Maar het doet hem helemaal nada noppes PASTAquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus Greet gaat nu helemaal los over de escapades van Mylene?Chic hoor.
Ik dacht alweer, dat het aan mij lag....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kost al vanaf de dag dat hij binnen is op hem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht alweer, dat het aan mij lag....
Ik heb ook echt een schurft aan die Tim, maar die gerrit loopt te oreren alsof hij God's gift to a woman is
Je man mag op de bank?quote:
Hij begint steeds meer op Huub te lijken...quote:
Wat ik al schreef.... het kastje voor de schone sokken was weg..... dus je moet ze ergens latenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja want hij heeft iedereen achter hem aan lopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: waarom denken jullie dat ze me het nu vertellen, net na de stemmingen.![]()
Want anders had Greet ervoor gezorgd dat ze gewoon wegging.
Ik zou ook achter hem aanlopen, maar alleen om een handgranaat in zijn reet te stekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ja want hij heeft iedereen achter hem aan lopen
Dat kan maar dat risico loop je als je ergens in gaat met een bekende, niet zeuren dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou ook achter hem aanlopen, maar alleen om een handgranaat in zijn reet te steken
Alleen omdat ze met Jens zoent?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan maar dat risico loop je als je ergens in gaat met een bekende, niet zeuren dus.
Hoebedoelu...sokken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat ik al schreef.... het kastje voor de schone sokken was weg..... dus je moet ze ergens laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
kost veel is duurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kost al vanaf de dag dat hij binnen is op hem.
tis inderdaad wel een mooi grindtegeltjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan beter een 'acnélijn' beginnen ipv een make-uplijn.
Maar desondanks loop je dat risico. Juist die onvolwassen, scheve verhoudingen...tja dan klapt men uit de school.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze met Jens zoent?
Ze lag vorige week nog bij Greet onder de dekens, toen probeerde hij ook meer.
Hij voelt zich gewoon het afgewezen halve schedel wat hij is.
Die hadden we in 1 ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
tis inderdaad wel een mooi grindtegeltje
geplamuurd en afgeschilderd heeft ze meer op die kop als dat ik op de buitendeur heb
Het gaat haar zwanger maken van een kabouter in zijn bijzijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Gesprekje van nog geen één minuut wordt in kwartier naverteld.
Greet: Ik ben benieuwd wat dit platform met haar gaat doen.
Godverdomme.quote:
merel weer aan het dagdromen ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben het over exen en Merel zegt nu, misschien komt Marijn wel binnen morgen..
Hoezo ex?![]()
![]()
![]()
deels begrijp ik dat wel ook al is het niet netjes. Maar een ex die dan ook nog eens gaat rommelen met een soort maatje is ook niet netjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
deels begrijp ik dat wel ook al is het niet netjes. Maar een ex die dan ook nog eens gaat rommelen met een soort maatje is ook niet netjes
Echt hè? Wat een ontzettende stumper.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit hoopt, dat er 2mooie vrouwen binnenkomen.....
Want dat trekt makkelijker?
na het zien van zijn escapades met dellie denk ik dat er niet veel nog oog voor hem hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit hoopt, dat er 2mooie vrouwen binnenkomen.....
Want dat trekt makkelijker?
gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.
En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.
ik wel:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit begint nog maar eens, dat hij rechten heeft gestudeerd en Tim geen opleiding heeft![]()
![]()
Echt.....hier heb ik geen smileys meer voor
maar laat me radenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Mag ik vragen wie dat is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Wat kan make-up toch veel doen hè.
Kanone
[ afbeelding ]
zo bedoel ik dat ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.
Ik hoor dat hijgerige opdringerige stemmetje nog ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Kleinzielig mannetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Greet gaat er voor zorgen dat Mylene een kut tijd krijgt
Doet hem nog steeds niks zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ik krijg het idee dat hij zichzelf de meest begeerde vrijgezel vindtquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe op voorhand ff een 'zenplaatje'.... gratis te gebruiken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Sneufiguur, laat Jens maar op hem los gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dat ventje laat zich heerlijk kennen, en staat er zo mooi op voor de TV uitzendingenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Voor iemand die het niets kan schelen wat Mylène met andere jongens uitvreet is Gerrit behoorlijk rancuneus bezig.
Uit de school klappen ondanks hun afspraak dat niet te doen.
het zal mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat er een pielemoos in hangtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Was er ook nooit, was wederom een leugen van die stinkDell Sheilquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |