een soort maatje is ook niet netjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
deels begrijp ik dat wel ook al is het niet netjes. Maar een ex die dan ook nog eens gaat rommelen met een soort maatje is ook niet netjes
Echt hè? Wat een ontzettende stumper.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit hoopt, dat er 2mooie vrouwen binnenkomen.....
Want dat trekt makkelijker?
na het zien van zijn escapades met dellie denk ik dat er niet veel nog oog voor hem hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit hoopt, dat er 2mooie vrouwen binnenkomen.....
Want dat trekt makkelijker?
gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.
En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.
ik wel:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit begint nog maar eens, dat hij rechten heeft gestudeerd en Tim geen opleiding heeft![]()
![]()
Echt.....hier heb ik geen smileys meer voor
maar laat me radenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Mag ik vragen wie dat is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Wat kan make-up toch veel doen hè.
Kanone
[ afbeelding ]
zo bedoel ik dat ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.
Ik hoor dat hijgerige opdringerige stemmetje nog ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Kleinzielig mannetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Greet gaat er voor zorgen dat Mylene een kut tijd krijgt
Doet hem nog steeds niks zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ik krijg het idee dat hij zichzelf de meest begeerde vrijgezel vindtquote:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Sneufiguur, laat Jens maar op hem los gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dat ventje laat zich heerlijk kennen, en staat er zo mooi op voor de TV uitzendingenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Voor iemand die het niets kan schelen wat Mylène met andere jongens uitvreet is Gerrit behoorlijk rancuneus bezig.
Uit de school klappen ondanks hun afspraak dat niet te doen.
het zal mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat er een pielemoos in hangtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Was er ook nooit, was wederom een leugen van die stinkDell Sheilquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Jens zou Geile Ger met de grond gelijk maken in een verbale strijdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sneufiguur, laat Jens maar op hem los gaan
Zo, dat escaleerde snel, vond Gerrit dit wel goed?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens zou Geile Ger met de grond gelijk maken in een verbale strijd
Wil ik zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens met zijn teddy beertje, neem ik ook niet serieusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
nou die zie ik eigen lijk wel bitch slappen met geile geesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:59 schreef formule het volgende:
[..]
Jens met zijn teddy beertje, neem ik ook niet serieus
Zal wel op 1 avond, de Donny dinsdag, 4-5 keer zijn voorgevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:49 schreef Crabapple het volgende:
En ik hoor Merel en Gerrit terwijl Jens en Mylene in beeld zijn Ger vraagt hoe vaak hebben jullie gezoend 1 keer? Nee zegt Merel 4 of 5 keer totaal.
En SL pfff
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit: mijn ouders vinden het wel een leuke chick.![]()
![]()
![]()
Echt, al was die lamlul de laatste vent op aarde, dan zakte ik nog liever over een cactus heen![]()
Dat denk ik ook, maar blijkbaar heeft het meer indruk op Merel gemaakt dan op Jessiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:00 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zal wel op 1 avond, de Donny dinsdag, 4-5 keer zijn voorgevallen.
Dat kan best hoor, als Mylène een soort parfum gebruikte wat niet iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef formule het volgende:
Onsamenhangend verhaal van Gerrit, ik snap het niet, hij herkende haar luchtje
Nee hoor, maar hij wil eerst graag zien wat er binnenkomst. Als dat niets is en Shelley blijft, dan zet ie weer op haar in natuurlijk. Maar eigenlijk wil ie Mylène, maar die zag hij vorige week al naar Jens toe trekken, toen is ie al een keer verhaal gaan halen. Maar toen hadden ze nog niet gezoend (Jens en Mylène). Daarna is ie wel weer met Shelley gaan aanpappen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving van Geile Gerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hij wil eerst graag zien wat er binnenkomst. Als dat niets is en Shelley blijft, dan zet ie weer op haar in natuurlijk. Maar eigenlijk wil ie Mylène, maar die zag hij vorige week al naar Jens toe trekken, toen is ie al een keer verhaal gaan halen. Maar toen hadden ze nog niet gezoend (Jens en Mylène). Daarna is ie wel weer met Shelley gaan aanpappen.
En dan nu flauw doen over Mylène en Jens, terwijl ie de dames zelf maar wat graag beide wou bespelen. Gerrit die kon kiezen uit twee vrouwen, en straks heeft ie weer helemaal niemand.
Ja precies.... heb hem vandaag 2x horen zeggen dat die serieus niet verliefd is op haarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar blijkbaar heeft het meer indruk op Merel gemaakt dan op Jessie
Dat vind Gerrit zelf, zijn 1ste ex Mileen ligt bij Jens en die stemt zijn 2e ex Sjellie naar huis, maar exen zijn exen en geen huishoeren op bestellingquote:
Jens en Mylene die aan Gerrit vertellen dat ze tongerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, fragmentje van grootsmoel Gerrit, verder nog iets gemist ?
[ afbeelding ]
Gerrit gaat zorgen dat Tim naar huis gaat - 5 maart 2019.
x73kkha
Ja, die staat al bijna klaar ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens en Mylene die aan Gerrit vertellen dat ze tongeren
Heeeurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die staat al bijna klaar ...
Word een hele grote deceptiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet gaat Jens en Mylene morgen aanspreken.
'wordt wel een dingetje'quote:
Stemmen op Sjellie/ die tjik/ dat meisjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:36 schreef formule het volgende:
Gerrit gaat Jens en Myléne ergens op aanspreken
Greet is niks meer dan een Febo loopjongen die de anus van Donny likt en zijn tijd uitzit met opdrachten van de Febo/Koning Donny uit te voeren en zo maar geen gevaar te lopen om op de bank te komen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het maakt Gerrit niets uit, het doet hem niets .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit hoort dat Mylène en Jens gezoend hebben - 5 maart 2019.
x73km3i
Had Gerrit vorige week in Yurt (toen ze samen onder de dekens lagen) gehapt ...had ze Gerrit geneukt...de wipkip...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind het ook niet netjes van Mylene.
Zelfs Billy vroeg Ruud eerst netjes om toestemming om zich weer op te geven.
En dan zo snel met de enige maat van je ex...wauw
quote:
Is wel een mannen dingetje hé..zij mogen alles maar o wee als hun vrouwtje..ex..iets doet..quote:
Die verhaallijn is volledig verneukt door Timoteef.quote:
Vorige week was hij nog helemaal weg van lotusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:55 schreef Angelique61 het volgende:
Jens vroeg nog vorige week stel ik zou wat met Mylene beginnen, hoe vindt je da, is een no go had Gerrit gezegd
Hij noemde het min of meer als voorbeeld, nou je ziet het........quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Vorige week was hij nog helemaal weg van lotus
Nou leuk ..2 (verliefde) kleuters...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die verhaallijn is volledig verneukt door Timoteef.
Die mag optyfen a.s. maandag.
En dan nemen Mylène en Jens die verhaallijn weer over, op een wat meer romantische manier.
Vorige week zou Jens alles daar nog neuken...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Klopt, maar die is er niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jens is een soort van Jeanetteke. Hij doet meer met zijn mond dan met zijn l*lquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Vorige week zou Jens alles daar nog neuken...
Ik zie helemaal niks bewegen.quote:
Het is maar heel even warm, daarna weer snel koud, dus vegen maar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zoooooo lekker een kwakkie in het dekbed.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is maar heel even warm, daarna weer snel koud, dus vegen maar.
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...quote:
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...
Ik ook en hoppa, aftrekstreams.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...
Dan zijn je streams vastgelopen. Het was wel degelijk duidelijk wat er gebeurde. Op het gifje van Snetje trouwens ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.
Wat lul jij nu weer :quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.
Oh gelukkig ...ze gebruiken Teddy er niet voor...quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach hoe handig, Mylene heeft een doekje bij de hand.
Ik wacht wel een filmpje af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zijn je streams vastgelopen. Er was wel degelijk duidelijk wat er gebeurde. Op het gifje van Snetje trouwens ook.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh gelukkig ...ze gebruiken Teddy er niet voor...
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik wacht wel een filmpje af.
Anderhalve seconde gerommel onder een dekbed zijn nog geen aftrekstreams.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks bewegen.
Zonder een gifje met bewegend dekbed zegt zo'n cap natuurlijk niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel handig dat ze zo lekker kunnen kletsen zonder dat wij het kunnen horen.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:20 schreef mcspicy het volgende:
Zinkend schip!!!!!
Morgen weer 2 van die lamballen natuurlijk.
Wat zijn je doelen: Nou ik wou wel graag mijn goocheltrucs verder uitbreiden.
En kandidaat nummer 2 : Nou ik zou wel graag hier alles van plantjes willen voorzien want ik heb echt groene vingers want ik heb 3 dagen stage gelopen bij de Intratuin
Christel: Ohwwwwwwwwww wat leukkkkkkkk dat past hier preciesssssss die goocheltrucs
Hiske: Maar wat vindt je er zelf van?
Bla bla bla bla bla
2 nieuwen bedoel je waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Alle hoop is gevestigd op de 2 kandidaten en een nieuwe.
Te erg voor woorden.
Hoe op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde dat er twee oud-Utopianen in komen ...
Wie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde dat er twee oud-Utopianen in komen ...
Vreselijk, weer 2 van die luie hangende niksnutten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:30 schreef snetje het volgende:
Ik zit daar eigenlijk helemaal niet op te wachten ...een Jens met een Mylene...wil je Jens volgen krijg je dat huhuhuhuh betwetende mormel er ook gelijk bij...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk, weer 2 van die luie hangende niksnutten.
Nee joh...ding van Jens is gewoon verkouden...quote:
Deze heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb hier even twee fragmenten achter elkaar geplakt ...![]()
[ afbeelding ]
Jens heeft een kleintje - 5 maart 2019.
x73kon7
Dan heeft Mylène Jens toch weer aardig naar zich toe getrokken.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het venijn zit in de laatste 30 seconden ....
Damn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het venijn zit in de laatste 30 seconden ....
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was zijn teddy, ik weet het nu zeker ....
Klopt, wanneer ik probeer een gifje te maken dan loopt mijn (oude) PC vast. Ik zag Jens wel vlak daarna op Mylène gaan liggen en daarna de SL.quote:
Ik ook niet, het is puur een tactisch koppel, je zag hoe ze samen vandaag Shelly op de bank hebben gezet ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:08 schreef snetje het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Mylene gevoelens heeft voor Jens...
Jammer ..ik had Jens hoog zitten ...zij gaat hem minder scherp maken...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is puur een tactisch koppel, je zag hoe ze samen vandaag Shelly op de bank hebben gezet ...
Ja, ik vond het dubbelspel wat hij speelde tegen Tim wel aardig, maar er is iets gebeurdquote:Op woensdag 6 maart 2019 01:15 schreef snetje het volgende:
Jammer ..ik had Jens hoog zitten ...zij gaat hem minder scherp maken...
Dit hebben ze voornamelijk Tim willen doen geloven ..zodat Tim compleet Jens zou gaan vertrouwen... tussen de bedrijven door zag ik die 2 best nog wel eens uit hun rol vallen en wel leuk met Jessie omgaan..quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vond het dubbelspel wat hij speelde tegen Tim wel aardig, maar er is iets gebeurd
vorige week met Jessie/Donny waardoor dit is veranderd, wij zullen het echter nooit weten ...
Ik weet niet, de klik met Jessie leek wel even weg op sommige momenten ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit hebben ze voornamelijk Tim willen doen geloven ..zodat Tim compleet Jens zou gaan vertrouwen... tussen de bedrijven door zag ik die 2 best nog wel eens uit hun rol vallen en wel leuk met Jessie omgaan..
Allemaal gespeeld ..alsof een Donny na een halve fles bacardi (en die moest hij ter plekke nog verzinnen) al naar bed gaat ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik weet niet, de klik met Jessie leek wel even weg op sommige momenten ...
Ik twijfel, heb jij deze gezien ?quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:24 schreef snetje het volgende:
Allemaal gespeeld ..alsof een Donny na een halve fles bacardi (en die moest hij ter
plekke nog verzinnen) al naar bed gaat ...![]()
Ja gezien ..ligt er toch te dik op bij Gerrit hoe hij door duwt dat Jessie bier moet gaan drinken..zodra Gerrit iets al 2 x gaat herhalen ..weet ik al dat alles scene is...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik twijfel, heb jij deze gezien ?
[ afbeelding ]
Jessie gaat weer drinken - 26 februari 2019.
x73e4tm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |